Dat las ik vanochtend ook. Echt waar zit dan je verstand?quote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
En echt... hoe haal je het in je hoofd![]()
![]()
https://www.ad.nl/podcast(...)-de-helling-34427082
https://www.gelderlander.(...)-het-leven~ad769967/
Och wat snoezig.quote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef Candaasje het volgende:
Hier is het droog, dus nu moet ik het gras in de ren nu alsnog sproeien![]()
Voor iedereen die het kan gebruiken, wat zoete konijnenliefde![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik ging vanavond training geven met een relatief nieuwe trainer die ik ging inwerken. Ze vroeg hoe lang ik al aan survivalrun deed, nou ja lang maar niet zo lang als zij want zij is er als kind mee begonnen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:
20 had ik Cat nou ook weer niet geschat, hoor. 12 ook net niet meer![]()
Maar meer net iets ouder dan ik, of zo. 38-40, zoiets.
Maargoed, ik vind het ook nog steeds heel raar dat ik 34 ben en eind vh jaar 35 word, dus ik vind leeftijden sowieso een mindfuck. Het ene moment denk ik, 34 is echt oud, ik ben helemaal niet oud. Het volgende moment hoor ik dat voor jongeren/studenten de afkorting van Instagram niet insta is, maar 'the gram', en heb ik studenten in mijn mastergroepen die geboren zijn in 2003 (!!!) en voel ik me stokoud.
Konijnenverkeringquote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef Candaasje het volgende:
Hier is het droog, dus nu moet ik het gras in de ren nu alsnog sproeien![]()
Voor iedereen die het kan gebruiken, wat zoete konijnenliefde![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Elke dag weekendquote:
Ach muppet. Ik was al een half decennium afgestudeerd in 2007quote:Qua leeftijdsrealisatie: er beginnen dit jaar studenten aan de universiteit die uit 2007 zijn. Ik ben dubbel zo oud.
Dit weekend geen weekendquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Elke dag weekend
[..]
Ach muppet. Ik was al een half decennium afgestudeerd in 2007
Ho ho! Niet zo op de zaken vooruitlopen. Vooralsnog wordt het vandaag 25 graden en de zon schijnt en niet denken aan al die nare dingenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatste grote klus van de zomer voorbij
Op weg naar huis, winterdepressie, werk en de kerstboom
Mghi wel lief maar ook "Thanks, im cured!"quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ho ho! Niet zo op de zaken vooruitlopen. Vooralsnog wordt het vandaag 25 graden en de zon schijnt en niet denken aan al die nare dingen
Was je op Vlieland?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatste grote klus van de zomer voorbij
Op weg naar huis, winterdepressie, werk en de kerstboom
Ja echt herfstig al 's morgens. En dan die opgaande zon erbij (gisterochtend met naar werk gaan heel vroeg).quote:
Niet te duur maar wel een beetje apart. Geen sushi, Grieks, steakhouse, etc. Mag vega(n) zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:50 schreef Tuindier het volgende:
In Eindhoven kun je leuk eten op bijv strijp-s of de kleine berg. Wat voor iets zoek je? @:Lucky_strike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |