Misschien een topic openen? Dan kun je je situatie uitleggen…quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Vraag me af of t ooit beter wordt
Nah...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien een topic openen? Dan kun je je situatie uitleggen…
Ach Gebruikersnaam…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik voel me meer dan vreselijk, hopeloos...
Heel stom, maar kun je wel goed slapen? Dan zou je misschien kunnen overwegen om al lekker je bed in te duiken. Ik kon altijd heel goed slapen. Hoe rot en depressed ik me ook voelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik voel me meer dan vreselijk, hopeloos...
Weet je wat ik me afvraag? Waarom die arts geen medicatie heeft meegegeven. Hij voelt zich zó hondsberoerd!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heel stom, maar kun je wel goed slapen? Dan zou je misschien kunnen overwegen om al lekker je bed in te duiken. Ik kon altijd heel goed slapen. Hoe rot en depressed ik me ook voelde.
En anders zoek een beetje afleiding. Dat je hoofd even ergens anders aan kan denken
Dat snap ik ook niet? Nav zijn post in het andere topic kreeg ik ook het idee dat de arts met name inzoomde op de fysieke klachten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag? Waarom die arts geen medicatie heeft meegegeven. Hij voelt zich zó hondsberoerd!
Eens, ik zo in jou geval de hap bellen voor kalmerende nedicatie denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor Gebruikersnaam:
1) Bel morgen je huisarts en zeg hoe het gaat. Het gaat dus niet. Vraag om medicatie;
2) Wil je praten met iemand, bel dan de Luisterlijn 088 0767000. Kan ook vannacht;
3) Heb je met spoed een huisarts nodig, vanavond of vannacht, bel dan de lokale dokterswacht (ff googelen).
Ja, eens (huisartsenpost oftewel dokterswacht).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Eens, ik zo in jou geval de hap bellen voor kalmerende nedicatie denk ik.
Dank allebei voor de aardige woorden, heb buiten gezeten in de kou, dat was wel even fijn. Ik heb morgen weer contact.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor Gebruikersnaam:
1) Bel morgen je huisarts en zeg hoe het gaat. Het gaat dus niet. Vraag om medicatie;
2) Wil je praten met iemand, bel dan de Luisterlijn 088 0767000. Kan ook vannacht;
3) Heb je met spoed een huisarts nodig, vanavond of vannacht, bel dan de lokale dokterswacht (ff googelen).
-edit: bij nader inzien is dit topic niet helemaal bedoeld voor adviezen, dus ik heb het in je eigen topic geplaatstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Dank allebei voor de aardige woorden, heb buiten gezeten in de kou, dat was wel even fijn. Ik heb morgen weer contact.
Slaap heel slecht al een lange tijd. Vroeg in de nacht wakker worden met een bonkend hart, nat van het zweet, met het idee dat de hele nacht al voorbij is.
Beterschapquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gevelt door de griep. Ik voel me ontzettend klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |