Oh wat naar!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef 444 het volgende:
Ik voel me depressief, alleen.
Bijna een jaar niet gedronken, maar nog nooit in mijn leven zo intens min gevoeld. De stemmingswisselingen zijn echt zwaar kut.
Ik weet soms niet meer hoe en wat.
Normaal dronk ik de ellende weg, maar nu blijf ik er in hangen, want...geen uitweg meer zien soms.
Zal wel weer goed komen.
Dat is heel kut, heb je hier al hulp bij? Er zullen vast nog hele mooie tijden komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef 444 het volgende:
Ik voel me depressief, alleen.
Bijna een jaar niet gedronken, maar nog nooit in mijn leven zo intens min gevoeld. De stemmingswisselingen zijn echt zwaar kut.
Ik weet soms niet meer hoe en wat.
Normaal dronk ik de ellende weg, maar nu blijf ik er in hangen, want...geen uitweg meer zien soms.
Zal wel weer goed komen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh wat naar!![]()
Heb je medicijnen als ondersteuning?
Nog geen hulp en medicijnen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is heel kut, heb je hier al hulp bij? Er zullen vast nog hele mooie tijden komen.![]()
Ach jongens tochquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef 444 het volgende:
[..]
[..]
Nog geen hulp en medicijnen.
De wachtlijsten in de hulpverlening zijn echt een drama. Echt bizar is dat.
Ik heb vaker hulp gehad, maar dit duurt wel heel lang. Pas in januari is er plek.
Anti psychotica denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach jongens toch![]()
En dan ook nog gestopt met drinken!
Wat heb je nodig, wat zou je willen nu…? Weet je dat?
Heb je een goed contact met je huisarts? Kan hij je niet wat geven om deze tijd te overbruggen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:05 schreef 444 het volgende:
[..]
Anti psychotica denk ik.
Maar ik twijfel er over.
Dat overleg ik wel daar...
Haloaquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef 444 het volgende:
[..]
[..]
Nog geen hulp en medicijnen.
De wachtlijsten in de hulpverlening zijn echt een drama. Echt bizar is dat.
Ik heb vaker hulp gehad, maar dit duurt wel heel lang. Pas in januari is er plek.
Mooi geschreven ondanks dat je je zo klote voelt.quote:Op zondag 17 november 2024 18:23 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik voel me alsof ik vastzit in een eindeloze novembernacht, koud en nat, terwijl de regen als naalden op mijn huid prikt. Melancholie doordrenkt mijn gedachten, alsof ik een oude, vergeelde foto ben die niemand meer bekijkt. De dagen lijken donkerder en kouder, een beklemmende voorbode van eenzaamheid die niet verdwijnt, zelfs niet met de lichten van de aankomende kerstdagen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:22 schreef 444 het volgende:
Laat maar verder ff. Ik heb slechte ervaringen met dat soort medicatie, daarom twijfel ik enorm. En wat dat aangaat heb ik weinig vertrouwen in mijn huisarts.
Maar bedankt
Ik weet niet wat er speelt..quote:Op woensdag 11 december 2024 00:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Langzaamaan de moed aan het verliezen, het hoeft allemaal niet meer op deze manier...
Ach Eric…quote:Op woensdag 11 december 2024 00:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Langzaamaan de moed aan het verliezen, het hoeft allemaal niet meer op deze manier...
Zwaar klote. Sterkte kerelquote:Op woensdag 11 december 2024 00:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat is een klotegevoelquote:Op woensdag 11 december 2024 00:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |