Moet nog even wachten tot vanavond, na werk.quote:
Jeetje wat n nieuws, echt klote voor jequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik was toen verslaafd aan cocaine, zat in een zeer stressvolle sitiuatie en was zwaar depressief.
Dat is nu wel anders, maar blijkbaar is er toch blijvende schade ontstaan.
Het is nu nog allemaal vers en de 25e heb ik een afspraak met de nuroloog voor een behandelplan. Ondertussen trilt mijn lichaam al dagenlang en krijg ik steeds minder controle over mijn armen en benen.
Ik ben best wel bang om eerlijk te zijn.
Oh wat zwaar zeg, heel veel sterkte 😘quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik was toen verslaafd aan cocaine, zat in een zeer stressvolle sitiuatie en was zwaar depressief.
Dat is nu wel anders, maar blijkbaar is er toch blijvende schade ontstaan.
Het is nu nog allemaal vers en de 25e heb ik een afspraak met de nuroloog voor een behandelplan. Ondertussen trilt mijn lichaam al dagenlang en krijg ik steeds minder controle over mijn armen en benen.
Ik ben best wel bang om eerlijk te zijn.
Wooow dat is heftig!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ik de ziekte van Parkinson heb.![]()
Ben verdrietig..
Heftig sterktequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
https://www.cnnbs.nl/20-gezondheidsvoordelen-medicinale-cannabis/quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
quote:Op maandag 23 september 2024 19:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Vraag het morgen maar weer
Oh jee heel veel sterkte aloa!quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Mijn pa is overleden. Uiteindelijk heeft een beroerte hem genekt.
Gecondoleerd aloa...quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Aww veel sterktequote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Veel sterkte.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |