Weer zo'n filosoof met 'Volg je hart. Want dat klopt'quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:23 schreef Strani het volgende:
Lucas: "Stem met het hart want het hart vergist zich nooit. En als dat wel zo is, dan betekent dat dat het hart meer wilde."
Dat was ook wel héél erg enthousiast!quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:24 schreef Momo het volgende:
De gidstijd van 00:20 hebben ze niet gehaald!
Ik had al 00:30 in de topic pointer gezet om het reëler te makenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook wel héél erg enthousiast!
Ja, als dat wel geld kost.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:27 schreef Strani het volgende:
Wat je nu wel krijgt is dat de SMS-vote wellicht vreemde resultaten gaat opleveren. Via de app stemmen is gratis dus bijna iedereen zal dat doen. Dat betekent dat de SMS-vote gevoeliger zal zijn voor stemcampagnes.
Schijnbaar hoeft daar niemand om 08:00 op het werk te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Moeten de spanjaarden ondertussen niet naar bed?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Moeten de spanjaarden ondertussen niet naar bed?
In Nederland is dat 20:00-22:30 denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:31 schreef Strani het volgende:
Spaanse primetime begint ook echt pas om 22:30 en eindigt rond 1 uur of later.
Die komen doodleuk pas om 12.00 op kantoor. Pakken een kop koffie, zetten de pc aan en het is alweer tijd voor een siesta.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar hoeft daar niemand om 08:00 op het werk te zijn.
Dat nou ook weer niet. Werktijden zijn redelijk normaal hier. Spanjaarden hebben volgens mij ook en masse een slaaptekort.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die komen doodleuk pas om 12.00 op kantoor. Pakken een kop koffie, zetten de pc aan en het is alweer tijd voor een siesta.
Wij in Nederland horen al 1 a 2 uur later te zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Werktijden zijn redelijk normaal hier. Spanjaarden hebben volgens mij ook en masse een slaaptekort.
Maar goed, het is wel zo dat Spanje qua zonlicht eigenlijk in de verkeerde tijdzone zit dus in die zin verklaart dat deels dat alles hier later is.
Of jullie zijn gewoon lui maar durven het niet toe te gevenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Werktijden zijn redelijk normaal hier. Spanjaarden hebben volgens mij ook en masse een slaaptekort.
Maar goed, het is wel zo dat Spanje qua zonlicht eigenlijk in de verkeerde tijdzone zit dus in die zin verklaart dat deels dat alles hier later is.
Dan zijn we er denk ik welquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:36 schreef Greys het volgende:
Op Bluesky riep een mij onbekende Spaanse net tegen me dat ze op hem heeft gestemd. Dus samen met Strani maakt dat al twee stemmen
https://ec.europa.eu/euro(...)ews/w/ddn-20240530-1quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of jullie zijn gewoon lui maar durven het niet toe te geven
De helft wel en de andere helft nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedoel of hij de enige is in de jury die niet uit spanje komt.
Maar je weet dus nu al dat ie de finale nooit zal winnen. Dat is wel gek met deze vorm toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |