Jij gaat voor max een kroket van Kees Kroket? Misschien met een Fristi erbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat noem ik niet goedkoop maar wellicht werken we met verschillende budgets.
Weet je wel hoe duur zo'n importdrankje isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij gaat voor max een kroket van Kees Kroket? Misschien met een Fristi erbij?
Hmm.. Zijn die tickets naar Valencia toe nog steeds zo goedkoop?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat Grindr denk ik wel op standje meltdown in Benidorm.
Horchata Chufi is hier ook nauwelijks te betalenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur zo'n importdrankje is
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm.. Zijn die tickets naar Valencia toe nog steeds zo goedkoop?
Even voor de duidelijkheid. Die gast lijkt op iemand en ik wil weten wie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Oh er was nog een nummer bezig. Ondertussen was ik reggaeton zangers aan het opzoeken
Nee het is een artiestennaam. Ze heet Maialen Gurbindo López.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Chica is echt een meisjesnaam in Spanje?
Geolier?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Die gast lijkt op iemand en ik wil weten wie.
Omdat ze van @BillDauterive moesten opschietenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:22 schreef H_T het volgende:
Waarom hebben ze allemaal alleen ondergoed aan?
Ze komt uit de buurt van Pamplona dus die heeft waarschijnlijk een keer een tik van een stier gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
En waarom dacht deze dame dat dit nummer goed zou doen op het ESF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
Die krullenbol krijgt vast de Miguel Bose-award van dit jaar.een Bosie rooie rozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel catchy maar meh. Vind nummer 1 beste so far. Verwacht wel wat van nummer 5 en 7 vanavond.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik het beste tot nu toe. En dat is erg.
Dat is dan wel weer veelbelovend! En aan z'n Insta te zien heeft 'ie ook wel een interessant voorkomen.quote:
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar ik geef 'm een kans, misschien is het een goede Catalaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |