En ESF 2015quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:10 schreef Strani het volgende:
Ah, de (soort van) ex van David de Gea.
Nederland moet het dit jaar met Trijntje doen als het iemand wil uitnodigen voor een tienjarig ESF-jubileum. Dus tja.quote:
Tja het is dat of beuken met Glennis Grace.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland moet het dit jaar met Trijntje doen als het iemand wil uitnodigen voor een tienjarig ESF-jubileum. Dus tja.
En het was nog niet eens een finalequote:Op woensdag 29 januari 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dit is mijn eerste nationale finale dit jaar en ik moet er nog wel een beetje in komen. In februari gaat het vast beter.
Klopt. Dan begint Sanremo en valt alles weer op z'n plekquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dit is mijn eerste nationale finale dit jaar en ik moet er nog wel een beetje in komen. In februari gaat het vast beter.
En dan is Dry January afgelopen. Dat helpt ook een hoopquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Klopt. Dan begint Sanremo en valt alles weer op z'n plek
Ik herken Ruth Lorenzo helemaal niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
De presentatrice kan wel iemand vermoorden met die lok haar aan de voorkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |