Ik kan hier een dag later nog steeds niet mee omgaan.quote:
Ik snap er ook helemaal niks van, zeker niet met die startpositie. Ik dacht echt dat ze Frankrijk had geslooptquote:Op zondag 18 mei 2025 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hier een dag later nog steeds niet mee omgaan.
Ik had Zwitserland op 1 (één!) in m'n ranglijst van persoonlijke favorieten.
Nou ja, ze had maar 50 punten minder dan Frankrijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van, zeker niet met die startpositie. Ik dacht echt dat ze Frankrijk had gesloopt
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ze had maar 50 punten minder dan Frankrijk.
Ik ben nog steeds in shock. Een van de mooiste inzendingen die Zwitserland ooit heeft gestuurdquote:Op zondag 18 mei 2025 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hier een dag later nog steeds niet mee omgaan.
Ik had Zwitserland op 1 (één!) in m'n ranglijst van persoonlijke favorieten.
Ik denk nooit.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap hier ook heel weinig van, vond het ook heel mooi. Mooiste ballad van deze Eurovisie-editie. Het is wel een extreem verschil, tweede bij de jury en laatste bij het publiek... dat zal nog niet zo vaak zijn voorgekomen.
Benjamin Ingrosso in 2018 deed een goede poging.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap hier ook heel weinig van, vond het ook heel mooi. Mooiste ballad van deze Eurovisie-editie. Het is wel een extreem verschil, tweede bij de jury en laatste bij het publiek... dat zal nog niet zo vaak zijn voorgekomen.
@usagi414 had dit ergens gepost, maar ik weet niet meer waar. Er bleek een nog groter verschil te zijn (in punten), in 2018 geloof ik.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
usagi414 in ESF / [2025] Statistiekentopicquote:Op zondag 18 mei 2025 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:usagi414 had dit ergens gepost, maar ik weet niet meer waar. Er bleek een nog groter verschil te zijn (in punten), in 2018 geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |