In vbl en klb is kapen de norm. In fatsoenlijke fora doet men dat minder snel iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.
Je kunt het gooien op een stukje fatsoen in bepaalde fora, meer niet.
Super onduidelijk om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is geen regel. Er worden wel regels gemaakt die per subforum ( of topic) verschillend zijn.
Insteken, omslaan, doorhalen en aflaten gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thanks!
Heeft wel even geduurd hoor, breien is niet makkelijk man o man
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
[..]
In vbl en klb is kapen de norm. In fatsoenlijke fora doet men dat minder snel idd
De zon schijnt, de lucht is b lauw teletubbies kom maar gauwquote:
Moet ook, de bbq gaat hier vanmiddag aanquote:
Heel onduidelijk idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Super onduidelijk om eerlijk te zijn![]()
Jammer dat er nier wat vriendelijk wordt gereageerd
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.
Als dat aangegeven is, is dat ook prima toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.
Goed om te weten dat het wel gewoon mag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.
In den beginne was het echt wel een ongeschreven regel hier op FOK. Maar dat is overal wat verwaterd zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef aloa het volgende:
[..]
In den beginne was het echt wel een ongeschreven regel hier op FOK. Maar dat is overal wat verwaterd zeg maar.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel onduidelijk idd.
Maar goed, het is niet anders.
Ik denk dat de conclusie is dat kapen gewoon mag, maar voor de fatsoen doe je het beter niet. Je zal er geen ban voor krijgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zon schijnt, de lucht is b lauw teletubbies kom maar gauw
Ja toch, in ieder forum zitten andere users. en in het ene forum kan je ook wat soepeler modden dan in een ander forum onderdeel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dat aangegeven is, is dat ook prima toch?
bbq genotjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet ook, de bbq gaat hier vanmiddag aan
Klopt, dat is wel eens schakelen inderdaad, maar gelukkig zijn we niet allemaal gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, in ieder forum zitten andere users. en in het ene forum kan je ook wat soepeler modden dan in een ander forum onderdeel.
Jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoeken
Kijk het nu met mijn kleindochter die is er helemaal gek op. Mijn dochter is niet blij dat ik haar dit laat kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bohh wat vond ik die serie irritant toen mijn zoon dat keek
Ik ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben er wel voorstander van dat we proberen lief te zijn
Gelukkig niet. Stel je voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel eens schakelen inderdaad, maar gelukkig zijn we niet allemaal gelijk
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |