Error hier nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar zij is toch niet de ergste? Dat is Cher.
De vriendin mag niks zeggen maar moet van hem er zo bijlopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 03:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind haar gezicht met plamuur heel mooi... Denk ook niet na zoveel plamuur dat ik ernaast wakker wil worden en schrik. Maar ze heeft wel gewoon de looks zeker met make up.
Liefde zegt meer dan 1000 woorden ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze gozer gaat er gewoon overheen.
[ afbeelding ]
Madonna heeft ook een nieuwe Toyboy.28 jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze gozer gaat er gewoon overheen.
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een dubbele onderlip.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Liefde zegt meer dan 1000 woorden ofzo?
Liefde maakt blind.
Liefde.............
Fak it.
Zie niets raars in deze foto, zou doen als ze iets donkerder was en beetje meer spleetogen had.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Madonna heeft ook een nieuwe Toyboy.28 jaar.
[ afbeelding ]
Ik dacht een geblondeerd baardje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een dubbele onderlip.
Je zal als twintiger maar je bejaarde vriendin moeten voorstellen aan je ouders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie trouwens, maar die handen van die dude zijn wel heel groot.. Zou ze dat wel kunnen hebben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat ze dan haar LP`s nog hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zal als twintiger maar je bejaarde vriendin moeten voorstellen aan je ouders.
De bek van d’r is sowieso kapot geshopt. Dat zie ik zelfs op deze low res foto nog wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zie niets raars in deze foto, zou doen als ze iets donkerder was en beetje meer spleetogen had.
Van toen ze in groep 8 zaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze dan haar LP`s nog hebben.
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De bek van d’r is sowieso kapot geshopt. Dat zie ik zelfs op deze low res foto nog wel.
Die rechterhand erop is niet eens echt...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De bek van d’r is sowieso kapot geshopt. Dat zie ik zelfs op deze low res foto nog wel.
Heel gelukkig setje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog gelukkiger kijken als ik met jou naar de pizzeria loopquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel gelukkig setje.
[ afbeelding ]
Mag ik dan met Lindsay Lohan mee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou een weekend met Britney willen feesten. Dat lijkt me nou wel leuk.
Ik heb daar ook wel een fantasietje over met wie ik een weekendje wil doorbrengenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou een weekend met Britney willen feesten. Dat lijkt me nou wel leuk.
Wedden dat ik ook dan als enige op zondagmiddag nog wakker ben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik dan met Lindsay Lohan mee?
Lil Kleine?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel een fantasietje over met wie ik een weekendje wil doorbrengen
Dat verlies je dik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wedden dat ik ook dan als enige op zondagmiddag nog wakker ben?
Kim Veenstra.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, veel spannender
Nu moet ik mijn woorden voorzichtig kiezen.... Ze is niet wie ik bedoelde. Maar zolang er iets in haar mond zit kan ze geen rare geluiden maken. Mag ik dat zeggen?quote:
Huak tuah dame?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu moet ik mijn woorden voorzichtig kiezen.... Ze is niet wie ik bedoelde. Maar zolang er iets in haar mond zit kan ze geen rare geluiden maken. Mag ik dat zeggen?
Voor een witte is ze wel mooie dame hoor.
Ken dat gevoel, afgelopen week pasfotos laten makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
Hoewel ik onlangs nieuwe foto’s van Syl zag. Was best wel teleurstellend.
Ik mocht de vorige keer mijn vorige nog gebruiken.Al zie ik er daar ook niet echt best op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken dat gevoel, afgelopen week pasfotos laten maken
De fotograaf zei "beter kan ik het ook niet maken"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mocht de vorige keer mijn vorige nog gebruiken.Al zie ik er daar ook niet echt best op.
En dan samen op FOK!.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou ik graag een keer achter willen komen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De fotograaf zei "beter kan ik het ook niet maken"Net naar de kapper geweest en shit en krijg je dat te horen....
Deze stuurde ik je prive, wil je die weer weg halen? Hier heb ik geen toestemming voor gegeven,quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee, gozer!
Neem ruim.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze stuurde ik je prive, wil je die weer weg halen? Hier heb ik geen toestemming voor gegeven,
En honger
Nuchter rukken is ook wel eens fijn, dan voelt ie de volgende ochtend niet rul aan...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga slapen, vrienden. Voor het eerst in een maand of 4 een nachtje nuchter dus begin nu wel erg moe te worden.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga slapen, vrienden. Voor het eerst in een maand of 4 een nachtje nuchter dus begin nu wel erg moe te worden.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nuchter rukken is ook wel eens fijn, dan voelt ie de volgende ochtend niet rul aan...
Troetuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |