Ik ben juist zo hard voor mezelf nu omdat ik eerder aan de bel had moeten trekken, niet omdat ik gefaald hebquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:19 schreef Shii het volgende:
Dat lag echt niet aan jou. Je hebt alles gedaan wat je kon, zelfs veel meer dan anderen ooit zouden kunnen of willen, wees niet te hard voor jezelf.
Wat kan jij koppig zijn.Je kan het niet meer terugdraaien.En op dat moment heb je genoeg gedaan imo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben juist zo hard voor mezelf nu omdat ik eerder aan de bel had moeten trekken, niet omdat ik gefaald heb
Nee gaat niks worden alles wat wel een versterking is gaat te duur zijn of wil niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey!![]()
[ afbeelding ]
Weet nu al dat die niet komt.
Ah oké, snap ik ook, maar aan de andere kant zijn er professionals die daarvoor zijn en soms ook te laat aan de bel trekken zolang alles met mantelzorgers en thuiszorg nog 'goed' lijkt te gaan. Maar het is uiteindelijk altijd te laat als blijkt dat het niet meer gaat thuis. Ik spreek zelf uit ervaring zoals je weet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben juist zo hard voor mezelf nu omdat ik eerder aan de bel had moeten trekken, niet omdat ik gefaald heb
Klopt, en ik had op dat moment ook nooit mod moeten worden. Dat zag ik op dat moment als een verplichting om toch in de avond ermee bezig te zijn. Terwijl ik er eigenlijk op dat moment nooit aan had moeten beginnen. Ja ik ben alleen maar in de avond online "als ik werk". Dat deed ik toen vaak niet vanwege de kut in de kop. Maar heb nooit iemand iets gezegd. En niemand merkte ook iets. Maar dat is jezelf verstoppen, en daar ga je niet beter van worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kan jij koppig zijn.Je kan het niet meer terugdraaien.En op dat moment heb je genoeg gedaan imo.
I know... Maar ik ben/was wel beetje eigenwijs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah oké, snap ik ook, maar aan de andere kant zijn er professionals die daarvoor zijn en soms ook te laat aan de bel trekken zolang alles met mantelzorgers en thuiszorg nog 'goed' lijkt te gaan. Maar het is uiteindelijk altijd te laat als blijkt dat het niet meer gaat thuis. Ik spreek zelf uit ervaring zoals je weet.
We krijgen hooguit Diks erbij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee gaat niks worden alles wat wel een versterking is gaat te duur zijn of wil niet.
Dicks? Typisch Feyenoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We krijgen hooguit Diks erbij.
Morgen al!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu ben ik er ook klaar meeMijn verhaal is duidelijk. @:SwJ kijk eens hoe meelevend DTS'ers zijn.... Open die shit!
En dus genoeg over mij
Oops you said the D... word.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu ben ik er ook klaar meeMijn verhaal is duidelijk. @:SwJ kijk eens hoe meelevend DTS'ers zijn.... Open die shit!
En dus genoeg over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat.Ik ben er ook weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop dat ie een goeie bui heeft
En dat de andere komende tijd gedragen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop dat ie een goeie bui heeft
for the win?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat.Ik ben er ook weer.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Oops you said the D... word.![]()
Dick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Echt niet.quote:
@SwJ is wel pragmatisch mens, en ook intelligent. Daarbij is hij ook serieus wel een mod de het belang van DTS inziet. Hij is wel 1 van de meest veelzijdigste mods, deze man kan gewoon alles. En daarom geloof ik als user ook 100% in deze man. Hij zal altijd de juiste keuze maken. Dat is de man die hij is. Een soort van forum held welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat.Ik ben er ook weer.
Das de kleine generaal, heb ik ook in de broek... Nog zo'n kaalkoppie.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:SwJ is wel pragmatisch mens, en ook intelligent. Daarbij is hij ook serieus wel een mod de het belang van DTS inziet. Hij is wel 1 van de meest veelzijdigste mods, deze man kan gewoon alles. En daarom geloof ik als user ook 100% in deze man. Hij zal altijd de juiste keuze maken. Dat is de man die hij is. Een soort van forum held wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |