SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als aflopende zaak.
De enige fout die ik gemaakt heb is toen mijn pa in 2018 dood neer viel en ma begon af te takelen heel snel door verdriet en de ziektes die ze al had is dat we toen niet meteen hebben vast gelegd op een bepaald moment er een einde aan te kunnen maken.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey!![]()
[ afbeelding ]
Weet nu al dat die niet komt.
Gaat het zondag nog door?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey!![]()
[ afbeelding ]
Weet nu al dat die niet komt.
Duinwandeling?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Gaat het zondag nog door?
[..]quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ontzettend triest en mensonterend ......
[..]quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Nee en een andere datum vinden zal ook lastig worden. Abou wil niet dat de Klassieker ‘s avonds wordt gespeeld, dus een doordeweekse avond is geen optie. Verder zitten de weekenden eigenlijk wel vol.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Gaat het zondag nog door?
Soms gaan de dingen zo .....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:04 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
De enige fout die ik gemaakt heb is toen mijn pa in 2018 dood neer viel en ma begon af te takelen heel snel door verdriet en de ziektes die ze al had is dat we toen niet meteen hebben vast gelegd op een bepaald moment er een einde aan te kunnen maken.
Die kans is er nu niet meer omdat ze niet meer bij zinnen is en dus mag ze lekker daar verpieteren.
Ze gaan nu broodjes uitdelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee en een andere datum vinden zal ook lastig worden. Abou wil niet dat de Klassieker ‘s avonds wordt gespeeld, dus een doordeweekse avond is geen optie. Verder zitten de weekenden eigenlijk wel vol.
jawel dat lag compleet aan mij, ik ben toen mijn vader ziek werd en moeders al een beetje minder werd bij hun komen inwonen om voor hun te zorgen. Pa viel dood neer, ma takelde daarna sneller af dan een mens ooit gezien kan hebben. Ik had daarvoor al erop in moeten springen. Mijn broer en Zusje hebben het grotendeels altijd al laten afweten. Ik had dat moeten regelen, en ik heb er niet bij stil gestaan dat mijn moeder zo snel de vernieling in ging na mijn pa overleed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms gaan de dingen zo .....
dat lag toch niet alleen aan jou?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:17 schreef maily het volgende:
[..]
jawel dat lag compleet aan mij, ik ben toen mijn vader ziek werd en moeders al een beetje minder werd bij hun komen inwonen om voor hun te zorgen. Pa viel dood neer, ma takelde daarna sneller af dan een mens ooit gezien kan hebben. Ik had daarvoor al erop in moeten springen. Mijn broer en Zusje hebben het grotendeels altijd al laten afweten. Ik had dat moeten regelen, en ik heb er niet bij stil gestaan dat mijn moeder zo snel de vernieling in ging na mijn pa overleed.
Ik heb gelukkig nog het huis kunnen overkopen voor de WOZ waarde, toen moeders nog redelijk aanwezig was in deze wereld dus zonder gedoe van psychiaters en shit. Heb haar als mantelzorger dus nog 4 jaar verzorgd naast 40 uur werken en dus met reistijd van 8 tot 18:30 van huis te zijn met behulp van thuiszorg. Maar in 2022 nam ik 3 weken vrij (kon nergens heen vanwege Corona en was hete zomer). Ben toen alleen bezig geweest met haar verzorging tot ze op gegeven moment (misschien door de warmte) aan de diarree raakte terwijl ze haar Po stoel zocht en niet kon vinden en de schijt door de hele kamer en de hele hal boven zat. Daar trok ik aan de bel, en zei "Ik trek dit niet meer". En dit was na ze ook nog een keer van de trap gedonderd was.
Maar dan wel de wedstrijd staken als er een broodje op het veld wordt gegooid?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan nu broodjes uitdelen.
[ afbeelding ]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan wel de wedstrijd staken als er een broodje op het veld wordt gegooid?
Witte broodjes? Bruine broodjes? Volkoren broodjes? Glutenvrije broodjes? Koolhydraatarme broodjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan nu broodjes uitdelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms gaan de dingen zo .....
dat lag toch niet alleen aan jou?
Dat lag echt niet aan jou. Je hebt alles gedaan wat je kon, zelfs veel meer dan anderen ooit zouden kunnen of willen, wees niet te hard voor jezelf.quote:jawel dat lag compleet aan mij, ik ben toen mijn vader ziek werd en moeders al een beetje minder werd bij hun komen inwonen om voor hun te zorgen. Pa viel dood neer, ma takelde daarna sneller af dan een mens ooit gezien kan hebben. Ik had daarvoor al erop in moeten springen. Mijn broer en Zusje hebben het grotendeels altijd al laten afweten. Ik had dat moeten regelen, en ik heb er niet bij stil gestaan dat mijn moeder zo snel de vernieling in ging na mijn pa overleed.
Ik heb gelukkig nog het huis kunnen overkopen voor de WOZ waarde, toen moeders nog redelijk aanwezig was in deze wereld dus zonder gedoe van psychiaters en shit. Heb haar als mantelzorger dus nog 4 jaar verzorgd naast 40 uur werken en dus met reistijd van 8 tot 18:30 van huis te zijn met behulp van thuiszorg. Maar in 2022 nam ik 3 weken vrij (kon nergens heen vanwege Corona en was hete zomer). Ben toen alleen bezig geweest met haar verzorging tot ze op gegeven moment (misschien door de warmte) aan de diarree raakte terwijl ze haar Po stoel zocht en niet kon vinden en de schijt door de hele kamer en de hele hal boven zat. Daar trok ik aan de bel, en zei "Ik trek dit niet meer". En dit was na ze ook nog een keer van de trap gedonderd was.
Pindakaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:19 schreef maily het volgende:
[..]
Witte broodjes? Bruine broodjes? Volkoren broodjes? Glutenvrije broodjes? Koolhydraatarme broodjes?
En wat gaat erop?
quote:
Ben daarna toen ze eindelijk in een heel goed verzorgingshuis lag met extra verpleging waar ik ook extra voor betaal compleet ingestort... Vorig jaar ruim 4 maanden niet gewerkt, wel met tussenpozen op werk geweest. En dit jaar vanaf februari tot Juni ook thuis geweest. Ik was een wrak in mijn koppie inmiddels... Maar nu weer alles goed hoor. Via de huisarts een zoom psychiater gekregen omdat GGZ minimaal een jaar zou durenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:17 schreef maily het volgende:
Dan heb je dat nog heel lang volgehouden ...... respect .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |