abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214871953
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alleen heb je wel een blessure van nog een half jaar, dat heeft wel een flinke invloed op je voetbaljaar natuurlijk.
We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.
Dit, dus.
  maandag 2 september 2024 @ 19:21:54 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214872050
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.
Oh ja tuurlijk, je moet niet kopen om het kopen. Echter hoop ik wel dat PSV’s lijstje voor de de linksback positie verder komt dan Zalewski. Die Lodi heeft op geen enkel lijstje gestaan lijkt mij, veel te duur onder normale omstandigheden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214872916
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.
Mauro heeft het meer dan prima gedaan, ook Europees. Je hebt alleen de pech dat hij de placeholder was voor Dest en nu zelf ook geblesseerd is. Maar je kunt niet voor elke positie 3 opties hebben, al was het fijn geweest om nog een multi functionele speler te hebben die eventueel ook een linie naar voren kan.

Het is wat het is, maar ik vind het een grootse prestatie dat we de selectie vrijwel volledig bij elkaar hebben gehouden.
pi_214873328
Gefeliciteerd met het volledig onbedreigde kampioenschap boys 14.gif
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214874422
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Dankje! Maar we zullen wel eerst moeten afrekenen met onze voornaamste concurrenten Utrecht en AZ. :s)
pi_214876092
Transfermarkt dicht😃
pi_214878480
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
De kampioenschappen worden wel steeds vroeger beslist zeg. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 september 2024 @ 11:40:10 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214878814
Ik verwacht wel wat van die Ndala, ik zie wel gebeuren dat hij bij jong PSV gaat uitblinken en door gaat schuiven naar PSV 1. Nieuwe Madueke wellicht maar dan hopelijk wat minder blessuregevoelig en wat minder snel de tank leeg.
pi_214879293
De houding van Bakayoko is toch wel echt geweldig hoor 😊 gewoon even nee gezegd tegen een blanco cheque, wat een baas. Daar kunnen verwende vedettes als Bergwijn, Henderson en Ziyech nog een voorbeeld aan nemen. Topper!

[ Bericht 1% gewijzigd door Solispolar op 03-09-2024 13:08:02 ]
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:35:50 #160
342627 tja77
pi_214880086
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef Solispolar het volgende:
De houding van Bakayoko is toch wel echt geweldig hoor 😊 gewoon even nee gezegd tegen een blanco cheque, wat een baas. Daar kunnen verwende vedettes als Bergwijn, Henderson en Ziyech nog een voorbeeld aan nemen. Topper!
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Mooi dat Bakayoko in het interview aangeeft dat z’n familie het goed heeft.
pi_214880209
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:

[..]
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Jeetje dat is ook zo, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ik zal vanavond een kaarsje branden voor de arme familie van Bakayoko die in een luxe villa net buiten Eindhoven woont :)
pi_214880237
Na Depay, Bergwijn, Gakpo ,Madueke en Baka hebben we daar straks deze man staan..

twitter

PSV en buitenspelers _O_
pi_214880746
twitter

_O_
pi_214880869
Hoorde dat we nog een miljoentje krijgen voor die Bergwijn transfer(?).

Die man heeft toch goede zaken voor ons gedaan afgelopen jaren.
pi_214881014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

_O_
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 september 2024 @ 20:24:02 #166
842 Zorro
Z
pi_214883582
Wat een lolbroek is die Rik toch ook he:

PSV slaat Steur aan de haak: langjarig contract voor talentvol­le doelman

(Premium, maar ik verklap het toch: IJs en weder dienende ontbreekt ook niet _O_ )
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_214884918
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.
pi_214885105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.
------------------Benitez

----------Flamingo-Boscagli-Dams
Karsdorp
--------------Schouten-Veerman
-------------------Tillman
Baka--------Luuk----------Noa

3-4-3

Je hebt nu 3 verschillende smaken voor de LB totdat Dest terug is, Mauro(compleet), Oppegard(aanvallend sterk), Dams (muur)

Begrijp wel dat ze geen LB hebben aangetrokken.
  woensdag 4 september 2024 @ 10:45:24 #169
342627 tja77
pi_214887658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.

quote:
Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
quote:
Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
pi_214888014
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:45 schreef tja77 het volgende:

[..]
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.
[..]
[..]

Ja, maar dit was vast een Feyenoord supporter?
pi_214889702
Ik vind het overigens ook kut dat ie niet voor die 50+ miljoen is is gegaan. EGOÏST!!1
Dit, dus.
pi_214890014
Hoofdredacteur NOS sport

twitter
pi_214890119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Hoofdredacteur NOS sport

[ x ]
De hoofdredacteur van NOS sport hoopte twaalf jaar geleden dat PSV zou verliezen.

Die is nog niet jarig.
Dit, dus.
pi_214890183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Hoofdredacteur NOS sport

[ x ]
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?

Ik kan daar alleen maar plezier om hebben. Zit je te kijken naar een wedstrijd en de commentator hoopt dan dat PSV tegen een ketser aanloopt. En dat gebeurt dan weer niet en je hoort de teleurstelling in zijn stem. Genieten!
pi_214892943
Luukinho Junior _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?

Ik kan daar alleen maar plezier om hebben. Zit je te kijken naar een wedstrijd en de commentator hoopt dan dat PSV tegen een ketser aanloopt. En dat gebeurt dan weer niet en je hoort de teleurstelling in zijn stem. Genieten!
Heerlijk is dat , en na de wedstrijd direct door naar de studio om die zure koppen aan tafel te zien _O_ Daarom is het altijd des te knapper wanneer PSV de titel pakt. Niet ajax of feyenooder is de rivaal/concurrent maar de KNVB en de media.

PR machine van mediaclub ajax:

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')