We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen heb je wel een blessure van nog een half jaar, dat heeft wel een flinke invloed op je voetbaljaar natuurlijk.
Oh ja tuurlijk, je moet niet kopen om het kopen. Echter hoop ik wel dat PSV’s lijstje voor de de linksback positie verder komt dan Zalewski. Die Lodi heeft op geen enkel lijstje gestaan lijkt mij, veel te duur onder normale omstandigheden.quote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.
Mauro heeft het meer dan prima gedaan, ook Europees. Je hebt alleen de pech dat hij de placeholder was voor Dest en nu zelf ook geblesseerd is. Maar je kunt niet voor elke positie 3 opties hebben, al was het fijn geweest om nog een multi functionele speler te hebben die eventueel ook een linie naar voren kan.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.
Dankje! Maar we zullen wel eerst moeten afrekenen met onze voornaamste concurrenten Utrecht en AZ.quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd met het volledig onbedreigde kampioenschap boys
De kampioenschappen worden wel steeds vroeger beslist zeg.quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd met het volledig onbedreigde kampioenschap boys
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef Solispolar het volgende:
De houding van Bakayoko is toch wel echt geweldig hoor 😊 gewoon even nee gezegd tegen een blanco cheque, wat een baas. Daar kunnen verwende vedettes als Bergwijn, Henderson en Ziyech nog een voorbeeld aan nemen. Topper!
Jeetje dat is ook zo, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ik zal vanavond een kaarsje branden voor de arme familie van Bakayoko die in een luxe villa net buiten Eindhoven woontquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Mooi dat Bakayoko in het interview aangeeft dat z’n familie het goed heeft.
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.quote:
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Mooi dat Bakayoko in het interview aangeeft dat z’n familie het goed heeft.
------------------Benitezquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.
quote:Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
quote:Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
Ja, maar dit was vast een Feyenoord supporter?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.
[..]
[..]
De hoofdredacteur van NOS sport hoopte twaalf jaar geleden dat PSV zou verliezen.quote:
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?quote:
Heerlijk is dat , en na de wedstrijd direct door naar de studio om die zure koppen aan tafel te zienquote:Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?
Ik kan daar alleen maar plezier om hebben. Zit je te kijken naar een wedstrijd en de commentator hoopt dan dat PSV tegen een ketser aanloopt. En dat gebeurt dan weer niet en je hoort de teleurstelling in zijn stem. Genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |