Dat zegt Rik inderdaad ook nu. Dus dat dit jaar toch wel goed komen na dat gestuntel (om Driouech) om een paar ton vorig jaar.quote:Op maandag 2 september 2024 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet halen ze met de winter nog wel iemand ipv Lozano. Weet jij veel.
Als je nu al iemand op het oog hebt scheelt dat ook welquote:Op maandag 2 september 2024 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt Rik inderdaad ook nu. Dus dat dit jaar toch wel goed komen na dat gestuntel (om Driouech) om een paar ton vorig jaar.
Tenzij Rudiger ineens transfervrij naar PSV wil komen zou ik er lekker vanuit gaan dat we het met deze groep gaan doen.quote:Op maandag 2 september 2024 10:05 schreef Solispolar het volgende:
Zou er nog wat bij komen? Zou toch top zijn.. ik baal misschien wel het meest van het mislopen van die Poolse jongen van Roma. Echt een hele goede voetballer vind ik dat; paar keer live mogen zien. Zonde.
Die Pool heeft drie jaar nauwelijks wedstrijden gespeeld. Wees blij dat hij niet komt. Daar heb je niets aan.quote:Op maandag 2 september 2024 10:05 schreef Solispolar het volgende:
Zou er nog wat bij komen? Zou toch top zijn.. ik baal misschien wel het meest van het mislopen van die Poolse jongen van Roma. Echt een hele goede voetballer vind ik dat; paar keer live mogen zien. Zonde.
Ik weet niet hoor, maar het bijeenhouden van de groep is veel belangrijker dan nieuwe mensen aantrekken, omdat je altijd maar moet afwachten hoe dat gaat. Ledezma doet het heel behoorlijk op RB en is een prima stand in. Net zoals Teze ooit slechts een stand in was op rechtsback. Hetzelfde kan gaan gelden voor Dams. Maar volgend jaar staat Dest daar weer.quote:Op maandag 2 september 2024 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tenzij Rudiger ineens transfervrij naar PSV wil komen zou ik er lekker vanuit gaan dat we het met deze groep gaan doen.
John de Jong Vietnam flashbacks
Dat we nagenoeg iedereen hebben weten te houden is inderdaad erg knap en belangrijk, helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 september 2024 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het bijeenhouden van de groep is veel belangrijker dan nieuwe mensen aantrekken, omdat je altijd maar moet afwachten hoe dat gaat. Ledezma doet het heel behoorlijk op RB en is een prima stand in. Net zoals Teze ooit slechts een stand in was op rechtsback. Hetzelfde kan gaan gelden voor Dams. Maar volgend jaar staat Dest daar weer.
In het centrum vind ik Flamingo helemaal niet tegenvallen. En die nieuwe is misschien nog beter. Komen beiden in de plaats van Ramalho en vorig jaar was iedereen het er wel over eens dat die er helemaal niets van kon.
Onder de streep lijkt PSV dus alleen maar beter te zijn geworden. Nou is het altijd afwachten, blessures kunnen roet in het eten gooien, spelers kunnen tegenvallen, maar de azijnpisserij hier slaat wat mij betreft werkelijk nergens op.
Nee, omdat er twee nieuwe aankopen voor de verdediging er nog niet staan. Maar met die erbij, ingespeeld en al... Het is ook niet alsof het vorig jaar verdedigend goed in elkaar zat. Weet je nog het begin in de CL? Toen was PSV het lachertje...quote:Op maandag 2 september 2024 12:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we nagenoeg iedereen hebben weten te houden is inderdaad erg knap en belangrijk, helemaal mee eens.
Onder de streep beter geworden? Als GAE enigszins scorend vermogen zou hebben gehad hadden ze er 3 ingeschoten gisteren. Zo goed staat het dus (nog) niet.
Altijd maar afwachten hoe die nieuwelingen het doen natuurlijk, van Kotchap hadden we ook veel meer verwacht bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat er twee nieuwe aankopen voor de verdediging er nog niet staan. Maar met die erbij, ingespeeld en al... Het is ook niet alsof het vorig jaar verdedigend goed in elkaar zat. Weet je nog het begin in de CL? Toen was PSV het lachertje...
En Dest mis je nu ook nog. Dat zijn toch 3 van de 4 posities.
Ik had ook liever gezien dat ze Sepp binnen hadden gehaald, Tete erbij, Gosens... Maar ja, blijven dromen enzo. We kunnen niet het geld wegpissen zoals Man United. En dan nog zouden we tegen Man United grote kans maken (maar dat ligt meer aan Man Utd).
Ik hoop met je mee. Ik snap best dat er teleurstelling is, maar ik denk dat PSV het gewoon prima heeft gedaan. Had beter gekund. Had veel slechter gekund. Een domoor had Benitez en Boscagli laten gaan en er twee last minutes voor teruggehaald. Dan was je pas echt in de aap gelogeerd geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd maar afwachten hoe die nieuwelingen het doen natuurlijk, van Kotchap hadden we ook veel meer verwacht bijvoorbeeld.
Maar ik ben benieuwd, we zullen het hier mee moeten doen in ieder geval. Hoop wel dat die Nagalo een schot in de roos is, we hebben echt eindelijk eens een uitstekend CV duo nodig.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de blessures even buiten beschouwing laat, zijn we er gewoon op vooruit gegaan.
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de blessures even buiten beschouwing laat, zijn we er gewoon op vooruit gegaan.
Voor de eredivisie prima, CL lijkt me weer andere koek.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.
quote:Op zondag 1 september 2024 18:06 schreef PSVCL het volgende:
Veerman heeft geen zin in de intrerlandperiode
Dat over CL niveau is ook wel enorm onrealistisch. Alleen Ajax heeft ooit eens een top jaar gehad in de laatste 15 jaar? Verder is dat toch niet haalbaar voor Nederlandse teams. Zal mij eerder richten op subtop niveau. Dat is tenminste realistisch. En wat is CL niveau, zitten ook genoeg mindere teams in. Tegen City en Real heb je geen kans nee.quote:Op maandag 2 september 2024 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de eredivisie prima, CL lijkt me weer andere koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |