Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaaktquote:Op zondag 1 september 2024 08:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
We zijn terug gegaan en ergens in een restaurant maar sushi gaan eten, want we zouden daar ook eten.
Wel bijzonder gebouw daar trouwens, ik moet even de geschiedenis ervan bekijken. En zeer fotowaardig, misschien de camera meenemen volgende week, als dat mag.
Dat heeft zeker gesmaaktquote:Op zondag 1 september 2024 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaakt![]()
Ik kom eigenlijk nooit in dat gedeelte van Utrecht, maar wel een bijzonder gebouw ja
Ik moet nog steeds plannen voor de DomUnder trouwens. Nog niet aan toegekomen. Hopelijk binnenkort!quote:Op zondag 1 september 2024 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaakt![]()
Ik kom eigenlijk nooit in dat gedeelte van Utrecht, maar wel een bijzonder gebouw ja
Dat is zeker de moeite waard kan ik je vertellen!quote:Op zondag 1 september 2024 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds plannen voor de DomUnder trouwens. Nog niet aan toegekomen. Hopelijk binnenkort!
quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Gister weer eens een stommiteit begaan.
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Was het voor 7 september ipv gisteren![]()
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.
Die wil ik wel doen alleen ik twijfel of dat op dezelfde dag dan is of daar apart tijd voor uit te trekken.quote:Op zondag 1 september 2024 08:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker de moeite waard kan ik je vertellen!Ga je ook nog Paleis Lofen doen? Het enige op dat plein wat Domni en ik nog niet hebben gedaan
quote:
Ah, leukquote:Op zondag 1 september 2024 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ook nog in andere gedeeltes van de stad geweest?
Eigenlijk ben je een week te vroeg, volgende week zijn de Wereldhavendagen, dat is altijd erg leuk, maar wel heel druk.
Oh jeequote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Gister weer eens een stommiteit begaan.
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Was het voor 7 september ipv gisteren![]()
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.
Allebei duurt het ongeveer ruim een uur, dus het kan prima samen op een dag. Ik zou er dan wel apart tickets voor kopen ipv dat combiticket, want dan ga je overal heel snel doorheen.quote:Op zondag 1 september 2024 08:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die wil ik wel doen alleen ik twijfel of dat op dezelfde dag dan is of daar apart tijd voor uit te trekken.
Yep. Ik denk er sterk over een uur of wat eerder te komen en mijn Canon mee te nemen. Het gebouw en de omgeving leent zich perfect voor een zwart/wit reportage. Echt prachtig.quote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Volgende week een nieuwe kans.
Oeh dat lijkt me ook zo'n mooie stadquote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Prisha het volgende:
In ben vorige week in Brugge geweest. Mooie stad, maar veel te veel verleidingen qua heerlijke chocola. Blij dat ik daar niet woon
check! Allebei op 1 dag gaat het wordenquote:Op zondag 1 september 2024 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allebei duurt het ongeveer ruim een uur, dus het kan prima samen op een dag. Ik zou er dan wel apart tickets voor kopen ipv dat combiticket, want dan ga je overal heel snel doorheen.
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Je kunt bij DomUnder ook leuk met een soort slimme zaklamp zelf op onderzoek uitgaan. Dat vond ik ook zo leuk eraanquote:Op zondag 1 september 2024 08:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
check! Allebei op 1 dag gaat het wordenNu een datum prikken.
Echt heel erg leuk. We hadden een hele leuke B&B net buiten het centrum wat makkelijk loopbaar was. Maar ze hebben daar meer dan 30 chocolade fabrieken. Dat is dus wel te merken. Ik heb me nog redelijk kunnen inhouden. Zo'n beetjequote:Op zondag 1 september 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me ook zo'n mooie stadBedankt voor de waarschuwing, als ik ooit nog die richting op ga
Oeh dat klinkt als iets voor mijquote:Op zondag 1 september 2024 08:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Je kunt bij DomUnder ook leuk met een soort slimme zaklamp zelf op onderzoek uitgaan. Dat vond ik ook zo leuk eraan
Daar ben ik ook een keer geweest, echt heel mooi daarquote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Prisha het volgende:
In ben vorige week in Brugge geweest. Mooie stad, maar veel te veel verleidingen qua heerlijke chocola. Blij dat ik daar niet woon
quote:Op zondag 1 september 2024 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Ik denk er sterk over een uur of wat eerder te komen en mijn Canon mee te nemen. Het gebouw en de omgeving leent zich perfect voor een zwart/wit reportage. Echt prachtig.
Zwaar gefaaldquote:Op zondag 1 september 2024 07:38 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-08-2024 t/m 31-08-2024
nr / aantal posts / gebruiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |