Kan je niet beter kijken naar hoe pinguīns het doen? Die hebben helemaal geen armen nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn toch al een paar jaar gewend hoe ze gemakkelijkst uit het water kunnen komen, als ik me via het trappetje uit het water wil hijsen lukt dat echt niet met één arm, je moet namelijk overpakken en daar heb je er twee voor nodig.
En dan ook zo'n buikschuiver makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter kijken naar hoe pinguīns het doen? Die hebben helemaal geen armen nodig
Al vliegen die er natuurlijk gewoon uit
Wel even oefenen eerst en een goede ondergrond kiezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan ook zo'n buikschuiver maken
Dus er is een trappetje .. ken genoeg trappen waar maar aan 1 kant een trapleuning is ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn toch al een paar jaar gewend hoe ze gemakkelijkst uit het water kunnen komen, als ik me via het trappetje uit het water wil hijsen lukt dat echt niet met één arm, je moet namelijk overpakken en daar heb je er twee voor nodig.
Voor je het weet heb je je pens voor splintersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel even oefenen eerst en een goede ondergrond kiezen.
De meeste steigers raad ik niet aan
Of zo'n heel mooie brandwond door wrijving van kin tot knieënquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je je pens voor splinters
In een mooi steigerplank-motief, helemaal hip.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of zo'n heel mooie brandwond door wrijving van kin tot knieën
Dat wordt dan vooral in gevlekt rood motiefquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een mooi steigerplank-motief, helemaal hip.
Maar als jij daar nou een buikschuiver op maakt. Zijn de brandwonden op jouw buik dan gestreept of toch meer rood gevlekt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:03 schreef chufi het volgende:
Zijn meestal gewoon gestreept.. liggen ook hier op mn balkon
rood gestreeptquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij daar nou een buikschuiver op maakt. Zijn de brandwonden op jouw buik dan gestreept of toch meer rood gevlekt?
Ik zeg gevlektquote:
Nee hier niet en mijn stukje is te klein ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg gevlekt
Nu nog iemand vinden die dat testen wel.
Geen Jack-ass crew oid hier in de buurt?
Steigers zat waar dat wel kan, zelfs met aanloopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier niet en mijn stukje is te klein ..
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Steigers zat waar dat wel kan, zelfs met aanloop
beetquote:
Ik vond het een prachtige zin, die veel leuke wendingen heeft veroorzaaktquote:
Wat een toffe vogolquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Danny vragen
Die vogel bestaat wel echt, een papagaaiduiker
Een vrouwquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze het mes ineens heruitgevonden in Duitsland ofzo
https://www.ad.nl/buitenl(...)ats-siegen~a5c61ed4/
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-visquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Danny vragen
Die vogel bestaat wel echt, een papagaaiduiker
Goed gevonden dan weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |