SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik heb nooit een katerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat eten jullie het liefst als je kater hebt?
Ik krijg eigenlijk nooit meer een echte kater, maar McNuggets met mosterdsaus was vroeger absoluut mijn favoriet in die gevallen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bedoel je dan wat ik erbij eet? Want beetje raar om iets anders te eten als je al kater hebt om te eten natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Grappig welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit meer een echte kater, maar McNuggets met mosterdsaus was vroeger absoluut mijn favoriet in die gevallen!
Ik bedoelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedoel je dan wat ik erbij eet? Want beetje raar om iets anders te eten als je al kater hebt om te eten natuurlijk.
Ah die heb ik niet want ik drink niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik bedoel
De drinkkateraan wat voor eten heb je dan behoefte
Altijd gezond iigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah die heb ik niet want ik drink niet.
Een uitsmijter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik bedoel
De drinkkateraan wat voor eten heb je dan behoefte
Al gegeten maar misschien toch maar nog een keer eten.quote:
Je hebt een kater ja?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Al gegeten maar misschien toch maar nog een keer eten.
Altijd goed
Ja best wel ergquote:
Had je dan zin inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik at meestal 2 gekookte eieren.
Geen idee waarom.
Dus je was al vroeg dronken of heul laat wakker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja best wel erg
Ik ben zwak geweest maar genoten van het moment
Nu is het een lijdensweg
Ik had eigenlijk nooit echt meer zo'n kater.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had je dan zin in
Omdat het kan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je was al vroeg dronken of heul laat wakker.
Oooh dat is wel goed ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit echt meer zo'n kater.
Maar vroeger at ik wel waterijs als ik echt een kater had.
Niet iets wat je misschien direct in huis hebt maar watermeloen valt bij mij altijd erg goed als ik een kater heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooh dat is wel goed idee
Lekker ijsje
Nee helaas wel banaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet iets wat je misschien direct in huis hebt maar watermeloen valt bij mij altijd erg goed als ik een kater heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |