Die gaan sowieso komenquote:Op maandag 2 september 2024 11:05 schreef manny het volgende:
Trainen. Beter worden. Winnen.
Aan de slag boys, dan moeten we het maar doen met deze groep. En bidden tot god almachtig dat er niet teveel geblesseerden komen, anders staan we straks weer met Banel te kutten.
Dan moet Bergwijn maar gaan schroeien bij Ajax nu.quote:Op maandag 2 september 2024 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja jammer dat er geen Arabier is die 20 miljoen voor Bergwijn wil neertellen. Komt er wat geld in la en speel je wat salarisruimte vrij.
Dat was fijn geweest, maar Bergwijn is tenminste nog bruikbaar. Ik vind het vooral zonde dat Wijndal en Tahirovic nog op een bijveldje rondlopen. En dat ze Akpom niet hebben weten te slijten nu Weghorst is gekomen.quote:Op maandag 2 september 2024 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja jammer dat er geen Arabier is die 20 miljoen voor Bergwijn wil neertellen. Komt er wat geld in la en speel je wat salarisruimte vrij.
Dat laatste vind ik ook wel mismanagement ten top van Kroes.quote:Op maandag 2 september 2024 11:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat was fijn geweest, maar Bergwijn is tenminste nog bruikbaar. Ik vind het vooral zonde dat Wijndal en Tahirovic nog op een bijveldje rondlopen. En dat ze Akpom niet hebben weten te slijten nu Weghorst is gekomen.
Zonde. Akpom out Eriksen in zou wel een winst zijn geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 12:53 schreef Black-Death het volgende:
Eriksen mogelijk naar Anderlecht.
Bergwijn was toch al weg?quote:Op maandag 2 september 2024 11:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat was fijn geweest, maar Bergwijn is tenminste nog bruikbaar. Ik vind het vooral zonde dat Wijndal en Tahirovic nog op een bijveldje rondlopen. En dat ze Akpom niet hebben weten te slijten nu Weghorst is gekomen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Bergwijn vandaag of morgen naar Leicester als ik de geruchten mag geloven.
Dat geloof ik dus echt niet man.quote:Op maandag 2 september 2024 12:53 schreef Black-Death het volgende:
Eriksen mogelijk naar Anderlecht.
Bergwijn is nooit teruggeweest.quote:
We mochten de geruchten dus niet geloven.quote:
#KroesOutquote:Op maandag 2 september 2024 13:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Tegenvallende transferzomer voor Ajax
Is dat zo ja?quote:Op maandag 2 september 2024 13:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Tegenvallende transferzomer voor Ajax
Of van die verhuurde spelers komt ruim de helft weer terug omdat de koopoptie niet gelicht wordt.quote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Vanuit Amsterdam vertrokken deze zomer Francisco Conceição, Ar'Jany Martha, Gabriël Misehouy, Georges Mikautadze, Jorge Sánchez, Mateja Milovanovic, Raphaël Sarfo, Tommy Setford, Gerónimo Rulli, Olivier Aertssen en Silvano Vos op permanente wijze. Tristan Gooijer, Borna Sosa, Jakov Medic, Naci Ünüvar en Carlos Forbs zijn verhuurd.
Dat zijn maar liefst 16 spelers, die zijn vertrokken uit Amsterdam. Dat is bijna een complete selectie. Besef dat we nog steeds met veel overbodige spelers zitten. Je wilt niet weten wat voor een puinzooi ze hebben aangetroffen. Het is eigenlijk al netjes dat er ruim 16 de deur zijn uitgegaan. Nog een winter/zomer en alles is bijna opgeruimd.
Alles bij elkaar opgeteld scheelt het toch wel voor de salariskosten. Het is niet realistisch om te verwachten, dat alles even eenvoudig verkocht gaat worden na zo een rampseizoen.quote:Op maandag 2 september 2024 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Of van die verhuurde spelers komt ruim de helft weer terug omdat de koopoptie niet gelicht wordt.
Alex Kroes is teleurgesteld in ieder geval. Hij dacht een aantal spelers te verkopen en met transferinkomsten wat leuke spelers binnen te halen (lees: RvC blij, directie blij, staf blij en fans blij met Alex Kroes). Faliekant mislukt.quote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Vanuit Amsterdam vertrokken deze zomer Francisco Conceição, Ar'Jany Martha, Gabriël Misehouy, Georges Mikautadze, Jorge Sánchez, Mateja Milovanovic, Raphaël Sarfo, Tommy Setford, Gerónimo Rulli, Olivier Aertssen en Silvano Vos op permanente wijze. Tristan Gooijer, Borna Sosa, Jakov Medic, Naci Ünüvar en Carlos Forbs zijn verhuurd.
Dat zijn maar liefst 16 spelers, die zijn vertrokken uit Amsterdam. Dat is bijna een complete selectie. Besef dat we nog steeds met veel overbodige spelers zitten. Je wilt niet weten wat voor een puinzooi ze hebben aangetroffen. Het is eigenlijk al netjes dat er ruim 16 de deur zijn uitgegaan. Nog een winter/zomer en alles is bijna opgeruimd.
Kroes is vooral teleurgesteld dat die ene zeventiende speler niet weg is. b en eindigt op ergwijnquote:Op maandag 2 september 2024 14:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Alex Kroes is teleurgesteld in ieder geval. Hij dacht een aantal spelers te verkopen en met transferinkomsten wat leuke spelers binnen te halen (lees: RvC blij, directie blij, staf blij en fans blij met Alex Kroes). Faliekant mislukt.
Was dat dan niet iets noodzakelijker dan een vierde spits?quote:Op maandag 2 september 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben lichtelijk tevreden over deze transferzomer, zeker als je ziet dat de markt gewoon redelijk op slot zat. Wel jammer dat er geen creatieve middenvelder is gekomen. Berghuis is redelijk vaak geblesseerd en dan heb je een probleem.
hoeft niet per se slecht te zijn. zie Isak ooit bij Willem 2 of nu Paul Wanner die verhuurd wordt door Bayern aan Heidenheim en meteen positieve impact heeft. of nog ironischer, stanisic die als huurling van de Rekordmeister bij Bayer04 een landstitel feest meepikte.quote:Op maandag 2 september 2024 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
Laat Bergwijn nu maar mooi blijven. Daar ga je nu toch geen fatsoenlijke vervanger voor vinden in korte tijd ben ik bang. Want dan zal het wel huur worden van een jong talentje ergens in de reserves van een BPL team Nee, laat het dan maar zo..
Rijkhoff is (nu) niet klaar voor Ajax 1 en ze hadden gehoopt Akpom te slijten dus 4e spits is sowieso onzin natuurlijk. Een spits naast Brobbey (waar ze zoals je weet voorzichtig mee zijn) was dan wel nodig.quote:Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat dan niet iets noodzakelijker dan een vierde spits?
https://www.nu.nl/voetbal(...)bakzeil-gehaald.htmlquote:Alex Kroes is niet te spreken over de transferperiode van zijn club Ajax. De technisch directeur had er meer van verwacht.
Ajax hoopt maandag op de laatste dag van de transferperiode de overbodige Owen Wijndal en Benjamin Tahirovic nog kwijt te raken, maar tegen ESPN zegt Kroes dat er momenteel "bar weinig" gebeurt.
Dat stelt Kroes teleur. De nieuwe directeur had zich deze zomer voorgenomen voor 100 miljoen euro te verkopen, maar dat is verre van gelukt. Ajax raakte wel elf spelers kwijt, maar haalde niet eens de helft van het beoogde geld op. De teller bleef steken op 35 miljoen euro.
"Ik heb lang volgehouden om spelers niet te verhuren omdat ik ze wilde verkopen, maar dat is niet gelukt. Ik heb bakzeil gehaald", zegt een zelfkritische Kroes. "Je hebt ook met mensen te maken. Soms kun je ze wel verkopen, maar zegt de speler zelf: ik blijf nog even."
Door de magere oogst heeft Ajax alleen huurling Daniele Rugani, de transfervrije Bertrand Traoré en Wout Weghorst kunnen halen. Kroes is vooral blij met de komst van Weghorst. "Hij kan ons denk ik helpen in doelpunten en in de topsportcultuur."
De komst van Weghorst betekent volgens Kroes geen kapitaalvernietiging van Brian Brobbey. "De waarde van Brobbey gaat volledig door zichzelf bepaald worden", zegt hij tegen ESPN. "Als hij presteert zoals hij kan presteren, is dat goed voor Brobbey zelf en voor Ajax."
Rijkhoff moet of een heel seizoen bij Jong Ajax minuten maken of verhuurd worden en een heel seizoen eredivisie minuten maken. Het liefst het laatste natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rijkhoff is (nu) niet klaar voor Ajax 1 en ze hadden gehoopt Akpom te slijten dus 4e spits is sowieso onzin natuurlijk. Een spits naast Brobbey (waar ze zoals je weet voorzichtig mee zijn) was wel nodig.
Maar achteraf had ik liever een goede 10 gehad dan Wout ja. Helaas ben ik geen TD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |