Zijn die gekleurde ringen sowieso voor duivensport? Dan krijgt de duif als de wiedeweerga zijn verdiende uitvaartquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Duivensport is dierenmishandeling. Fuck die eigenaar
Wormen zijn dan plantenslierten ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die duif ook...dus indirect jij ook
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wormen zijn dan plantenslierten ofzo
Ik wel. En nu?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:31 schreef Geerd het volgende:
Heb je ooit een duif een worm zien eten![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit een duif 5 meter buiten de stad of station gezien
Zondequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:38 schreef Aberkullie het volgende:
De duif is as we speak onderweg naar een mooi, rustig plekje onder de groene zoden.
Zo te zien gewoon even netjes daar melden inderdaad, als het nummer goed leesbaar is.quote:
Zit geen telefoonnummer bij, toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:13 schreef Aberkullie het volgende:
Zouden jullie dit ergens melden en zo ja, waar?
Fuck de eigenaar. Die zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo te zien gewoon even netjes daar melden inderdaad, als het nummer goed leesbaar is.
https://www.duivensportbond.nl/formulier-duif-gevonden
Apart topic danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fuck de eigenaar. Die zoekt het maar uit.
Ik dacht misschien kunnen die ringen ook voor de vogeltrek zijn maar als dat van een duivenmelker is heeft hij pechquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart topic dan
"Zouden jullie dit ergens melden en zo ja, waar?"
Antwoorden gegeven.
"Fuck de eigenaar."
Vraag het dan niet
Ik zou er wel wat omheen doen, anders komt je deksel na 2 dagen omhoog van de maden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zit geen telefoonnummer bij, toch?
Een schep pakken en de duif in je groene container mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amivedi.nlquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:13 schreef Aberkullie het volgende:
Zoals de TT zegt. Op enkele meters van mijn voordeur liggen de intacte overblijfselen van een onlangs gestorven duif. Doodsoorzaak onbekend,
Mogelijk H5N1, mogelijk een kopstoot van de schutting van de buren.
Ik wilde de duif in een zelf gegraven kuil kieperen in het plantsoen zodat zijn duivenziel naar de eeuwige jachtvelden kan vertrekken maar de reeds dode duif heeft 2 gekleurde ringen met nummers om zijn voeten.
Zouden jullie dit ergens melden en zo ja, waar?
De duif is terug bij moeder aarde en het zou wreed zijn de eeuwige rust te verstoren alleen omdat een dierenmishandelaar zijn goudmijntje nu moet missen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik zou toch die duif nog even opgraven en dat nummer invullen op die site. Een goede daad tegenover iemand die andere normen en waarden heeft dan jij is een goede stap richting het oplossen van je eigen mentale problemen omdat het laat zien dat je ondanks een verschil van inzicht iemand toch iets gunt.
Dit soort wrok en iemand maar laten doodvallen zijn hele giftige gedachten waar je alleen jezelf mee hebt uiteindelijk.
Teleurstellend dat je nog niet klaar bent voor deze stap. Misschien een volgende keer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De duif is terug bij moeder aarde en het zou wreed zijn de eeuwige rust te verstoren alleen omdat een dierenmishandelaar zijn goudmijntje nu moet missen.
Misschien een volgend kadaver.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teleurstellend dat je nog niet klaar bent voor deze stap. Misschien een volgende keer.
Volgens mij weet je niet waar je het over hebt...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Duivensport is dierenmishandeling. Fuck die eigenaar
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Tijdens de begrafenis kwam er een luchtballon over van meeomhoog.nl. Toepasselijk. Rust in vrede lieve duif. Roekoe
[ afbeelding ]
wat een horkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fuck de eigenaar. Die zoekt het maar uit.
Ach TS helpt graag mensen, tenzij die mensen een andere mening hebben, dan zijn het stomme mensen en mogen ze kapotvallenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet waar je het over hebt...
Haha ja mensen die dieren mishandelen hebben inderdaad een andere meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ach TS helpt graag mensen, tenzij die mensen een andere mening hebben, dan zijn het stomme mensen en mogen ze kapotvallen
Duivenmelken is geen dierenmishandeling, dierenmishandeling is verboden in Nederland. Duivenmelken is dat niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja mensen die dieren mishandelen hebben inderdaad een andere mening
Leg dan eens uit waarom het dierenmishandeling is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja mensen die dieren mishandelen hebben inderdaad een andere mening
Dieren iets onnatuurlijks laten doen om er zelf aan te verdienen vind ik walgelijke praktijken. Het dierencircus is niet voor niets al lang verboden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom het dierenmishandeling is.
Ik ben benieuwd.
De bio industrie is ook niet verboden, dat wil niet zeggen dat varkens het naar hun zin hebben op 2m2quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Duivenmelken is geen dierenmishandeling, dierenmishandeling is verboden in Nederland. Duivenmelken is dat niet.
Huh Hoezo haal je varkens erbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De bio industrie is ook niet verboden, dat wil niet zeggen dat varkens het naar hun zin hebben op 2m2
Wisten jullie dat wanneer een duif terugkeert van een wedstrijd de eigenaar zo snel mogelijk de code wil invoeren om te winnen. Dus als de duif in een boom blijft zitten wordt ie afgeschoten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet waar je het over hebt...
Jij begint over of iets verboden is of niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Huh Hoezo haal je varkens erbij?
Jij vindt het dierenmishandeling, maar het is het niet.
Ik zeg dat het geen dierenmishandeling is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij begint over of iets verboden is of niet.
Een hoop duiven overlijden onderweg aan uitputting
Het bepalen of iets dierenmishandeling is op basis van een wet is net zo goed een drogreden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:09 schreef Filosoofert het volgende:
Ik zeg dat het geen dierenmishandeling is.
Die wet is ook democratisch tot stand gekomen. Mij lijkt het makkelijker om definities aan te houden ipv maar wat te roepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het bepalen of iets dierenmishandeling is op basis van een wet is net zo goed een drogreden.
En? Er zijn ontzettend veel zaken democratisch tot stand gekomen, waar men het eens of oneens kan zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:14 schreef Filosoofert het volgende:
Die wet is ook democratisch tot stand gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |