SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Oh, wat een keuzes ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het was meer een “ik ben medisch afgekeurd voor de vliegopleiding en nu moet ik iets studeren, maar archeologie betaald de rekeningen niet” keuze.
De studie die ik nu doe is veel leuker
Ja als het goed gaat met mijn benen wil ik dat wel gaan doen daar. Tussen samui en phangan is een groot stuk ondiep water waar je dat goed kan doenquote:
oh ja misschien ook wel een keer. heb straks genoeg vrije tijd. maar hou zo van het strandquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik vind oprecht leuk en tof wat je gaat doen. 👌🏻 Maar geen behoefte om het vaste land een keer goed te verkennen? Dat zou mij juist ook leuk lijken.
Nu psychologie jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat een keuzes ooken deed je nu geen psychologie?
Een collega van mij is archeoloog maar doet dat alleen als hobby inderdaad. Maar bij iedere mogelijkheid zit ze in Athene
Haha snap ik als ik jou was maar je hoeft ook niet op het vaste land te gaan wonen he. :pquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja misschien ook wel een keer. heb straks genoeg vrije tijd. maar hou zo van het strand
Heb je The Shallows al gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed gaat met mijn benen wil ik dat wel gaan doen daar. Tussen samui en phangan is een groot stuk ondiep water waar je dat goed kan doen
dat is zeker zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
maar het is slim als ik mij inschrijf voor dit soort activiteiten zodat ik ook makkelijker nieuwe mensen leer kennen
ahjaquote:
nee was dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je The Shallows al gezien?
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is zeker zoal kan vrienden maken lastig zijn maar als dat halve eiland expat is zal het wel meevallen?
[..]
ahja
Geen zin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)derhalf-jaar-op.html
Hoe is het mogelijk dat er steeds meer jongeren werkloos raken/in de bijstand zitten, terwijl bedrijven door tekorten iedereen die z'n eigen naam kan spellen aanneemt?
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.
Hmmm, zijn er niet meer gewoon meer mensen (en ook jongeren) en daarom wordt die groep groter? Geen idee hoor, bedenk ook maar ietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er steeds meer jongeren werkloos raken/in de bijstand zitten, terwijl bedrijven door tekorten iedereen die z'n eigen naam kan spellen aanneemt?
ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.
Maar zitten idd heel veel buitenlanders.
ohh is dat die vrouw die vecht met die mega haai?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt4052882/?ref_=ext_shr_lnk
Bijstand en minimumloon gaan bijna gelijk op maar bij minimumloon moet je wel 40 uur buffelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja lijkt mij ooken bedoelde dat expats misschien juist makkelijker zijn om vrienden te maken want die zullen ook wel opzoek zijn?
Die vrouw? Blake Livelygodinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh is dat die vrouw die vecht met die mega haai?. dan ken ik die film.
Dat soort haaien zitten daar niet
Terwijl werken meer oplevert dan enkel geld (denk ik), maar snap wel dat het verleidelijker is om niet te werken als het inkomen gelijk blijft bij niet-werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijstand en minimumloon gaan bijna gelijk op maar bij minimumloon moet je wel 40 uur buffelen
waarom zou je dat nou weer doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouw? Blake Livelygodin![]()
![]()
Nog niet. Maar ik ga binnenkort alle haaien een bitterbal voeren
Dan kunnen ze jou ruiken als je in zee zwemt MUHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je dat nou weer doen
*knijpt in beenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kunnen ze jou ruiken als je in zee zwemt MUHAHAHAHAHAHA
De locals geven niet om de vervuiling?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.
Duikplank wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:12 schreef bitterbal het volgende:
ja en dan vermoord ze de superhaai met haar duikplank toch? Dat die zichzelf daar op spiest?
ja minder heb ik het idee. Die heb ik nog nooit vuil zien rapen. Ze dumpen het ook vaak gewoon ergens. Echt een rare mentaliteit vind ik hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De locals geven niet om de vervuiling?
Maar is het inkomen dan te hoog of het het minimum loon te laag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Terwijl werken meer oplevert dan enkel geld (denk ik), maar snap wel dat het verleidelijker is om niet te werken als het inkomen gelijk blijft bij niet-werken
quote:
lekker bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gegeten en daarna de was gevouwen en opgeborgen.
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minder heb ik het idee. Die heb ik nog nooit vuil zien rapen. Ze dumpen het ook vaak gewoon ergens. Echt een rare mentaliteit vind ik het
Klinkt alsof er genoeg opties zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen. Ik ben standpunt 'we zijn zo rijk dat we niet meer zien hoe rijk we zijn, dus lever die shit maar weer in en misschien dat dat dan weer terugkomt'quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar is het inkomen dan te hoog of het het minimum loon te laag.
Het minimum loon is trouwens stevig gestegen.
dat is ook alleen maar omdat wij (en andere rijke landen) het geld hebben om het op te laten ruimen door andere mensen én om het naar het buitenland te sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.
ja , soms stroomt het ook gewoon zo het strand op uit zee. En als ze het dan 'opruimen' dan steken ze het in de fik. Doen ze ook wel voor de muggen maar zie je die plastic rook in te ademen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.
nou ja lijkt ook een beetje mentaliteit te zijn. Op dat eiland is er ook een vuilnisophaal dienst en plekken waar je je afval heen kan brengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar omdat wij (en andere rijke landen) het geld hebben om het op te laten ruimen door andere mensen én om het naar het buitenland te sturen
Denk ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja lijkt ook een beetje mentaliteit te zijn. Op dat eiland is er ook een vuilnisophaal dienst en plekken waar je je afval heen kan brengen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook wel hoordenk dat die twee dingen beetje met elkaar verweven zijn. Of nouja, ik geloof niet dat mensen van binnen per se heel anders zijn van elkaar. Ik denk dat gedrag voornamelijk is aangeleerd en acht de kans groot dat wanneer ik in een bepaald land geboren zou zijn ook die normen en waarden zou delen en die cultuur normaal zou vinden
het heeft denk ik geen prioriteit. En tegelijkertijd zie je wel dat ze thuis of in hun onderneming erg schoon zijn. Dus het is niet dat ze 'vies' zijn ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook wel hoordenk dat die twee dingen beetje met elkaar verweven zijn. Of nouja, ik geloof niet dat mensen van binnen per se heel anders zijn van elkaar. Ik denk dat gedrag voornamelijk is aangeleerd en acht de kans groot dat wanneer ik in een bepaald land geboren zou zijn ook die normen en waarden zou delen en die cultuur normaal zou vinden
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:18 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zie die mentaliteit hier ook in de buurt. pleuren gewoon alles op straat. Of gaat er een auto deur open en dan zie je allemaal rotzooi uit de auto gegooid worden
Oh, dat is hier wel zo. Dat weet jij ook wel denk ik, in bepaalde wijken in Den Haag ligt overal afval. Ook waar men zelf woont. Vind dat zo bijzonderquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
het heeft denk ik geen prioriteit. En tegelijkertijd zie je wel dat ze thuis of in hun onderneming erg schoon zijn. Dus het is niet dat ze 'vies' zijn ofzo
maar goed als je als buitenlander daar iets 'terug' kan doen door vuil op te rapen vind ik dat een goed idee
Ja. En ze spiest hem op de spijlen van die boeiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
geloof toch dat dat dezelfde film is. Ze ligt toch de hele tijd daar op die rots
bedoel surfplank![]()
ja raar is dat toch. En overal staan prullenbakken ook he dus het is niet zo dat je het niet kwijt kanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is hier wel zo. Dat weet jij ook wel denk ik, in bepaalde wijken in Den Haag ligt overal afval. Ook waar men zelf woont. Vind dat zo bijzonder
hmmm dacht dat het haar surfplank was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En ze spiest hem op de spijlen van die boei
Dit is mijn nr 1 ergernis. Plastic en afval en de natuur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het een keer op het strand gedaan. Elke keer als ik de zee in liep werd onvervallen door allerlei plastic dingen. Dacht zo kan je toch niet zwemmenDus ben maar vuil gaan vissen uit het water. Maar heel veel mensen boeide het niet
ja het was zo irritantquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is mijn nr 1 ergernis. Plastic en afval en de natuur.
Wordt ook hoog tijd dat grote bedrijven een verplichting krijgen opgelegd om de oceanen weer plastic vrij te krijgen.
Heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja raar is dat toch. En overal staan prullenbakken ook he dus het is niet zo dat je het niet kwijt kan
Waarom alleen bedrijven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is mijn nr 1 ergernis. Plastic en afval en de natuur.
Wordt ook hoog tijd dat grote bedrijven een verplichting krijgen opgelegd om de oceanen weer plastic vrij te krijgen.
hahahahahaahahah ik moest heel hard lachen om dat rode streepje. Liefquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of mijn Playstation nu normaal blijft doen.Ga nog 1 keer proberen.
[ afbeelding ]
Ja staat mijn naam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaahahah ik moest heel hard lachen om dat rode streepje. Lief
Heb daar wel eens iets over gehoord, maar heb zo even geen cijfers daarover paraat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar omdat wij (en andere rijke landen) het geld hebben om het op te laten ruimen door andere mensen én om het naar het buitenland te sturen
Als individu kun je niet zoveel doen aan de plastic soep behalve je eigen teringzooi opruimenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel bijzonder ja
[..]
Waarom alleen bedrijven?Ik zou zeggen iedereen 1x per jaar? een maatschappelijke bijdrage laten doen!
nee das waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als individu kun je niet zoveel doen aan de plastic soep behalve je eigen teringzooi opruimen
Zou al blij zijn als mensen dat doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als individu kun je niet zoveel doen aan de plastic soep behalve je eigen teringzooi opruimen
Laten we haar even in het zonnetje zettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:30 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed ruimt afval op op straat
oh echtquote:
zal wel heftig zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb daar wel eens iets over gehoord, maar heb zo even geen cijfers daarover paraat.
jaaa, ik ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de verdere werkomstandigheden ook zwaarder wegen dan het loon bij welwillenden. Want ja, als je wil is er werk zat, maar is minimumloon het waard om afgeblaft te worden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar is het inkomen dan te hoog of het het minimum loon te laag.
Het minimum loon is trouwens stevig gestegen.
oh nice jij ook : Dquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt
[..]
zal wel heftig zijn
[..]
jaaa, ik ook!![]()
In den haag (en in veel gemeentes!) kun je gratis zo'n afvalknijper aanvragen (https://www.denhaag.nl/nl/afval/zorgen-voor-een-schone-buurt/).
Mijn motivatie was niet per se afval opruimen maar wandelen met een functie want dan ga ik sneller wandelen dan 'zomaar'
Beter schaduw, anders wordt 't te warmquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laten we haar even in het zonnetje zetten
En alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als mensen dat doen.
Je kunt hier ook gratis suppen als je tegelijkertijd afval uit het water haaltquote:
Ok we gooien haar in het zwembadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter schaduw, anders wordt 't te warm
'is niet van mij hoor!!!'quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
kan ook hier zo zijn dat men denkt van ja iemand anders ruimt het toch wel op maar dat vind ik ook een rare gedachtegang
Eerst van het duinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok we gooien haar in het zwembad
Stond deze week stukje in de krant over Leiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En alle beetjes helpenop het grote plaatje zal het inderdaad niet heel veel toevoegen, al kan ik me voorstellen dat mensen misschien wat meer bewust worden van bepaalde dingen en dat kan ook weer op andere gebieden winst opleveren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond deze week stukje in de krant over Leiden.
Er zijn wat studenten begonnen met de grachten schoon te maken. Beetje kano'en, beetje suppen. Beetje rommel meenemen tegelijkertijd. Deed de gemeente natuurlijk direct moeilijk over.
Nu moeten ze per jaar een vergunning van een paar 100 euro aanvragen om het water in te mogen en te "mogen" opruimen.
Echt hoorWie stemt er toch iedere keer op die zwakzinnigen?
Ik vermoed diezelfde studentenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wat studenten begonnen met de grachten schoon te maken. Beetje kano'en, beetje suppen. Beetje rommel meenemen tegelijkertijd. Deed de gemeente natuurlijk direct moeilijk over.
Nu moeten ze per jaar een vergunning van een paar 100 euro aanvragen om het water in te mogen en te "mogen" opruimen.
Dacht dat het de komende week niet zou regenen?quote:
Het is wel weer (goh!) bij uitstek de partij die zich zo profileert ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vermoed diezelfde studenten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:30 schreef bitterbal het volgende:
geen idee, wij hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt hier ook gratis suppen als je tegelijkertijd afval uit het water haaltdat heb ik nog niet gedaan maar wil ik ook doen
Ahhw nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echtttt geweldig![]()
echt dat je er weer aan wordt herinnerd dat je als mens zooo kan genieten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het goed is ga ik volgende week suppen
Lach mij hier uit
Omdat dit natuurlijk niet goed gaat en ik hier veel te lomp voor ben.quote:
Waarom niet gewoon daar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lach mij hier uit
oke, alsnog..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dit natuurlijk niet goed gaat en ik hier veel te lomp voor ben.
Te confronterendquote:
Ja, leedvermaak is beste vermaak oidquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, alsnog..hoezo is dat een reden tot uitlachen
hm okequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te confronterend
[..]
Ja, leedvermaak is beste vermaak oid
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lach mij hier uit
Het schijnt moeilijker te zijn dan het er uit ziet, dus ik ben erg benieuwdquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
en wat is niet goed? ik hoop dat je het naar je zin hebt eigenlijk?
Gewoon op een plankie staan en een beetje met een peddel heen en weer slaan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schijnt moeilijker te zijn dan het er uit ziet, dus ik ben erg benieuwd
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ik snap het niet meer 😭😭😭
'ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laten we haar even in het zonnetje zetten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter schaduw, anders wordt 't te warm
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok we gooien haar in het zwembad
Oke dat escaleerde snel en heb ik hier ook nog inspraak in offeh?quote:
Ja ik zou ook denken dat ik het niet kan, maar flyboarden heb ik ook in een kwartiertje geleerd. Dus wie weet valt het meequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op een plankie staan en een beetje met een peddel heen en weer slaan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien is dat meisje wel heel leuk
Dan helpen de foto’s met karpers ook niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ik snap het niet meer 😭😭😭
Oh huh.. moest dat even opzoeken maar dat ziet er ook wel leuk uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zou ook denken dat ik het niet kan, maar flyboarden heb ik ook in een kwartiertje geleerd. Dus wie weet valt het mee
Ja is echt super vet. Wel duurquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh huh.. moest dat even opzoeken maar dat ziet er ook wel leuk uit
Ja, dat hoor ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'ik niet![]()
'
Het schijnt ook best zwaar te zijn toch
Ownoes.quote:
Wat?quote:
Misschien is regen dan wel lekker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ookIk ben echt heel benieuwd en ik gok dat het gewoon gaat regenen, want karma
Uitleg: elke keer als ik met die persoon ga afspreken is het zeikweer en dat komt door -3893823823 karmapunten die ik verder niet ga uitleggen
1quote:
Ik weet niet of karma zo werktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien is regen dan wel lekker?![]()
geef mij 100 euro, dat is misschien weer +100 karma?
[..]
1
2
3
Nee je moet blijkbaar minimaal een seven foot alligator knuffelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan helpen de foto’s met karpers ook niet meer
Het is hier erg grijs geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het de komende week niet zou regenen?
Ik moet altijd huilen van assessmentsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh die test die ik moet gaan doen voor die sollicitatie wordt echt pittig
Eerst wordt een grid van 5x5 willekeurig gevuld met 5-8 blauwe cirkels en moet je binnen een halve seconde alles onthouden, vervolgens gebeurt hetzelfde met pijlen en moet je zien welke van richting verandert. Verder kon ik niet op m'n mobiel, maar dat belooft wat.
Ik weet nu dat ik die test echt heel erg uitgeslapen en scherp moet gaan doen.
Wat voor baan is dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh die test die ik moet gaan doen voor die sollicitatie wordt echt pittig
Eerst wordt een grid van 5x5 willekeurig gevuld met 5-8 blauwe cirkels en moet je binnen een halve seconde alles onthouden, vervolgens gebeurt hetzelfde met pijlen en moet je zien welke van richting verandert. Verder kon ik niet op m'n mobiel, maar dat belooft wat.
Ik weet nu dat ik die test echt heel erg uitgeslapen en scherp moet gaan doen.
Bij de douane?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat mij ook leuke baan had geleden ; op schiphol en dan die passagiers checken en hun bagage
Zeker mooie mannen fouilleren ??quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat mij ook leuke baan had geleden ; op schiphol en dan die passagiers checken en hun bagage
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker mooie mannen fouilleren ??
Lijkt me wel grappig dit eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van assessments
Succes Nattekat, hopelijk gaat het goed.
Mannen worden altijd door mannen gefouilleerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker mooie mannen fouilleren ??
Joke's on them. I'm into that shit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen worden altijd door mannen gefouilleerd
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De corsages zijn nu allemaal klaar.
2 voor het bruidspaar, 11 voor oma, ouderparen, broer en zussen, getuigen en ceremoniemeesters.
Die van het bruidspaar zijn iets groter en zwaarder en hebben 2 magneetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag, dus het komt nu echt dichterbij"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ben echt blij met hoe ze zijn gewordenquote:
Ik denk dat nog steedsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
Kitesmurf
en ik maar denken wie die smurf is
Nou gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
Kitesmurf
en ik maar denken wie die smurf is
de broer van Potige?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon
Grote Smurf
Brilsmurf
Kitesmurf..
Hmm nee dat denk ik nietquote:
sushi toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele dag in zonnetje gelopen en zo maar even wat eten bestellen
slurfsmurfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee dat denk ik niet
Broer van Surfsmurf
anders wordt ze schurftsmurfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
slurfsmurf
daar moet smurfin ver bij uit de buurt blijven
hahahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Ik heb laatst 2 nieuwe bandjes voor mijn horloge besteld.
Nu wordt ik volgespamd met nog meer horlogebandjes
Hoeveel bandjes denken ze dat ik nodig heb?
en hij druipersmurfquote:
Ik vond het toen ook grappig toen ik een nieuw inbouwtoilet had gekocht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha
ik zag gisteren en vandaag allemaal reclame van leen bakker voor schoenenrekken
euh ja die heb ik gezocht om te showen hoe veel beter mijne er uit ziet...
Wie weet was je niet tevreden en zocht je een nieuwe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook grappig toen ik een nieuw inbouwtoilet had gekocht.
Wekenlang reclames van inbouwtoiletten gezien
Want ieder weldenkend mens koopt 36 toiletten als je maar voldoende reclames ziet
Ik word hier een beetje murf vanquote:
Kun je snel veranderen door een paar keer op wat anders te zoekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want ieder weldenkend mens koopt 36 toiletten als je maar voldoende reclames ziet
een inbouwtoilet.... das een gat in de muur?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
@murpquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje murf van
Ja dat had ik ook, maar die kwamen iedere keer weer terugquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je snel veranderen door een paar keer op wat anders te zoeken
Dat is een gloryhole.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
een inbouwtoilet.... das een gat in de muur?
Nee dat de stortbak in de muur zit weggewerkt..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
een inbouwtoilet.... das een gat in de muur?
Gewoon voorover buigen en zo hard mogelijke straal door dat gat tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een gloryhole.
Ik hoop dat je een gat in de vloer bedoelt.
een inbouwstortbak... dat klinkt logischerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat de stortbak in de muur zit weggewerkt..
je had het toch over vakantie sushi gehad? of ben je al wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen ze hier in de pub niet hebben denk ik.
Ja dat heet toch gewoon inbouwtoilet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een inbouwstortbak... dat klinkt logischer
bij een inbouwtoilet zie ik de zitting in de muur zitten ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heet toch gewoon inbouwtoilet?
ik hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij een inbouwtoilet zie ik de zitting in de muur zitten ofzo
Er is niks mis met mijn balans zusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.
Ook iets met balans en aangezien dat ook een van jouw specialiteiten is
lurven en kladden... kweetnietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Potige mag ook wel Durfsmurf heten.
En iets met lurven. Somehow.
Zit al in Engeland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had het toch over vakantie sushi gehad? of ben je al weg
Weer betrapt op het smokkelen van rasbora caudimaculata's?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben gewoon een schelpen expert bij de douane werken op schiphol
schelpen kun je ook inbouwen... en in pisse...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben gewoon een schelpen expert bij de douane werken op schiphol
Ik heb hier wel eens op het industrieterrein bij de douane gesolliciteerd, ben niet eens uitgenodigdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Drie schelpen dan toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
schelpen kun je ook inbouwen... en in pisse...
nee flauwquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens op het industrieterrein bij de douane gesolliciteerd, ben niet eens uitgenodigd
Nee die zien je iedere keer voorbij wandelen en dachten meteen "oh dat is die rare hapsnurker die iedere keer voorbij loopt hier”quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens op het industrieterrein bij de douane gesolliciteerd, ben niet eens uitgenodigd
Nou ja een creatief geval die een autisten regeltjesbaan wil matcht natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee flauw![]()
Ben wel benieuwd naar wat voor profiel ze kijken
Ze zijn nog nooit gestopt voor een gezellig praatjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die zien je iedere keer voorbij wandelen en dachten meteen "oh dat is die rare hapsnurker die iedere keer voorbij loopt hier”
kan ook met 1, zolang het maar weg loopt naar t rioolquote:
Stond een tijdje terug met zo'n boodschappenbezorger aan de deur de bon te controleren (pre-Picnic)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Wilde ook in guldens afrekenen.
Zeikerds..
Antisociaaltjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn nog nooit gestopt voor een gezellig praatje
Of ik kom gewoon niet bedreigend genoeg overquote:
Is dat hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon niet bedreigend genoeg over
Niet zo heel gek he, de euro is er ook alweer 25 jaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond een tijdje terug met zo'n boodschappenbezorger aan de deur de bon te controleren (pre-Picnic)![]()
Ik: "Ja okee min het statiegeld, dat is dan 72 euro en een stuiver. Klopt he?"
Hij: "Ehm. Ik weet niet wat "stuiver" is."
En ik maar denken dat ik zo'n ruige jongen benquote:
en dan moet je bij 97.80 een aanbieden om 3 euro er bij te geven... dan slaat de computer af in hun hoofdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond een tijdje terug met zo'n boodschappenbezorger aan de deur de bon te controleren (pre-Picnic)![]()
Ja, zeker. Heel ruig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo'n ruige jongen ben
22 dan. Inmiddels. Destijds pas 17. Maar dannog. 5 cent is een stuiver. Begrijp je dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel gek he, de euro is er ook alweer 25 jaar
hooooo rustig... 22quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel gek he, de euro is er ook alweer 25 jaar
Ja hoofdrekenen is al heel lang geleden afscheid van genomen helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan moet je bij 97.80 een aanbieden om 3 euro er bij te geven... dan slaat de computer af in hun hoofd
wat is een hapsnurkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die zien je iedere keer voorbij wandelen en dachten meteen "oh dat is die rare hapsnurker die iedere keer voorbij loopt hier”
Een niet al te snugger figuur.quote:
man die zich vreemd of ergerlijk gedraagtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/hapsnurker
Ja ik welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22 dan. Inmiddels. Destijds pas 17. Maar dannog. 5 cent is een stuiver. Begrijp je dat?
nee snugger ken ik wel. een stuiver ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een niet al te snugger figuur.
Niet naar "snugger" gaan vragen nu.
Want dan ben je en hapsnurker
ik ook niet, google wees me er naar toequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man die zich vreemd of ergerlijk gedraagt
Ik ken dat woord helemaal niet
Ja gewoon zo'n rare kwast, een hapsnurker..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man die zich vreemd of ergerlijk gedraagt
Ik ken dat woord helemaal niet
Nou kwartjes niet maar stuivers en dubbeltjes gewoon nog wel hoor. Hoe noem je die andere minkukels dan>quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
Daarna bestonden stuivers, dubbeltjes en kwartjes niet meer.
sommige mensen kijken ook heel raar als je zegt.... ja t kwartje kan ook niet meer vallen he nu ze niet meer worden gemaakt. als ze de grap niet snappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik wel
Maar ik zat in groep 8 toen we op de euro overgingen.
Daarna bestonden stuivers, dubbeltjes en kwartjes niet meer. Dus dat jongere kindjes dat niet meer geleerd hebben is toch niet raar?
Als zo'n picnic gast 19 oid is dan was die 2..
minkukelsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kwartjes niet maar stuivers en dubbeltjes gewoon nog wel hoor. Hoe noem je die andere minkukels dan>
Voor zover ik weet hebben die met euros niet meer die naam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kwartjes niet maar stuivers en dubbeltjes gewoon nog wel hoor. Hoe noem je die andere minkukels dan>
daalderquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben die met euros niet meer die naam.
Net zoals knaken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige mensen kijken ook heel raar als je zegt.... ja t kwartje kan ook niet meer vallen he nu ze niet meer worden gemaakt. als ze de grap niet snappen
Daalder en dollar hebben volgrns mij dezelfde etymologiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
daalder
en nee dat is geen rijksdaalder
Een daalder was 30 stuivers waard en de eerste werd vanaf 1538 geslagen en bleef in omloop tot 1847.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daalder en dollar hebben volgrns mij dezelfde etymologie
Wat een boomer ben je ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eet graag hapjes en je snurkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
grmbl is wel echt een hapsnurker ja
ik ben meer een hapjessnurker
Wattes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
grmbl is wel echt een hapsnurker ja
ik ben meer een hapjessnurker
ja preciesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je eet graag hapjes en je snurkt?
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je eet graag hapjes en je snurkt?
Bitterbal is een ervaren hapjessnurker, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou het niet tegelijkertijd doen, kans dat je gaat stikken is erg groot
Nee maar dat hebben we wel nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben die met euros niet meer die naam.
Net zoals knaken
Ja nieuwe nicks zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat hebben we wel nodig.
Overigens verzamel ik namen voor geld-eenheden, het zal u niet verbazen, voor een artikel in de biljetgazet ooit. Er zijn er meer dan je denkt. Veel, en veel meer.
Wist je dat twee affoe een barkie is?
Luilaksmurfquote:
Dit is gewoon geheimtaal van donkere drugsdealers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee tjawa is een affoe en twee affoe is een barkie.
Tien barkies is een doezoe
K thx byeeequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee tjawa is een affoe en twee affoe is een barkie.
Tien barkies is een doezoe
10 donnies is een barkiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien weet @:Koen66 wel hoeveel donnie een barkie is.
je raakte er zoek in?quote:
dan moeten we toch een mooie naam voor 20 / 50 / 2¤ hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
ja zie... kwartjes worden niet meer gemaakt
twenniequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan moeten we toch een mooie naam voor 20 / 50 / 2¤ hebben.
Broodje kaas, verse snert en een zak Zwarte Piet drop als toetje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling wat heb je vandaag gegeten?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broodje kaas, verse snert en een zak Zwarte Piet drop als toetje.
Nee alleen als ik kort van tevoren aan US gedacht heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
jongens wassen jullie je kip voordat je het gaat bakken?
Nee, ben toch geen Surinamerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
jongens wassen jullie je kip voordat je het gaat bakken?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen als ik kort van tevoren aan US gedacht heb.
Niet dat dat nou heel vaak gebeurt. Of dat ik nou heel vaak kip bak. Laat staan allebei.quote:
Ik heb nog nooit spaghetti gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breek je dan ook spaghetti doormidden omdat je geen Italiaan bent?
Ben gewoon niet zo'n fan van Italiaans voer, veel te veel tomaat, olijven en kaasquote:
Nutella of duo penottiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn veel betere vormen van pasta
Je lult eromheen he. De vraag van meneer UitStraling was BREEK JE JE SPAG OF NIETquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo'n fan van Italiaans voer, veel te veel tomaat, olijven en kaas
Dat weet ik toch niet als ik het nog nooit heb gekooktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lult eromheen he. De vraag van meneer UitStraling was BREEK JE JE SPAG OF NIET
Ik zou noooooit met een Italiaanse furie gaan daten als ik jou was, die knijpt je boerenballen tot pulp.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet als ik het nog nooit heb gekookt
https://www.leukerecepten.nl/recepten/spaghetti-aglio-e-olio/quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo'n fan van Italiaans voer, veel te veel tomaat, olijven en kaas
Moet er niet nog iets van vlees bij ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/spaghetti-aglio-e-olio/
geen van drie nodig
Kun je me wakker voor maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/spaghetti-aglio-e-olio/
geen van drie nodig
niet nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet er niet nog iets van vlees bij ofzo?
Hier trap ik niet inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet er niet nog iets van vlees bij ofzo?
Mist ook nog een hoop groenten in, kun je niet echt een volwaardige maaltijd noemen ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet nodig
maar als je denkt ik wil per se vlees, dan zou ik dunne kipfilets zonder te wassen paneren en bakken
joh zoek een gat in de muur en pies er inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mist ook nog een hoop groenten in, kun je niet echt een volwaardige maaltijd noemen dit
Denk niet dat de maaltijd daar beter van wordt hoor?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh zoek een gat in de muur en pies er in
gezelligquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:09 schreef Ama het volgende:
Mijn vader komt binnenkort voor het eerst hier op visite.Hij is hier wel vaker geweest maar nooit langer dan 5 minuten haha.
Hoi Koensquote:
Als ze iets leuks aan het doen zijn dan hebben ze geen tijd om hier te postenquote:
Zou een keertje tijd worden, dat zou standaard in de opvoeding horenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terminator 1 voor het eerst kijken. Nog nooit gezien
Zegt degene die HP niet gezien heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou een keertje tijd worden, dat zou standaard in de opvoeding horen
naar schwarzenegger zijn swanzzzz kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terminator 1 voor het eerst kijken. Nog nooit gezien
HP zijn echt waardeloze computersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die HP niet gezien heeft
Ik ben een korenbloem aan het hakenquote:
quote:
foto?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een korenbloem aan het haken
Woorden is een begin, nu de dadenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uchthaven.html#nujij
Kijk die kerel pakt tenminste door.
Schiphol is idd een vieze teringbende momenteel
Over twee weekjes zal ik ook eens even kijken of het er echt zo slecht gesteld isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uchthaven.html#nujij
Kijk die kerel pakt tenminste door.
Schiphol is idd een vieze teringbende momenteel
Als zelfs de IT afdeling er op aan het vloeken is dan weet je dat het gewoon gare meuk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |