SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Oh, wat een keuzes ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het was meer een “ik ben medisch afgekeurd voor de vliegopleiding en nu moet ik iets studeren, maar archeologie betaald de rekeningen niet” keuze.
De studie die ik nu doe is veel leuker
Ja als het goed gaat met mijn benen wil ik dat wel gaan doen daar. Tussen samui en phangan is een groot stuk ondiep water waar je dat goed kan doenquote:
oh ja misschien ook wel een keer. heb straks genoeg vrije tijd. maar hou zo van het strandquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik vind oprecht leuk en tof wat je gaat doen. 👌🏻 Maar geen behoefte om het vaste land een keer goed te verkennen? Dat zou mij juist ook leuk lijken.
Nu psychologie jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat een keuzes ooken deed je nu geen psychologie?
Een collega van mij is archeoloog maar doet dat alleen als hobby inderdaad. Maar bij iedere mogelijkheid zit ze in Athene
Haha snap ik als ik jou was maar je hoeft ook niet op het vaste land te gaan wonen he. :pquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja misschien ook wel een keer. heb straks genoeg vrije tijd. maar hou zo van het strand
Heb je The Shallows al gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het goed gaat met mijn benen wil ik dat wel gaan doen daar. Tussen samui en phangan is een groot stuk ondiep water waar je dat goed kan doen
dat is zeker zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
maar het is slim als ik mij inschrijf voor dit soort activiteiten zodat ik ook makkelijker nieuwe mensen leer kennen
ahjaquote:
nee was dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je The Shallows al gezien?
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is zeker zoal kan vrienden maken lastig zijn maar als dat halve eiland expat is zal het wel meevallen?
[..]
ahja
Geen zin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)derhalf-jaar-op.html
Hoe is het mogelijk dat er steeds meer jongeren werkloos raken/in de bijstand zitten, terwijl bedrijven door tekorten iedereen die z'n eigen naam kan spellen aanneemt?
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.
Hmmm, zijn er niet meer gewoon meer mensen (en ook jongeren) en daarom wordt die groep groter? Geen idee hoor, bedenk ook maar ietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er steeds meer jongeren werkloos raken/in de bijstand zitten, terwijl bedrijven door tekorten iedereen die z'n eigen naam kan spellen aanneemt?
ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar als je samen iets onderneemt of deelt vind ik het toch makkelijker.
Maar zitten idd heel veel buitenlanders.
ohh is dat die vrouw die vecht met die mega haai?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt4052882/?ref_=ext_shr_lnk
Bijstand en minimumloon gaan bijna gelijk op maar bij minimumloon moet je wel 40 uur buffelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef kwiwi het volgende:
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja lijkt mij ooken bedoelde dat expats misschien juist makkelijker zijn om vrienden te maken want die zullen ook wel opzoek zijn?
Die vrouw? Blake Livelygodinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh is dat die vrouw die vecht met die mega haai?. dan ken ik die film.
Dat soort haaien zitten daar niet
Terwijl werken meer oplevert dan enkel geld (denk ik), maar snap wel dat het verleidelijker is om niet te werken als het inkomen gelijk blijft bij niet-werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijstand en minimumloon gaan bijna gelijk op maar bij minimumloon moet je wel 40 uur buffelen
waarom zou je dat nou weer doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouw? Blake Livelygodin![]()
![]()
Nog niet. Maar ik ga binnenkort alle haaien een bitterbal voeren
Dan kunnen ze jou ruiken als je in zee zwemt MUHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je dat nou weer doen
*knijpt in beenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kunnen ze jou ruiken als je in zee zwemt MUHAHAHAHAHAHA
De locals geven niet om de vervuiling?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.
Duikplank wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:12 schreef bitterbal het volgende:
ja en dan vermoord ze de superhaai met haar duikplank toch? Dat die zichzelf daar op spiest?
ja minder heb ik het idee. Die heb ik nog nooit vuil zien rapen. Ze dumpen het ook vaak gewoon ergens. Echt een rare mentaliteit vind ik hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De locals geven niet om de vervuiling?
Maar is het inkomen dan te hoog of het het minimum loon te laag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Terwijl werken meer oplevert dan enkel geld (denk ik), maar snap wel dat het verleidelijker is om niet te werken als het inkomen gelijk blijft bij niet-werken
quote:
lekker bezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gegeten en daarna de was gevouwen en opgeborgen.
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minder heb ik het idee. Die heb ik nog nooit vuil zien rapen. Ze dumpen het ook vaak gewoon ergens. Echt een rare mentaliteit vind ik het
Klinkt alsof er genoeg opties zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. Je hebt bv van die groepen die dan wekelijks ergens gaan eten en kan je aanschuiven. Je hebt ook veel groepen die vuilnis gaan rapen. Dat wil ik ook wel doen denk ik. Maar groot deel van de buitenlanders die daar komen komen voor de spirituele activiteiten en daar heb ik dan weer niet zo veel mee.
Ik ben denk ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen. Ik ben standpunt 'we zijn zo rijk dat we niet meer zien hoe rijk we zijn, dus lever die shit maar weer in en misschien dat dat dan weer terugkomt'quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar is het inkomen dan te hoog of het het minimum loon te laag.
Het minimum loon is trouwens stevig gestegen.
dat is ook alleen maar omdat wij (en andere rijke landen) het geld hebben om het op te laten ruimen door andere mensen én om het naar het buitenland te sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.
ja , soms stroomt het ook gewoon zo het strand op uit zee. En als ze het dan 'opruimen' dan steken ze het in de fik. Doen ze ook wel voor de muggen maar zie je die plastic rook in te ademen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel van die landen daar staan bovenaan qua plastic vervuiling.
nou ja lijkt ook een beetje mentaliteit te zijn. Op dat eiland is er ook een vuilnisophaal dienst en plekken waar je je afval heen kan brengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar omdat wij (en andere rijke landen) het geld hebben om het op te laten ruimen door andere mensen én om het naar het buitenland te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |