SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nee en dat ookquote:
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voorquote:
Gaat dat zo makkelijk bij jou ?quote:
In jou geval: navelpiercingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, moet maar een piercing nemen om mee te mogen doen hier.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeker. Maar haar wereldje is nog zo klein, als papa daar uit weg gaat, is er paniek.
Hoezo te lomp?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voor
Ja ben heel gevoelig voor groepsdruk. Doe mee met iedere trendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dat ook
[..]
Ja, die zijn wel leuk, maar ik ben daar te lomp voor![]()
[..]
Gaat dat zo makkelijk bij jou ?
Zo'n Prinsje Albert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, moet maar een piercing nemen om mee te mogen doen hier.
Omdat ik overal achter blijf hakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo te lomp?Enige die ik niet vertrouw is de kapper met die kam.
Samequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja naalden door kraakbeen vind ik echt vreselijk. Tepels ook.
Heb je ook een fatbike?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ben heel gevoelig voor groepsdruk. Doe mee met iedere trend
Oh daar heb ik nooit last van eigenlijk met die 3 piercings daar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik overal achter blijf haken
En ja was met de helix ook gebeurd.
Ja, maar jij bent mij nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit last van eigenlijk met die 3 piercings daar.
Toen ze die conch ging zetten heb ik echt alles en iedereen vervloekt.quote:
Nee maar ik ben ook behoorlijk lomp.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent mij niet![]()
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef essnhills het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeker. Maar haar wereldje is nog zo klein, als papa daar uit weg gaat, is er paniek.
Staat bij mannen toch anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In jou geval: navelpiercing
van pijn? Of hoezo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ze die conch gingen zetten heb ik echt alles en iedereen vervloekt.
Ja, lekker racen tegen de bejaarden op hun elektrische fiets en dan ben ik veel hipperquote:
Awwhquote:
Ik heb wel in beide oorlellen 2 gaatjes maar draag al jaren geen oorbellen meer eigenlijk.quote:
Ik heb een mentaal beeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, lekker racen tegen de bejaarden op hun elektrische fiets en dan ben ik veel hipper
Zou wat zijn als dit precies hetzelfde wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat bij mannen toch anders.
Mannen in crop topps.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dit precies hetzelfde was
Ja dat was echt de pijnlijkste piercing die ik ooit heb laten zetten. Groeit ook niet meer dicht (als je hem tijdje hebt gehad) dus voor altijd een gaatje midden in je oor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van pijn? Of hoezo?
Ik vind het allemaal wel gaan maar kraakbeen vind ik naar omdat je dat hoort en bij tepels vond ik de napijn voornamelijk irritant. Werd daar oprecht geïrriteerd door
Ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld, maar ze is wel de allerliefste.quote:
Oh pfffff. Conch is ook wel echt op een stuk met dik kraakbeen, lijkt me niks neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was echt de pijnlijkste piercing die ik ooit heb laten zetten. Groeit ook niet meer dicht (als je hem tijdje hebt gehad) dus voor altijd een gaatje midden in je oor.!
Ja, nee ok.. dat is idd heel anders.quote:
ik slik ijzer bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Veel ijzer in de vrouw, snel wegrennen en gauw.
lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee ok.. dat is idd heel anders.
Ja, niet iedere man kan een crop tops aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker(bij bepaalde types maar dat is net zo bij vrouwen)
Of een strakke tijgerslipquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet iedere man kan een crop tops aan.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Bakfietsen
Honda Civic die met 15 km/h voor mij over de weg kroop
Ik weet dat het na tienen is, maar ffs.quote:
Euhm.quote:
kan wel, en als ze daar gelukkig van worden zou ik zeggen lekker doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
om welke snack gaat het?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik nog een snackie halen of niet? Keuzes keuzes
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, iets met chocola. Chocoladepinda's oid
Bij goede twink.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee ok.. dat is idd heel anders.
Ik vind het persoonlijk niks zoveel in het gezicht maar iedereen zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhh, dit vind ik mooi![]()
[ afbeelding ]
bedankt voor deze toevoegingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niks zoveel in het gezicht maar iedereen zijn ding natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel, en als ze daar gelukkig van worden zou ik zeggen lekker doen
Ik ga ze niet tegenhouden in elk gevalquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze niet tegenhouden in elk geval
Per ongeluk in je oogbol ofzo ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n precies verkeerd geplaatste piercing daar, zodat je voor lul loopt op het strand.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Ohja rattenkooi. Ze kunnen het helaas nog steeds niet zelf.
QUE!?!?!?!?quote:Gesloten tijdens zomervakantie: maandag 10 juli t/m vrijdag 1 september
Dat je niet kunt knipperen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per ongeluk in je oogbol ofzo ?
Vriendin van mij kreeg eens de vraag of haar paarden zelf vanuit het weiland naar stal konden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:10 schreef Ama het volgende:
Ohja rattenkooi. Ze kunnen het helaas nog steeds niet zelf.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin van mij kreeg eens de vraag of haar paarden zelf vanuit het weiland naar stal konden.
Ja, nee is goed.. ze doen zelf de stroom eraf, halen zelf de isolatoren weg.. doen netjes het hek weer open en dicht?
Levende babyhamsters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en of paarden stukjes vlees lusten
Eten ze ineens zo de kip van de buren op, omdat ze zin hadden in chickenwings.quote:
Hele Vinexwijk zonder levende baby's.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten ze ineens zo de kip van de buren op, omdat ze zin hadden in chickenwings.
Hm, interessant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele Vinexwijk zonder levende baby's.
vraagt ze er ook niet om?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
Blijkt een groepsapp van kinderen uit mijn dochters klas te zijn. Volgens mij is mijn dochter de enige zonder mobiel.
Ben ik nu zo hopeloos ouderwets ofwa?
Kind van 9 met een mobiel, doe ff lekker normaal zeg.
Krijg je dadelijk een digibeet in een bijna volledig digitale wereld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel sinds kort. Maar gaat niet gebeuren.
Nou, hij doet niet echt zijn best met zoeken dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
deze zoekt een baasje. Die oortjes![]()
[ afbeelding ]
Mwah zal wel meevallen. Ze heeft een ipad maar daar zit ze ook niet vaak op. Ben allang blij dat ze iedere dag veel buiten speelt in plaats van scherm scherm scherm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk een digibeet in een bijna volledig digitale wereld.
hij ligt er op zijn schattigst bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, hij doet niet echt zijn best met zoeken dan.
Aww, wat een scheetje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
deze zoekt een baasje. Die oortjes![]()
[ afbeelding ]
Idd.quote:
Das racismischquote:
Je hoort het wel vaker. Men wil dat hun kind iet buitengesloten wordt, dus krijgen ze een tellie om mee te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
Blijkt een groepsapp van kinderen uit mijn dochters klas te zijn. Volgens mij is mijn dochter de enige zonder mobiel.
Wat vind jij een goede leeftijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker. Men wil dat hun kind iet buitengesloten wordt, dus krijgen ze een tellie om mee te doen.
Vind het wel erg vroeg.
18.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede leeftijd?
Om ze de kelder uit te laten/quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede leeftijd?
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om ze de kelder uit te laten/
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhh, dit vind ik mooi![]()
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:
Alleen twinks op een festival komen daar mee wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van @Kaneelstokjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen twinks op een festival komen daar mee weg
Om bij het UWV zelf te werken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi voor als je bij het uwv solliciteert ja
Ouderwets beste wetsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om bij het UWV zelf te werken?
Je bent hartstikke welkom hoorquote:
heb even getwijfeld maar ben voor naturel gegaanquote:
Nee, leg uitquote:
Een kluitje piercingsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Beetje veel op één kluitje ook
Naturel beste relquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent hartstikke welkom hoor
[..]
heb even getwijfeld maar ben voor naturel gegaan
Ik zie mijn 12,13,14,15 jarigen alleen maar domme dingen doen met die telefoon.quote:
je denkt dat je anders nergens wordt aangenomen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi voor als je bij het uwv solliciteert ja
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook naturelchips
Op m'n nachtkastje
Ineens
Ja, intelligent zal het niet zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn 12,13,14,15 jarigen alleen maar domme dingen doen met die telefoon.
Tiktoktroepquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn 12,13,14,15 jarigen alleen maar domme dingen doen met die telefoon.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja lijkt wel of je met een schot hagel in je neus bent geraakt
Ik verdenk de neus op pootjesquote:
IK JOU NIET MEERquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je verder nog wel lief hoor
Komt zeker ineens aangevlogen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
heb ook altijd ineens een appelflap in mijn mond. Echt geen idee waar die dan ineens vandaan komt
Ik hou van twinksquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van @:kaneelstokje
OH SHITquote:
Buikstreepjes?quote:
ja zo flapflapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt zeker ineens aangevlogen?
oh dat vind ík dan weer lelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen twinks op een festival komen daar mee weg
Nu alweer gelijk gezeik de eerste week. Popo erbij betrokken. Zucht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, intelligent zal het niet zijn
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu alweer gelijk gezeik de eerste week. Popo erbij betrokken. Zucht.
Ja maar 110 procent van jouw klas is toch allochtoon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu alweer gelijk gezeik de eerste week. Popo erbij betrokken. Zucht.
Oke, bedankt voor deze aanvulling.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer mijn twinks glad.
Waarom op je nachtkastje , je gaat toch geen chips in bed etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook naturelchips
Op m'n nachtkastje
Ineens
*pakt puntmuts uit de kastquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar 110 procent van jouw klas is toch allochtoon?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom op je nachtkastje , je gaat toch geen chips in bed eten
Inderdaad, eten en drinken in bed...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in de kruimels slapenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, dat doe je alleen als je in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, eten en drinken in bed...
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke mevrouw sinaasappelsapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, eten en drinken in bed...
Dan lijkt de piemel groter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze aanvulling.
Of als je heel erg veel dorst hebt thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, dat doe je alleen als je in het ziekenhuis ligt
Twinks zijn ook overwegend homosensueelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat vind ík dan weer lelijkmaar vind twinks sowieso niet zo aantrekkelijk
Oke, je mag stoppenquote:
Minstens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar 110 procent van jouw klas is toch allochtoon?
En sinaasappelsap cravings hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je heel erg veel dorst hebt thuis
..perhaps..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En sinaasappelsap cravings hebt
Niet eens Wiskunde B?quote:
love itquote:
Ik val echt heel erg op homo's (o.a.)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twinks zijn ook overwegend homosensueel
"NEIN, NEIN, NEIN BALLIE!!"quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ohhh wiskunde was ik zo slecht in man man man.
En mijn vader begreep dat maar niet en werd die boos in het duits en dan werd het nog veel ergertot huilen aan toe
Oh my, boos in het Duitsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
En mijn vader begreep dat maar niet en werd die boos in het duits
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:59 schreef UitStraling het volgende:
In bed likken en lebberen mensen ook elkaars voeten, gezicht en geslachtsdelen af dus een beetje eten is echt niet zo raar.
quote:
Klopt welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel veel erger dan boos in het nederlands
2e Wereldoorlog-Duits waarschijnlijkquote:
UM GOTTES WILLEN WAS VERSTEHST DU NICHT?!?!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en WARUM?! DAS IST DOCH EINFAG !!!!!![]()
![]()
![]()
VERRÜCKTES SCHWEIN STELLUNG VON PYTHAGORAS ABC-FORMEL COSINUS VERDAMMT BEFEHL IST BEFEHLquote:
DU BISST NOG DUMMER DAN DIE HUND VON ADOLF!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
UM GOTTES WILLEN WAS VERSTEHST DU NICHT?!?!
Dat is niet zo slim van 'mquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef bitterbal het volgende:
ja daar kon die echt niet bij met zijn hoofd. dat ik het gewoon niet snapte. nog steeds niet
Ahw, Blondiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DU BISST NOG DUMMER DAN DIE HUND VON ADOLF!!!
GENAU !!quote:
Je moet wat op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist dus niet dat Blondi een nestje heeft gehad en pups had ten tijde van dat bunker-debacle..
Anyway.. zat ik ineens op de wikipedia over de honden van Hitler te lezen
OH, hoe was Pukkelpop ?quote:
Nou het was eerder deze week al, maar klinkt als prima vrijdagmiddag-vermaak voor als je hersens toch al uit staanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ohhh wiskunde was ik zo slecht in man man man.
En mijn vader begreep dat maar niet en werd die boos in het duits en dan werd het nog veel ergertot huilen aan toe
En het erge was dat was die zo gefrustreerd dat die dan ook boos werd dat mijn potlood niet goed geslepen was en ik de tekens niet netjes opschreef. Alsof ik het dan wel zou begrijpenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel veel erger dan boos in het nederlands
De onmacht van zo'n meneertjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het erge was dat was die zo gefrustreerd dat die dan ook boos werd dat mijn potlood niet goed geslepen was en ik de tekens niet netjes opschreef. Alsof ik het dan wel zou begrijpen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het erge was dat was die zo gefrustreerd dat die dan ook boos werd dat mijn potlood niet goed geslepen was en ik de tekens niet netjes opschreef. Alsof ik het dan wel zou begrijpen
Ja precies, ik hoor er niet bij en zulks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker. Men wil dat hun kind iet buitengesloten wordt, dus krijgen ze een tellie om mee te doen.
Vind het wel erg vroeg.
Echtttt geweldigquote:
Ze staken altijd tijdens demonstraties van XR. Laten het uren en uren op z'n beloopquote:
Ik kreeg mijn eerste mobieltje toen in 12 werd. Ik kon er mee bellen en sms en en radio luisterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoor er niet bij en zulks.
Snakequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste mobieltje toen in 12 werd. Ik kon er mee bellen en sms en en radio luisteren
mijn vader niet zo snel maar monster leefde om boos te worden. Heb het idee dat ze soms ook dingen verzon. Dat ik verkeerd naar haar keek ofzo en dan moest ik mijn excuses aanbiedenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Waarop werden jullie ouders onredelijk boos? Bij mij als ik te laat (lees: 17:01 ipv 17:00) thuis kwam
Dan heb je weer allemaal van die parental control apps. Pffff.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoor er niet bij en zulks.
We hebben hier een horloge met gps tracker. Kan ik haar ook mee bellen en bereiken. Dat is voor nu wel voldoende.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je weer allemaal van die parental control apps. Pffff.
Wil er nog even niet aan denken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ouders werden altijd boos als ik snoep kocht van mijn zakgeld![]()
Ik werd op zesjarige leeftijd reeds als volwaardige gesprekspartner gezien door mijn ouders dus dit soort afwijkend raar kinderachtig gedrag hebben ze mij nooit mee lastig gevallen gelukkig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Waarop werden jullie ouders onredelijk boos? Bij mij als ik te laat (lees: 17:01 ipv 17:00) thuis kwam
Als ik onvoldoendes haalde op school. Of als er serviesgoed sneuvelde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd op zesjarige leeftijd reeds als volwaardige gesprekspartner gezien door mijn ouders dus dit soort afwijkend raar kinderachtig gedrag hebben ze mij nooit mee lastig gevallen gelukkig.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader niet zo snel maar monster leefde om boos te worden. Heb het idee dat ze soms ook dingen verzon. Dat ik verkeerd naar haar keek ofzo en dan moest ik mijn excuses aanbieden
klote tandartsen ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn ouders werden altijd boos als ik snoep kocht van mijn zakgeld![]()
ja was het ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]Klinkt echt onwijs vermoeiend, voor jou en haar
[..]
klote tandartsen ook
oh echt? wanneer vonden ze het slecht?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik onvoldoendes haalde op school. Of als er serviesgoed sneuvelde.
INB4 "En toen kwam ik op Fok en veranderde daar geen reet aan"quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Haags het volgende:
Mijn vader was voornamelijk boos. Vond me echt een teringjong in mijn jeugd. Was ik ook. Lol
en hij vond dat je je meer volwassener moest gedragen of vond ie je gedrag gewoon irritant? Of beidequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Haags het volgende:
Mijn vader was voornamelijk boos. Vond me echt een teringjong in mijn jeugd. Was ik ook. Lol
Irritant gedrag, altijd tegendraads.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hij vond dat je je meer volwassener moest gedragen of vond ie je gedrag gewoon irritant? Of beide
Dat bleef niet bij woorden zeg maar. Maar goed, laten we het gezellig houdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
wat stom
Servies snap ik nog wel uit frustratie, of werden ze echt boos op jou? 'WAAROM DOE JE DIT NOU' ipv 'OMG NEE WAT KUT ZEG' (maar dan met andere woorden)
Ik was ook echt een straatschoffie maar dat vond mijn vader helemaal prachtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Haags het volgende:
Alles onder een 7 eigenlijk. Onder een 6 werden ze boos. Bij een 8 of hoger kon er net een “goed zo” van af.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt? wanneer vonden ze het slecht?
[..]wat stom
Servies snap ik nog wel uit frustratie, of werden ze echt boos op jou? 'WAAROM DOE JE DIT NOU' ipv 'OMG NEE WAT KUT ZEG' (maar dan met andere woorden)
Ik ging naar dezelfde middelbare school als mijn broer. Ik hoor het de directeur aldaar nog tegen mijn ouders zeggen; oh God, nog een (onze achternaam).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook echt een straatschoffie maar dat vond mijn vader helemaal prachtig.
hehehehe, ergens arme ouders ergens 'je kiest er zelf voor'quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Irritant gedrag, altijd tegendraads.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bleef niet bij woorden zeg maar. Maar goed, laten we het gezellig houden
Dat doet het altijd goed op het kamp jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook echt een straatschoffie maar dat vond mijn vader helemaal prachtig.
Het is allemaal goed gekomen. Maar makkelijk was ik niet nee. Lijkt natuurlijk stoere praat dit maar geen woord van gelogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe, ergens arme ouders ergens 'je kiest er zelf voor'
[..]stom
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles onder een 7 eigenlijk. Onder een 6 werden ze boos. Bij een 8 of hoger kon er net een “goed zo” van af.
Als mij zusje een 7/8 haalde werd ze helemaal de hemel in geprezen![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging naar dezelfde middelbare school als mijn broer. Ik hoor het de directeur aldaar nog tegen mijn ouders zeggen; oh God, nog een (onze achternaam).
oh ik vind het niet overkomen als stoere praat, gewoon oprechtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is allemaal goed gekomen. Maar makkelijk was ik niet nee. Lijkt natuurlijk stoere praat dit maar geen woord van gelogen.
Ja weet ik veel. Andere verwachtingen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
waarom was het bij je zusje anders?
[..]
In ieder geval wel in lijn met hoe wij je kennen hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is allemaal goed gekomen. Maar makkelijk was ik niet nee. Lijkt natuurlijk stoere praat dit maar geen woord van gelogen.
Ohja, dat is wel beetje herkenbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Andere verwachtingen ofzo
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In ieder geval wel in lijn met hoe wij je kennen hier
Merk wel dat ik veel rustiger ben geworden. Om me heen merken ze dat ook trouwens.quote:
Ik verwacht nu een gifje van Beugelsdijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Merk wel dat ik veel rustiger ben geworden. Om me heen merken ze dat ook trouwens.
Ja ik spons heel veel informatie op die ik hoor, waardoor ik veel slimmer overkom, maar zij is veel beter in gestructureerd leren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel beetje herkenbaar
De andere gezinsleden hier zijn gehandicapt of hebben praktijkschool-iq, behalve ikals zij iets haalde was dat FANTASTISCH, als ik iets haalde was het 'ja maar jij kan dit toch gewoon
'
Rustaaaaaaaaaaaaghhhhquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een gifje van Beugelsdijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Mensen schaten mij altijd hyperintelligent in maar dat valt allemaal wel mee hoor.
Ja dat weten we.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Mensen schaten mij altijd hyperintelligent in maar dat valt allemaal wel mee hoor.
Welke mensenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Ohja, lastig lijkt me datquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik spons heel veel informatie op die ik hoor, waardoor ik veel slimmer overkom, maar zij is veel beter in gestructureerd leren.
jij schatte mij hyperintelligent in toen je mij nog mocht omdat ik toen nog geen kritische vragen aan je stelde (want je bent hyperintelligentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke mensenZien anderen deze mensen ook of alleen jij?
Check, ik ben de spons, m'n zus kan daadwerkelijk leren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik spons heel veel informatie op die ik hoor, waardoor ik veel slimmer overkom, maar zij is veel beter in gestructureerd leren.
denk meloenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Wat is jullie top 5 lievelingsfruit?
1. Passievrucht
2. Kers
3. Mandarijn
4. Citroen
5. Frambozen
voorspelbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef UitStraling het volgende:
1. Passievrucht
2. Kers
3. Mandarijn
4. Citroen
5. Frambozen
Leer je niet als spons?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, ik ben de spons, m'n zus kan daadwerkelijk leren.
Hmm lastig, eet bijna alle soorten fruit heel graagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef UitStraling het volgende:
1. Passievrucht
2. Kers
3. Mandarijn
4. Citroen
5. Frambozen
Dat is een korte top 5. Vroeg me nog af he. Neem je nog bepaalde houdbare eten mee naar Thailand? Dacht zelf misschien hagelslag ofzo.quote:
Geen kiwi?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm lastig, eet bijna alle soorten fruit heel graag
cactusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok de jouwe;
1. Citroen
2. Citroen
3. Citroen
4. Drakenfruit
5. Cactus
nee alleen theequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een korte top 5. Vroeg me nog af he. Neem je nog bepaalde houdbare eten mee naar Thailand? Dacht zelf misschien hagelslag ofzo.
oke?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok de jouwe;
1. Citroen
2. Citroen
3. Citroen
4. Drakenfruit
5. Cactus
Ja smelten zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen thee![]()
Hagelslag smelt denk ik
Kun je toch weer raspen als je daar bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen thee![]()
Hagelslag smelt denk ik
Ik woon in een ananas.quote:
ohquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de dingen die je moet leren want die boeien me niet
oh beterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En onredelijk boos waren m'n ouders eigenlijk zelden. Ok, voelde toen misschien wel zo, maar achteraf hadden ze meestal gewoon een punt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je toch weer raspen als je daar bent
vrijwel alleen maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou er zullen heus wel wat blanken rondlopen hoor
Spongebob?!!?!?!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon in een ananas.
En ik verwerk informatie, maar de activiteit "leren" kan ik niks mee.
Ga je ook feesten tijdens full moon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alleen maar
heel weinig chocolade kleurige mensen daar
"Me love you long time for a cracker"quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou er zullen heus wel wat blanken rondlopen hoor
Nee die moet nog komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
@:cherrylips heb je The Substance al gezien?
als het niet hoeft nietquote:
* springt in Balletjes koffer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijwel alleen maar
heel weinig chocolade kleurige mensen daar
Nee want toen wist ik niet wat ik wilde met mijn leven en ging ik maar rechten doen wat ik achteraf helemaal niet zo leuk vondquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohook niet na je middelbare?
[..]
oh beter
Lopen veel leipos rond volgens mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het niet hoeft niet![]()
heb ik inmiddels wel gezien :p Zag wel dat op oud en nieuw er een fullmoon party is
nee past niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt in Balletjes koffer.
Ahhh, ik dacht dat je dat kei leuk vond maar heb ik misschien verzonnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want toen wist ik niet wat ik wilde met mijn leven en ging ik maar rechten doen wat ik achteraf helemaal niet zo leuk vond
Maar hoe moet je dan je eat pray love liefde vinden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het niet hoeft niet![]()
heb ik inmiddels wel gezien :p Zag wel dat op oud en nieuw er een fullmoon party is
met fullmoon? Valt mee. voornamelijk backpackers die alleen daarvoor komen en dan weer weg gaanquote:
ja niet danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan je eat pray love liefde vinden?
bij de plaatselijke sushi tentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan je eat pray love liefde vinden?
Nee het was meer een “ik ben medisch afgekeurd voor de vliegopleiding en nu moet ik iets studeren, maar archeologie betaald de rekeningen niet” keuze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, ik dacht dat je dat kei leuk vond maar heb ik misschien verzonnenhuidige studie vind je wel leuk?
Pruimquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef UitStraling het volgende:
1. Passievrucht
2. Kers
3. Mandarijn
4. Citroen
5. Frambozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |