SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
woensdag lag onze server eruitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn internet/wifi lag er net even uit.
Had niet door dat ik laatste post hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer wilde dit topic een stroomstoring van een uur geven
Uitstekendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
Hey wat fijn dat de OP weer wat rustiger oogt.
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ah, dank, ik vroeg me al af wat er weg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.
Staat er gewoon in?quote:
Gewoon paradroppen die handelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landen
ofjahquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon paradroppen die handel
App maar even wat lakeien dan prinsesje. Hier ben je gewoon user onder usersquote:
quote:
Hoezo is de Fleskalender eruit gehaald?quote:
Inderdaad, hoe weet ik nu wanneer het mijn bedtijd is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is de Fleskalender eruit gehaald?
dont ask me girlquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bang dat ik gewoon naar beneden moet komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
App maar even wat lakeien dan prinsesje. Hier ben je gewoon user onder users
Echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dank, ik vroeg me al af wat er weg was.
Omdat kut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor in je bakje "Leuke Foqueville memes"?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders een linkje naar de kalender?
Ik vond het wel leuk gedaan maar denk dat laatste tijd bijna niemand het nog echt checkte.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor in je bakje "Leuke Foqueville memes"?
Het is nu alleen maar schattige beestjes uurtjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey hoe kan ik nu nog weten wanneer het puntmutsenuurtje is
Fair.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is nu alleen maar schattige beestjes uurtje
24/7 puntmutsenuurtje, kick out alle zwarte pieten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey hoe kan ik nu nog weten wanneer het puntmutsenuurtje is
Oke blokkeerfriesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24/7 puntmutsenuurtje, kick out alle zwarte pieten.
Is dit een bericht van de Speld ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
De baas der bazen.
Baas verbiedt werknemers koffiepauzes buiten de deur: ’Het liefst hou ik ze gevangen op kantoor’
Een kopje koffie halen buiten de deur is er voor werknemers van het Australische bedrijf Mineral Resources niet meer bij. Topman Chris Ellison kondigt aan de pauzes te verbieden. Eerder zette de miljardair ook al een streep door werken vanuit huis.
Ik wil ze het liefst de hele dag gevangen houden op kantoor”, vervolgde Ellison. „Ik wil dat ze het kantoor niet hoeven te verlaten, ook niet om verderop een kop koffie te gaan halen. We hebben uitgerekend wat ons dat kost.”
Ook haalt hij uit naar bedrijven die accepteren dat hun personeel minder dagen werkt. „We zien dat mensen smeken om een vierdaagse werkweek, omdat ze er verwend zijn geraakt en graag niksen in de coronaperiode, kan me dit soort zwaktes niet veroorloven.
Ik heb ze zacht gelaten omdat ik dacht dat ik er wel aan zou wennen. Denk dat m'n banden sneller leeg lopen dan dat mijn benen getraind wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké het voelt weer alsof ik nul conditie heb tijdens het fietsen dus dat betekent dat mijn banden opgepompt moet worden.
https://www.theguardian.c(...)th-mineral-resourcesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een bericht van de Speld ?
Nou ik vind het vreselijk kut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ze zacht gelaten omdat ik dacht dat ik er wel aan zou wennen. Denk dat m'n banden sneller leeg lopen dan dat mijn benen getraind worden
Ik ook. Het is te zwaar gewordenquote:
Goede reclame voor je bedrijf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)th-mineral-resources
dan heb je mijn huis nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik mag naar huis. 🤓 Meer schoongemaakt dan op mijn lijst staat dus ik vind mooi zo. Er is ook niks meer schoon te maken verder.
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede reclame voor je bedrijf.
Succes met de werving!
niemand dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkers
Wat schuift het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je mijn huis nog niet gezien
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkers
Geld.quote:
Ik weet niet of dat ook mogelijk is.quote:
quote:Het Eurovisiesongfestival wordt in 2025 in de Zwitserse stad Basel gehouden. Dat heeft de European Broadcasting Union (EBU) bekendgemaakt. De stad werd verkozen boven Genčve.
Las dat die nog een kast vol met ongebouwde dingen heeft dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook mogelijk is.
Meisje twee straten verderop hier voor een broodje goulashkroket maar die is niet 100 procent.quote:
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Als ik die twee LEGO setjes binnen heb ga ik de bovenkant van mijn "nieuwe" hobbykast maar om toveren tot een Harry Potter LEGO plek.Er staat dan nog niet veel op maar ik verwacht dat het binnen paar maanden wel anders is.
Kruidvat had ook weer 2 dingen op voorraad die ik wou. Zo te zien is 2de halve prijs wel een betere deal (maar wel minder keuze). Deze twee komen eraan:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh jezus zoveel korting op die grote sets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potter
dit is al 10 jaar oud en heeft nooit gewerktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
@:Danny ik zag dit gisteren toevallig toen ik bij die vriendenlijst keek in mijn settings. Is dit nieuw (en in een testfase) of heb ik dit gewoon nooit eerder gezien? https://fok.nl/sherlock/?by=
Ohquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dit is al 10 jaar oud en heeft nooit gewerkt
Welke Lego heb je gekocht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens lunchtijd boodschappen gedaan.
Ik ken wel iemand misschien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil er nog iemand een Lego camper T1 of een grote blauwe graafmachine hebben? Ik ga alles uit elkaar halen en in een bak flikkeren anders.
Primaire levensbehoefte toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Is boodschappen een andere benaming voor LEGO?
Wat wilde je hebben voor die blauwe graafmachine? (met verzenden, indien mogelijk, of moet ik hem komen halen?)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil er nog iemand een Lego camper T1 of een grote blauwe graafmachine hebben? Ik ga alles uit elkaar halen en in een bak flikkeren anders.
kopen kopen kopen ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef bitterbal het volgende:
planet zoo in de aanbieding op steam
ah, die kende ik nog niet.quote:
Kleine overzicht van mijn dierentuin in aanbouw, zijn delen van de verblijven die je ziet want anders zie je die dieren bijna niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hehe, nee dat niet, maar wel een koffiebroodje.quote:
moe van het niks doen?quote:
Heb alles van Planet Zoo via gamekey sites gekocht. Voor 50 euro hele spel compleet.quote:
kan ook nogquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb alles van Planet Zoo via gamekey sites gekocht. Voor 50 euro hele spel compleet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Kleine overzicht van mijn dierentuin in aanbouw, zijn delen van de verblijven die je ziet want anders zie je die dieren bijna niet.Je ziet panda's, wolven, walibi's samen met kangoeroes, pinguīns.
Eten de wolven niet de panda’s op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee er zit een elektrische hek tussen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten de wolven niet de panda’s op?
Gooi je wel eens een kindje in het verblijf?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er zit een elektrische hek tussen.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gooi je wel eens een kindje in het verblijf?
kun je wel weer een beetje ronddartelen?quote:
Ja maar die dieren worden heel snel verdoofd en gevangen door de dierenarts, bezoekers rennen 10 seconden hysterisch rond en dan is het wel klaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je wel dieren laten ontsnappen?
we hebben een "murder your guests" DLC nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die dieren worden heel snel verdoofd en gevangen door de dierenarts, bezoekers rennen 10 seconden hysterisch rond en dan is het wel klaar.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben een "murder your guests" DLC nodig
Ik mis nog een paar dlc. Maar de meeste heb ik wel. Ik heb meestal dat ik een bepaald dier wil hebben, maar dat dat dier dan net niet beschikbaar is op de markt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
Als je alle DLCs hebt van Planet Zoo krijg je wel beetje keuzestress, er zijn echt zoveel dieren. 187 zegt Google.
Geen dierenarts in dienst hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die dieren worden heel snel verdoofd en gevangen door de dierenarts, bezoekers rennen 10 seconden hysterisch rond en dan is het wel klaar.
ik had laatst ook two point campus gekocht. Die moet ik nog spelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
voor two point hospital ook een leuke..
dat je malafide verpleegkundige in dienst kan nemen
Via die sites heb je ze voor 3 euro ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis nog een paar dlc. Maar de meeste heb ik wel. Ik heb meestal dat ik een bepaald dier wil hebben, maar dat dat dier dan net niet beschikbaar is op de markt.
Jaa is leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had laatst ook two point campus gekocht. Die moet ik nog spelen
Ja, daar heb ik ze ook meestal wel vandaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Via die sites heb je ze voor 3 euro ofzo.
tijd voor nieuwequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
Bij de buren halen ze nu de kerstverlichting van de schutting
Lekker op tijd wel
het origineel van two point campus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa is leuk
Al blijft het origineel altijd baas
Stom. Bij Zoo Tycoon twee werden de gasten gewoon opgegetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee theme hospitalquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
het origineel van two point campus?
vermoedde ik al, maar ja hier leek het alsof er een origineel was van two point campus..quote:
totdat er een emergency komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef essnhills het volgende:
Oh dat is misschien voor later dit jaar wel een goede om te kijken of dat soort dingen weer kan
Theme hospital
Niet zo flashy, vrij rustig
Ja weet ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedde ik al, maar ja hier leek het alsof er een origineel was van two point campus..
zelfs two point hosptial is alleen geinspireerd erop
Ja maar dat is pas bij de latere levelsquote:
Heb je die niet gewoon op het einde meegenomen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna weekend
Moest wel bezorgen waar ik woon...
Ik moet gewoon terug op het werk komen en mezelf afmelden. Ik zit nu ook op het werk. Maar misschien bedoel je dat ik de post voor het pand waar ik woon op weg naar huis had meegenomen. Dat is in dit geval niet praktisch, want de fietsenkelder is aan de andere kant van het pand dan de brievenbusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je die niet gewoon op het einde meegenomen?
Ja dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet gewoon terug op het werk komen en mezelf afmelden. Ik zit nu ook op het werk. Maar misschien bedoel je dat ik de post voor het pand waar ik woon op weg naar huis had meegenomen. Dat is in dit geval niet praktisch, want de fietsenkelder is aan de andere kant van het pand dan de brievenbus
Dat zal je vast zwaar vallenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
vandaag of morgen moet ik naar de bios..
Is dat die horrorgorefilm waarbij mensen huilend weg zijn gelopen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
@:cherrylips heb je The Substance al gezien?
ik las ergens iets over mensen die flauwvielen in groningen op het forumquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die horrorgorefilm waarbij mensen huilend weg zijn gelopen?
No thanks
daar moet je gewoon nooit vanuit gaan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb weer het groten pakketen spelletje dat heet de UPS zei dat ze hier zouden zijn tussen 12:00 en 13:30
we wachten geduldig
wat een watjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik las ergens iets over mensen die flauwvielen in groningen op het forum
Ik kreeg een retourpakketje thuisbezorgd ipv dat ze het naar zalando hebben gebrachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb weer het groten pakketen spelletje dat heet de UPS zei dat ze hier zouden zijn tussen 12:00 en 13:30
we wachten geduldig
Ja zoiets iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik las ergens iets over mensen die flauwvielen in groningen op het forum
Pakketje geweigerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg een retourpakketje thuisbezorgd ipv dat ze het naar zalando hebben gebracht
hoaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:01 schreef essnhills het volgende:
Ik kreeg van de week een pakketje via UPS en die kwam in het aangekondigde tijdvak. En ik kreeg zelfs ook nog een accuraat smsje vooraf.
Was helemaal verbaasd
Nee het lag al bij de buren ...quote:
Was echt zoquote:
Ja skechers komt met UPSquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Zit te kijken, laatste keer dat ik via UPS iets heb gehad was 2020, mijn Eastpak rugtas
ik kreeg een keer een belletje om een bezorg moment te plannenquote:
ik ben gewoon blij dat ik altijd op de zaak kan laten bezorgen, en daar gaat het meestal wel goed..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog geen slechte ervaringen met UPS geloof ik. Wel DPD
Hier hebben ze een tijdje een 'pakketpunt' in het dorp gehad. Dat was gewoon bij iemand in een woonhuis waar de huisvrouw de pakketjes in de trapkast neerzettequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een keer een belletje om een bezorg moment te plannen
waarop ik de vriendelijke man vertelde dat in de jaren dat ik hier woonde, de ups nog nooit aan mijn deur is geweest en het altijd meteen naar de hubo werd gebracht
soms zelfs zonder melding oid
veel meer hoeft een pakketpunt niet te zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze een tijdje een 'pakketpunt' in het dorp gehad. Dat was gewoon bij iemand in een woonhuis waar de huisvrouw de pakketjes in de trapkast neerzette
oh die heb ik een keer gehad, ik wist dat zending paar dagen zou duren en moeilijk in te schatten zou zijn, dus ik laat het bezorgen in mijn moeders winkelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon blij dat ik altijd op de zaak kan laten bezorgen, en daar gaat het meestal wel goed..
ja zakelijk hebben we wel wat te klagen, maar dingen die ik prive bestel komen meestal de verwachte dag netjes aan
Ja hier ook weleens. Dat ik zelf maar keek waar dat pakketje bleef en dan lag ie al 5 dagen bij het pakketpunt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een keer een belletje om een bezorg moment te plannen
waarop ik de vriendelijke man vertelde dat in de jaren dat ik hier woonde, de ups nog nooit aan mijn deur is geweest en het altijd meteen naar de hubo werd gebracht
soms zelfs zonder melding oid
krijgt die vaker pakketjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die heb ik een keer gehad, ik wist dat zending paar dagen zou duren en moeilijk in te schatten zou zijn, dus ik laat het bezorgen in mijn moeders winkel
krijg ik de melding 'er werd niet open gedaan' als waarom het niet bezorgd kon worden
ik heb zelden zo verontwaardigd gebeld naar een koerier
ja, hele zendingen om de winkel te bevoorradenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgt die vaker pakketjes?
wij ontvangen dagelijks pakketten, dus alle chauffeurs weten inmiddels onze openingstijden en waar ze evt terecht kunnen
Behalve dan dat die alleen overdag 'open' was en niet in het weekendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
veel meer hoeft een pakketpunt niet te zijn..
Ja ik vind het zelf ook beetje debiel want er zit geen weken tussen ofzo, trombosedienst komt vrijwel meteen daarna bij je thuis en gooien dan die prikken uit het schema want zeggen ze: wij doen het liever met pillen (naja mini pilletjes).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moeten het ziekenhuis en de trombosedienst dan even met elkaar afstemmen. Zo houden we die medicijntekorten wel in stand in dit land natuurlijk.
Op mijn werk moeten ze de pakketjes boven afleveren, maar ze zijn nog wel eens te lam om de trap op te lopen en gooien ze dan maar naast de ingang neer waar iedereen gewoon langs loopt (semi-publieke ruimte). Met een enkel doosje nemen ze nog wel eens de moeite naar boven te gaan. Maar toen we meerdere beeldschermen en macbooks hadden besteld flikkerden ze het gewoon naast de voordeur in het volle zicht, bestellinkje van een goede 20kquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgt die vaker pakketjes?
wij ontvangen dagelijks pakketten, dus alle chauffeurs weten inmiddels onze openingstijden en waar ze evt terecht kunnen
ik heb dat een keer gehad met drankdozijn, zette het voor de deur, belde aan, liep wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn werk moeten ze de pakketjes boven afleveren, maar ze zijn nog wel eens te lam om de trap op te lopen en gooien ze dan maar naast de ingang neer waar iedereen gewoon langs loopt (semi-publieke ruimte). Met een enkel doosje nemen ze nog wel eens de moeite naar boven te gaan. Maar toen we meerdere beeldschermen en macbooks hadden besteld flikkerden ze het gewoon naast de voordeur in het volle zicht, bestellinkje van een goede 20k
Zelfs als je wel open doet krijg je het pas als je je legitimeertquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dat een keer gehad met drankdozijn, zette het voor de deur, belde aan, liep weg
stond mooi op de ring camera, want even later was die enorme grote rode doos waar heel groot DRANKDOZIJN op staat ook weg
de tweede keer dat ze dus hetzelfde moesten sturen deed mijn zusje van destijds 15 open en ze hoefde zich niet te legitimerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs als je wel open doet krijg je het pas als je je legitimeert
Zo hadden ze bij mij een aangetekend pakket met een iphone in de voortuin gegooid en zelf maar even een krabbeltje gezetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb dat een keer gehad met drankdozijn, zette het voor de deur, belde aan, liep weg
stond mooi op de ring camera, want even later was die enorme grote rode doos waar heel groot DRANKDOZIJN op staat ook weg
lekker sociaal volkje daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Populaire collega,
Bankmedewerkster zit vier dagen dood achter bureau, collega’s merken niets
Een Amerikaanse bankmedewerkster (60) heeft vier dagen lang dood achter haar bureau gezeten. Hoewel sommige collega’s wel klaagden over een vieze penetrante lucht, werd haar overlijden pas dagen later ontdekt.
Zit natuurlijk wel een weekend tussen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Populaire collega,
Een Amerikaanse bankmedewerkster (60) heeft vier dagen lang dood achter haar bureau gezeten. Hoewel sommige collega’s wel klaagden over een vieze penetrante lucht, werd haar overlijden pas dagen later ontdekt.
Prettiggeregeld zeggen we danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de tweede keer dat ze dus hetzelfde moesten sturen deed mijn zusje van destijds 15 open en ze hoefde zich niet te legitimeren
Beetje een dead-end job welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Populaire collega,
Scherp van je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een weekend tussen..
https://www.telegraaf.nl/(...)llega-s-merken-nietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
poster: @:Uitstraling
Bron: Geen schaduw van poging tot
Het zal vast waar zijn
Gerrie vindt dat leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die horrorgorefilm waarbij mensen huilend weg zijn gelopen?
No thanks
Is geen wonder, het is juist een totaal wonder dat jij genoeg zinnige en praktische kennis oppikt dat je niet dagelijks verongelukt op een willekeurig kruispunt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal vast waar zijn
edit: Het blijkt echt waar te zijnDe wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat jij er niks van begrijpt is wat anders dan dat het een wonder is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen wonder, het is juist een totaal wonder dat jij genoeg zinnige en praktische kennis oppikt dat je niet dagelijks verongelukt op een willekeurig kruispunt.
het zal je verbazen maar de nieuwsberichten van US NEWS zijn 99% waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal vast waar zijn
edit: Het blijkt echt waar te zijnDe wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb wel een zekere mate van moeite met deze bewering ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zal je verbazen maar de nieuwsberichten van US NEWS zijn 99% waar
ik heb wel eens gezegd das ich das verstehe, aber sprechen....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik stond vandaag bij een flat waar ik net bezorgd had, Ik wilde wegrijden, maar ik kwamen 2 mannen aan met iets van witgoed. Sprak de oudste van de twee me aan. Entschuldigung. Sprechen Sie Deutsch.
eh ein Biesjen.. en met mijn hand een gebaar maken van dat dat wel meevalt..
Wo ist die Kennedylaan.
ehh Oh ik maar met handgebaren gewezen waar die was, want die was echt heel dichtbij.. (achter de kleinere flats die je kon zien)...
Duits versta ik wel redelijk hoor, maar praten is toch een stuk lastiger als je dat echt nooit meer doet...
Ja, dat kwam echt niet in me op. Was zo verrast van die vraag....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb wel eens gezegd das ich das verstehe, aber sprechen....
Jij bent hier de grote Oebiedoebie, ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij er niks van begrijpt is wat anders dan dat het een wonder is.
Ah juist jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent hier de grote Oebiedoebie, ik niet.
Ja?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:58 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd weer naar de prinsjesdag plannen
Kijken of je niet TOCH beter hier kunt blijven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:58 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd weer naar de prinsjesdag plannen
Gratis sushi voor iedereen en rode panda's komen op de lijst van toegestane huisdierenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken of je niet TOCH beter hier kunt blijven?
Alsof je ooit de keuze hebt.quote:Op een schaal van 0 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je PostNL op basis van de bezorging van je pakket zou aanbevelen aan een familielid, vriend of collega?
Het zou wel heel welkom zijn als je inderdaad WEL die keuze hadquote:
kan vast geregeld worden maar dat wordt uiteraard dan ook veel duurder, wil je dat ook?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou wel heel welkom zijn als je inderdaad WEL die keuze had
Hangt er vanaf hoeveel. Maar op zich is er best over te praten. Alleen zo krijg je de onzin eruit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan vast geregeld worden maar dat wordt uiteraard dan ook veel duurder, wil je dat ook?
oh netjes, denk (aanname) dat je een van de weinigen bent tho, dus gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel. Maar op zich is er best over te praten. Alleen zo krijg je de onzin eruit.
dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
Als iemand nu random langs loopt en hoort: LEKKER MET DE MEIDEN KETA.
Hoezo duurder? Webwinkels kiezen nu een leverancier, als consument heb je het daar maar mee te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan vast geregeld worden maar dat wordt uiteraard dan ook veel duurder, wil je dat ook?
Oh nou. Jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh netjes, denk (aanname) dat je een van de weinigen bent tho, dus gaat niet gebeuren
Zou wel random vinden als ik iemand hoor schreeuwen lekker met de meiden keta.quote:
Het is voor een winkel veel meer werk om met verschillende leveranciers te werken ipv met éénquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo duurder? Webwinkels kiezen nu een leverancier, als consument heb je het daar maar mee te doen.
maar wie weet!quote:
Ja maar ook weer niet heel random want het is gewoon een liedjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel random vinden als ik iemand hoor schreeuwen lekker met de meiden keta.
ketaminequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is keta?Kek Tafelen? Of wijst dat op onbeschaamd hoewel recreatief harddrugsgebruik?
Ahhh had je een game-iets besteld? Dat is jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
UPS kon niet leveren want ze miste de code voor toegang tot het gebouw
weet niet bij welk gebouw die vogel is geweest want deze heeft gewoon een deurbel
maandag mag ik het ophalen bij het depo
dat wordt niet gamen dit weekend
dat is de enige harddrugs die ik ooit heb gebruikt. Maar officieel niet want het is geen drugsquote:
Welke smaak?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef essnhills het volgende:
Nieuwe ijsjes gemaakt voor komend weekend en volgende week
een computerschermquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh had je een game-iets besteld? Dat is jammer
[..]
dat is de enige harddrugs die ik ooit heb gebruikt. Maar officieel niet want het is geen drugs
Meer dan aan meth?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterven veel zwakkies aan momenteel in de VS.
Banaan mango ananasquote:
ja maar waarom dan ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een computerscherm
heb nu heel mooi de computer staan
en het toetsenbord
en de muis
geen scherm want die heb ik niet mee verhuist
Apart of bij elkaar?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hij doet echt pijn![]()
ook zonder aanraken
denk verkeerd gelegen ofzo, dan heb ik dat wel eens. Is dag later vaak weer over maar pffquote:
Bij elkaarquote:
Roomquote:
Vervelendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk verkeerd gelegen ofzo, dan heb ik dat wel eens. Is dag later vaak weer over maar pff
yea tepelpiercingsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend
Ik heb daar echt nooit pijn
Weet je zeker dat er niks anders is?
Fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Merk dat nu ik op werk ben geweest, ik weer in het "dingen doen" ritme kom.
Steeds meer dingen verdwijnen van de to-do-list.
ohquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
UPS kon niet leveren want ze miste de code voor toegang tot het gebouw
weet niet bij welk gebouw die vogel is geweest want deze heeft gewoon een deurbel
maandag mag ik het ophalen bij het depo
dat wordt niet gamen dit weekend
Helpt ook dat je niet meer 24/7 een klein meisje aan je been hebt hangen dat gilt om aandacht.quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helpt ook dat je niet meer 24/7 een klein meisje aan je been hebt hangen dat gilt om aandacht.
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Net gezet ofzo? Ik heb dat echt nooit.
met?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar waarom dan ook niet
Gefeliciteerd trouwens![]()
![]()
Ach, ze is zo lief. Maar af en toe zou ik willen dat ze iets zelfstandiger was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen last van
Maar dat zal idd veel helpen
Als het goed is wordt ze dat vanzelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze is zo lief. Maar af en toe zou ik willen dat ze iets zelfstandiger was.
Geen garantie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ze dat vanzelf
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh dat heb ik 2 weken vol gehouden en toen heb ik gezegd nope nope nope haal eruitquote:
officieel nog niet he, moet nog 1000 dingen doen in het oude huisquote:
Ja vandaar de als het goed isquote:
Preciesquote:
Ik merk er echt nooit iets van eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
In de winter doen ze ook vaak pijn![]()
maar das een bekend fenomeen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh dat heb ik 2 weken vol gehouden en toen heb ik gezegd nope nope nope haal eruit
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
officieel nog niet he, moet nog 1000 dingen doen in het oude huis
en kan nog niet computeren dus we zijn er nog niet
ik zei dan ga ik morgen wel een kast bouwen en dud0r schoot even in de stress zo van wat gaat dat mens nu weer doen
en toen bedacht hij zich dat het zijn kast was in de berging die we hier nog neer wilde zetten
ja, dat kan? leuk voor je? fijn vooralquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik merk er echt nooit iets van eigenlijk.
Hadden we natuurlijk wel verwacht.quote:
you never know!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hadden we natuurlijk wel verwacht.
Ja, dat is wel waarquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
vind jou wel een type voor een wenkbrauwpiercingquote:
jij vind het zetten ook helemaal shit toch? dat helpt ook niet echt meequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
Zie mezelf sowieso geen piercings meer nemen. Ja heb laatst lip opnieuw laten doen want was paar maanden eruit maar dat telt niet echt mee. Heb ook geen plannen voor iets nieuws.
Ik wil een helix, maar nog niet echt een plek gevonden waar ik terecht kanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind jou wel een type voor een wenkbrauwpiercing
[..]
jij vind het zetten ook helemaal shit toch? dat helpt ook niet echt mee
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een helix, maar nog niet echt een plek gevonden waar ik terecht kan
Maar tbh, ook nog niet echt de moeite genomen om te zoeken
Is het ook niet, maar tijd/ mentale ruimte enzquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha, wilde net zeggen, dat is niet zo heel moeilijk
Ja in de meeste gevallen welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
jij vind het zetten ook helemaal shit toch? dat helpt ook niet echt mee
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar tijd/ mentale ruimte enz
Neem een triple forward helix.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een helix, maar nog niet echt een plek gevonden waar ik terecht kan
Maar tbh, ook nog niet echt de moeite genomen om te zoeken
Fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in de meeste gevallen wel, hoewel die verticale labret wel meevalt. Maar ik ben eerst ook wel tevreden met de piercings en tattoos die ik heb.
Ja ik voelde de drukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hadden we natuurlijk wel verwacht.
Ik ben immer onvoorspelbaarquote:
Als jij dat graag wil mag je dat zelf welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |