SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
woensdag lag onze server eruitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn internet/wifi lag er net even uit.
Had niet door dat ik laatste post hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer wilde dit topic een stroomstoring van een uur geven
Uitstekendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
Hey wat fijn dat de OP weer wat rustiger oogt.
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ah, dank, ik vroeg me al af wat er weg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.
Staat er gewoon in?quote:
Gewoon paradroppen die handelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landen
ofjahquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon paradroppen die handel
App maar even wat lakeien dan prinsesje. Hier ben je gewoon user onder usersquote:
quote:
Hoezo is de Fleskalender eruit gehaald?quote:
Inderdaad, hoe weet ik nu wanneer het mijn bedtijd is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is de Fleskalender eruit gehaald?
dont ask me girlquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bang dat ik gewoon naar beneden moet komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
App maar even wat lakeien dan prinsesje. Hier ben je gewoon user onder users
Echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dank, ik vroeg me al af wat er weg was.
Omdat kut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor in je bakje "Leuke Foqueville memes"?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders een linkje naar de kalender?
Ik vond het wel leuk gedaan maar denk dat laatste tijd bijna niemand het nog echt checkte.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor in je bakje "Leuke Foqueville memes"?
Het is nu alleen maar schattige beestjes uurtjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey hoe kan ik nu nog weten wanneer het puntmutsenuurtje is
Fair.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is nu alleen maar schattige beestjes uurtje
24/7 puntmutsenuurtje, kick out alle zwarte pieten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey hoe kan ik nu nog weten wanneer het puntmutsenuurtje is
Oke blokkeerfriesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24/7 puntmutsenuurtje, kick out alle zwarte pieten.
Is dit een bericht van de Speld ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
De baas der bazen.
Baas verbiedt werknemers koffiepauzes buiten de deur: ’Het liefst hou ik ze gevangen op kantoor’
Een kopje koffie halen buiten de deur is er voor werknemers van het Australische bedrijf Mineral Resources niet meer bij. Topman Chris Ellison kondigt aan de pauzes te verbieden. Eerder zette de miljardair ook al een streep door werken vanuit huis.
Ik wil ze het liefst de hele dag gevangen houden op kantoor”, vervolgde Ellison. „Ik wil dat ze het kantoor niet hoeven te verlaten, ook niet om verderop een kop koffie te gaan halen. We hebben uitgerekend wat ons dat kost.”
Ook haalt hij uit naar bedrijven die accepteren dat hun personeel minder dagen werkt. „We zien dat mensen smeken om een vierdaagse werkweek, omdat ze er verwend zijn geraakt en graag niksen in de coronaperiode, kan me dit soort zwaktes niet veroorloven.
Ik heb ze zacht gelaten omdat ik dacht dat ik er wel aan zou wennen. Denk dat m'n banden sneller leeg lopen dan dat mijn benen getraind wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké het voelt weer alsof ik nul conditie heb tijdens het fietsen dus dat betekent dat mijn banden opgepompt moet worden.
https://www.theguardian.c(...)th-mineral-resourcesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een bericht van de Speld ?
Nou ik vind het vreselijk kut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ze zacht gelaten omdat ik dacht dat ik er wel aan zou wennen. Denk dat m'n banden sneller leeg lopen dan dat mijn benen getraind worden
Ik ook. Het is te zwaar gewordenquote:
Goede reclame voor je bedrijf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)th-mineral-resources
dan heb je mijn huis nog niet gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik mag naar huis. 🤓 Meer schoongemaakt dan op mijn lijst staat dus ik vind mooi zo. Er is ook niks meer schoon te maken verder.
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede reclame voor je bedrijf.
Succes met de werving!
niemand dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkers
Wat schuift het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je mijn huis nog niet gezien
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solliciteren er dadelijk alleen nog maar doodnormale harde werkers
Geld.quote:
Ik weet niet of dat ook mogelijk is.quote:
quote:Het Eurovisiesongfestival wordt in 2025 in de Zwitserse stad Basel gehouden. Dat heeft de European Broadcasting Union (EBU) bekendgemaakt. De stad werd verkozen boven Genčve.
Las dat die nog een kast vol met ongebouwde dingen heeft dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook mogelijk is.
Meisje twee straten verderop hier voor een broodje goulashkroket maar die is niet 100 procent.quote:
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Als ik die twee LEGO setjes binnen heb ga ik de bovenkant van mijn "nieuwe" hobbykast maar om toveren tot een Harry Potter LEGO plek.Er staat dan nog niet veel op maar ik verwacht dat het binnen paar maanden wel anders is.
Kruidvat had ook weer 2 dingen op voorraad die ik wou. Zo te zien is 2de halve prijs wel een betere deal (maar wel minder keuze). Deze twee komen eraan:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh jezus zoveel korting op die grote sets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu met 25% korting bij de Intertoys https://www.intertoys.nl/lego-harry-potter
dit is al 10 jaar oud en heeft nooit gewerktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
@:Danny ik zag dit gisteren toevallig toen ik bij die vriendenlijst keek in mijn settings. Is dit nieuw (en in een testfase) of heb ik dit gewoon nooit eerder gezien? https://fok.nl/sherlock/?by=
Ohquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dit is al 10 jaar oud en heeft nooit gewerkt
Welke Lego heb je gekocht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens lunchtijd boodschappen gedaan.
Ik ken wel iemand misschien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil er nog iemand een Lego camper T1 of een grote blauwe graafmachine hebben? Ik ga alles uit elkaar halen en in een bak flikkeren anders.
Primaire levensbehoefte toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Is boodschappen een andere benaming voor LEGO?
Wat wilde je hebben voor die blauwe graafmachine? (met verzenden, indien mogelijk, of moet ik hem komen halen?)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil er nog iemand een Lego camper T1 of een grote blauwe graafmachine hebben? Ik ga alles uit elkaar halen en in een bak flikkeren anders.
kopen kopen kopen ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:43 schreef bitterbal het volgende:
planet zoo in de aanbieding op steam
ah, die kende ik nog niet.quote:
Kleine overzicht van mijn dierentuin in aanbouw, zijn delen van de verblijven die je ziet want anders zie je die dieren bijna niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |