abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:58:58 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842489
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 14:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nee, volgens mij wist z'n tweede liefde ook gewoon van z'n gezin. Maar daar had hij wel mooi twee buitenechtelijke kinderen mee, die heeft hij al die tijd verborgen gehouden. Toch een prestatie.
Nee, geen prestatie. Als Harry Mens het kan, kan elke boerenlul het.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214842515
Als je ooit van plan bent om te gaan leven zoals TS en er twee volledige gezinnen op na te houden, dan zal ik je eens even advies geven. Doe het niet zoals TS. Bekeer je tot de islam. Dan kun je met maximaal vier vrouwen trouwen. En ik heb wel eens rondgekeken op islamitische dating sites, en er zijn moslimdames die het eventueel zouden accepteren als hun man polygaam is.

Als je het op die manier doet, dan kun je het gewoon in alle openheid doen, hoef je geen twee auto's te hebben en hoef je bij het kopen van kleding er niet op te letten dat je meerdere dezelfde broeken en meerdere dezelfde overhemden koopt.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:03:03 #103
236264 crew  capricia
pi_214842520
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Volgens hemzelf niet he?
Het zet me wel aan het denken. Hoeveel vrienden van mijn man ken ik eigenlijk? _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:05:03 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je ooit van plan bent om te gaan leven zoals TS en er twee volledige gezinnen op na te houden, dan zal ik je eens even advies geven. Doe het niet zoals TS. Bekeer je tot de islam. Dan kun je met maximaal vier vrouwen trouwen. En ik heb wel eens rondgekeken op islamitische dating sites, en er zijn moslimdames die het eventueel zouden accepteren als hun man polygaam is.

Als je het op die manier doet, dan kun je het gewoon in alle openheid doen, hoef je geen twee auto's te hebben en hoef je bij het kopen van kleding er niet op te letten dat je meerdere dezelfde broeken en meerdere dezelfde overhemden koopt.
Ja joh, je gewoon bekeren tot een geloof waar je verder helemaal niks mee hebt. :')
pi_214842572
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

het probleem is (mijns inziens) ook niet de 2 gezinnen he. Dat moet iedereen lekker zelf weten.
Echter het gelieg erover is niet fraai. En gaat in TS z'n gezicht ontploffen vroeger of later.
pi_214842649
Sommigen voorspellen hier dat beide dames de relatie met TS verbreken als TS alles aan ze gaat opbiechten. Ik denk dat dat ook wel de meest waarschijnlijke uitkomst is.

Voor de omgang met de kinderen acht ik het waarschijnlijk dat Marieke en Anne de omgangsregeling zodanig willen plannen dat de kinderen van Marieke en de kinderen van Anne voorlopig niet met elkaar in contact komen, zodat het nog even duurt voordat ze erachter komen wat voor een beest van een vader ze hebben.
pi_214842651
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 14:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar dit is niet een uniek verhaal. Als Harry Mens 15 jaar lang een dubbelleven kan leiden, dan kan een onbekende boerenlul het ook, lijkt me
15 jaar?
Volgens mij overdrijf je dan de tijdlijn een beetje... Mens had geen jonge dochters in verschillende gezinssituaties op hetzelfde moment.

Hij is ergens in de 70er met zn echtgenote samen gekomen en heeft toen twee dochters gekregen, die nu al rond de 45-50 jaar oud zijn.
In 2001 maakte hij publiekelijk bekend dat hij ook 2 dochters bij een andere vrouw gekregen had, die hij lange tijd ook voor zijn gezin verborgen hield.
Die dochters waren op dat moment dat dat publiek bekend werd, 6jaar en 2jaar oud.
De dochters uit zn oorspronkelijke gezin waren toen boven de 26jaar en kort erop is van zn echtegnote gescheiden (Hij geeft aan dat de relatie met zn ex-vrouw hierna wel erg goed gebleven is, wat de indruk versterkt dat hun huwelijk voorheen al niet zo was dat zij zich volledig 'belogen' gevoeld heeft door hem).

Het is onwaarschijnlijk dat hij voor de andere vrouw ooit iets verborgen gehouden heeft, vermoedelijk is het altijd zo geweest dat die wist dat ze de 'geheime minnares' was.
Bij Mens weten we niet exact hoelang hij de 'extra' dochters voor zijn gezin het verborgen gehouden heeft, maar dat zal hooguit 6 jaar zijn als hij het hen gelijktijdig met de pers verteld heeft (ik vermoed dat hij dat niet gedaan heeft maar dat daartussen al enkele jaren kunnen liggen) en bovenal was dat enkel aan 'een' zijde waarin hij iets niet moest vertellen... waarschijnlijk was in die tijd sowieso het huwelijk zelf al niet meer zo goed en zijn dochters een stuk ouder (> 20 jaar oud)

wat het dus een volledig ander voorbeeld is dan het 'leuke, maar onlogische verhaal van TS:

in diens verhaal zou er hooguit 2 jaar hebben kunnen liggen tussen de geboorte van zn jongste bij de andere vrouw en het leren kennen van de tweede..
tevens 'claimt' hij dat de tweede vrouw kennelijk helemaal niks zou weten en hij niet alleen voor zn oorspronkelijke gezin alles verbergt, maar ook voor die tweede:
En dat met (meerdere) jonge kinderen in beide gezinnen

Juist dat maakt de hele vertelling en ongelooflijk gecompliceerde situatie die nauwelijks geloofwaardig is als de verteller claimt dat dit al 4 jaar allemaal 'goed' gaat en hij beide zijdes alles voor kan liegen, en dit ook allemaal in evenwicht kan houden icm een beroepssituatie als een zelfstandige IT-professional die kennelijk ook heel goed verdient zonder ooit te moeten overwerken

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 30-08-2024 15:25:37 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214842691
quote:

Ja hoor, dat gaat dus echt niet in Nederland. Ongeacht of je moslim, mormoon of wat voor religie dan ook die veelwijverijj toestaat, in Nederland mag het gewoon niet.
pi_214842737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja hoor, dat gaat dus echt niet in Nederland. Ongeacht of je moslim, mormoon of wat voor religie dan ook die veelwijverijj toestaat, in Nederland mag het gewoon niet.
Voor de burgerlijke stand kun je inderdaad met maar één persoon trouwen. Maar je kan wel met meerdere vrouwen een islamitisch huwelijk aangaan. In principe kan dat in Nederland ook niet, omdat de wet voorschrijft dat een religieus huwelijk altijd voorafgegaan moet worden door een burgerlijk huwelijk, maar er zijn imams die daar een beetje schijt aan hebben. En anders ga je naar Duitsland. Daar hadden ze een soortgelijke wet, maar die is een aantal jaren geleden afgeschaft.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:30:35 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor de burgerlijke stand kun je inderdaad met maar één persoon trouwen. Maar je kan wel met meerdere vrouwen een islamitisch huwelijk aangaan. In principe kan dat in Nederland ook niet, omdat de wet voorschrijft dat een religieus huwelijk altijd voorafgegaan moet worden door een burgerlijk huwelijk, maar er zijn imams die daar een beetje schijt aan hebben. En anders ga je naar Duitsland. Daar hadden ze een soortgelijke wet, maar die is een aantal jaren geleden afgeschaft.
Leg nog eens even uit waarom dat aanlokkelijk zou zijn voor een niet-moslim.
pi_214842791
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Leg nog eens even uit waarom dat aanlokkelijk zou zijn voor een niet-moslim.
Omdat je dan in alle openheid met meerdere vrouwen kan trouwen. Of zie jij een andere mogelijkheid om dat te doen?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:35:56 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Omdat je dan in alle openheid met meerdere vrouwen kan trouwen. Of zie jij een andere mogelijkheid om dat te doen?
Maar waarom zou je dat willen?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:36:55 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214842832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Oh het mag niet!?
Dan zal ik even aan de polygame huwelijkspartners die ik ken vertellen dat het spel uit is want dat wisten ze vast nog niet. :D

Oftewel, dit gebeurt gewoon wel in de praktijk, min of meer openlijk. Van de 3 gevallen die ik ken zijn er twee Egyptisch en eentje Nederlandse bekeerling tot de islam (met twee vrouwen van verschillende niet-nederlandse afkomst, wel in dezelfde hoek qua stroming).
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:38:26 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh het mag niet!?
Dan zal ik even aan de polygame huwelijkspartners die ik ken vertellen dat het spel uit is want dat wisten ze vast nog niet. :D

Oftewel, dit gebeurt gewoon wel in de praktijk, min of meer openlijk. Van de 3 gevallen die ik ken zijn er twee Egyptisch en eentje Nederlandse bekeerling tot de islam (met twee vrouwen van verschillende niet-nederlandse afkomst, wel in dezelfde hoek qua stroming).
Voor de Nederlandse wet kun je niet met meer dan een persoon tegelijk getrouwd zijn. Dat is een gegeven.
pi_214842845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh het mag niet!?

Ook voor de burgerlijke stand in Nederland?
pi_214842881
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom zou je dat willen?
Sommige mannen schijnen aan één vrouw niet genoeg te hebben.
pi_214842884
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef MisterFox het volgende:
**De kinderen inbezig nemen**
Zo zo... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:48:27 #118
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214842924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ook voor de burgerlijke stand in Nederland?
Nee natuurlijk niet. Maar dat is geen beletsel voor mensen van deze stromingen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:48:43 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Sommige mannen schijnen aan één vrouw niet genoeg te hebben.
Dan moet je je afvragen of het openlijk meerdere vrouwen tegelijk hebben dan wel in de behoefte voorziet of juist voor veel meer praktische problemen zorgt.
pi_214842939
Waarom blijft dit topic open? Dit is toch duidelijk een trol. :')
pi_214842967
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet je je afvragen of het openlijk meerdere vrouwen tegelijk hebben dan wel in de behoefte voorziet of juist voor veel meer praktische problemen zorgt.
Voor wat voor praktische problemen zou het kunnen zorgen?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:55:37 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214842974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor wat voor praktische problemen zou het kunnen zorgen?
Tijd, aandacht, geld moeten verdelen over meerdere vrouwen en gezinnen?
pi_214843022
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:55 schreef Lienekien het volgende:
Sommige mannen hebben voldoende tijd en geld voor meerdere gezinnen.

Ik zie wel een ander probleem, en dat is al eerder genoemd. Het is niet echt eerlijk tegenover andere mannen. Als er mannen zijn die zich meerdere vrouwen kunnen veroorloven, en daar ook tegelijk mee getrouwd zijn of een relatie mee onderhouden, dan blijven er voor andere mannen minder vrouwen over, met als mogelijk gevolg meer mannen die geen vrouw hebben terwijl ze er wel graag een willen.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:02:25 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214843032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Sommige mannen hebben voldoende tijd en geld voor meerdere gezinnen.

Ik zie wel een ander probleem, en dat is al eerder genoemd. Het is niet echt eerlijk tegenover andere mannen. Als er mannen zijn die zich meerdere vrouwen kunnen veroorloven, en daar ook tegelijk mee getrouwd zijn of een relatie mee onderhouden, dan blijven er voor andere mannen minder vrouwen over, met als mogelijk gevolg meer mannen die geen vrouw hebben terwijl ze er wel graag een willen.
Oh ja, want die vrouwen, die hebben verder geen eigen wil. Die waren anders gewoon voor zo'n sul gegaan die de schuld voor het niet kunnen hebben van een vrouw afschuiven op de mannen die méérdere vrouwen hebben.

Sure.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214843037
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En (even heel extreem) wat gebeurt er met de kinderen van het 'illegale gezin' als hun moeder onverhoopt komt te overlijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')