Ik neem aan dat je bedoelt dat de erkenning van een kind wat gecompliceerder ligt als je wel getrouwd bent, en een kind bij een andere vrouw wil erkennen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar de erkenning van je kinderen ligt wat gecompliceerder als je niet getrouwd bent.
Hoe gecompliceerd is dat dan, want ik kom bijv. dit toestemmingsformulier tegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoho, ik ben netjes getrouwd he. Maar de erkenning van je kinderen ligt wat gecompliceerder als je niet getrouwd bent.
Hetzelfde als je een financiele verplichting zou aangaan. Vaak moet je echtgenote dan meetekenen. Maar hoe dan als je dat zou doen met de tweede ? Zelfs als je samen met de tweede een credit card wilt aanvragen heb je al een handtekening nodig van de eerste....
Hij is gehuwd met de ene vrouw. En gaat dan het kind erkennen van de andere vrouw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe gecompliceerd is dat dan, want ik kom bijv. dit toestemmingsformulier tegen.
Dat komt niet heel gecompliceerd over.
https://www.bemiddelaarbi(...)-kinderen-erkenning/quote:Overigens is erkenning door een man die nog is gehuwd met een ander in beginsel niet mogelijk. Maar ook in zo’n situatie kan de man zich wenden tot de rechter. Vereist is dan wel dat er tussen de man en de moeder een band bestaat die in voldoende mate met een huwelijk op één lijn valt te stellen en er tussen de man en het kind een nauwe persoonlijke betrekking bestaat.
Maar heeft hij ook alle 5 kinderen erkend?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is gehuwd met de ene vrouw. En gaat dan het kind erkennen van de andere vrouw?
Dat lijkt nog best lastig te zijn.
[..]
https://www.bemiddelaarbi(...)-kinderen-erkenning/
Ik neem aan van niet. Omdat dat zo gecompliceerd is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar heeft hij ook alle 5 kinderen erkend?
Binnenkort in uw boekwinkel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:04 schreef jcdragon het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de kans dat dit verhaal **100% waar** is, is nogal klein. Waarom? Omdat de hoeveelheid planning, geheimhouding, en puur geluk die nodig zijn om zo’n complexe situatie jarenlang vol te houden, praktisch onmogelijk is zonder dat het ergens uit elkaar valt. Het vereist een bijna onmenselijke mate van controle, geheugen, en manipulatie om dit niveau van dubbel leven zo perfect te orchestreren zonder dat iemand in je omgeving iets doorheeft.
Er zijn gewoon te veel variabelen die fout kunnen gaan. En je hebt te maken met mensen—niet robots—die dingen opmerken, vragen stellen, en inconsistenties gaan zien. Voeg daarbij het feit dat zelfs de beste leugenaar fouten maakt. En in een verhaal zo complex als dit, zou je die fouten eerder wel dan niet moeten verwachten.
Dus, hoewel het *theoretisch* mogelijk zou kunnen zijn dat iemand zo’n leven leidt, is de realiteit dat het een dramatisch opgeblazen scenario is dat meer thuishoort in een tv-drama dan in het echte leven. Er is een reden dat zulke verhalen op tv spannend zijn—ze zijn buitengewoon en ver van de alledaagse werkelijkheid.
Kortom, het is **hoogst onwaarschijnlijk** dat dit verhaal in zijn geheel waar is. Het leest als een zorgvuldig geconstrueerde fantasie of een worst-case-scenario dat iemand zichzelf vertelt in een moment van pure angst en paranoia.
Op zich heb je hier helemaal gelijk in. Maar het kan ook nog zo zijn dat een van de vrouwen of beide wel degelijk door hebben dat er ergens iets niet klopt aan de situatie, maar het gewoon niet willen weten en daarom verder geen vragen stellen of op onderzoek uit gaan. En dan kan zo'n situatie jaren en jaren blijven bestaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:04 schreef jcdragon het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de kans dat dit verhaal **100% waar** is, is nogal klein. Waarom? Omdat de hoeveelheid planning, geheimhouding, en puur geluk die nodig zijn om zo’n complexe situatie jarenlang vol te houden, praktisch onmogelijk is zonder dat het ergens uit elkaar valt. Het vereist een bijna onmenselijke mate van controle, geheugen, en manipulatie om dit niveau van dubbel leven zo perfect te orchestreren zonder dat iemand in je omgeving iets doorheeft.
't Klinkt niet als een boek waar ik zin in heb.quote:
Volgens mij kwam ik ergens tegen dat de rechter daar tegenwoordig (sinds 2023) niet meer aan te pas hoeft te komen, maar vind zo snel niet een duidelijke bron terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is gehuwd met de ene vrouw. En gaat dan het kind erkennen van de andere vrouw?
Dat lijkt nog best lastig te zijn.
[..]
https://www.bemiddelaarbi(...)-kinderen-erkenning/
https://www.rotterdam.nl/een-kind-erkennenquote:U kunt als u getrouwd bent, het kind erkennen van een andere vrouw dan uw echtgenote of partner. De rechter hoeft dan niet meer vast te stellen dat tussen u en het kind een nauwe persoonlijke relatie bestaat.
Definieer ‘al een tijd’.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:31 schreef golfer het volgende:
TS laat zich al een tijd niet meer zien?
Zit waarschijnlijk ergens met z'n fantasievrouw te gniffelen over de moeite die de Fok!ers nemen om met allerlei lange posts te reageren op zijn verzonnen verhaal.
Iets van 19 uur.quote:
Nouja, ik kan me voorstellen dat je een nogal druk leven hebt met 2 gezinnen. Ik vraag me wel af of TS ooit (mocht het waar zijn) zich van naam heeft vergist. Dat hij Marieke Anne heeft genoemd en vice versa.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:31 schreef golfer het volgende:
Zit waarschijnlijk ergens met z'n fantasievrouw te gniffelen over de moeite die de Fok!ers nemen om met allerlei lange posts te reageren op zijn verzonnen verhaal.
Die zit of bij Marieke of bij Anna of bij een vriend of alleen in zijn appartement. Of op zijn werkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:31 schreef golfer het volgende:
Grote kelderquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:59 schreef Seven. het volgende:
Ik zou lekker met Anne, Marieke en alle kinders in één huis gaan wonen.
We hebben het al gelezen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Klinkt niet als een boek waar ik zin in heb.
En zuigen je leeg voor child support en worden daarna de beste vriendinen for life.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
Best case scenario:
1 van de vrouwen schopt je uit je huis en bent niet meer welkom. Maar die andere vergeeft het je en kun je dus kinderen in blijven pompen.
Worst case scenario:
Girlpower. Allebei de vrouwen schoppen je uit je huis.
Hij heeft zelf het scenario bedacht: zijn vrouw woont in een huis, zijn concubine heeft haar eigen (huur)huis en zelf bezit hij nog een appartement.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
Best case scenario:
1 van de vrouwen schopt je uit je huis en bent niet meer welkom. Maar die andere vergeeft het je en kun je dus kinderen in blijven pompen.
Worst case scenario:
Girlpower. Allebei de vrouwen schoppen je uit je huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |