Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lekker voor je! Iedereen heeft z'n vakantie al gehad en jij kan zeggen dat je vakantie hebt, heerlijk!
Ik open geen nieuwe topic
Whyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.
Wat bedoel je daar nou weer mee!!quote:
fittiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?quote:
Gewoon een lekker zomers nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Wat een mooi vooruitzicht!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Sure.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker zomers nummer.
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijk![]()
Ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt
Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Was dat die met 5 uur reistijd ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Ik krijg het over 2 weken te horen. Ik moest op de terugweg wachten op de bus. Om mij tegen de zon te beschermen wou ik in het bushokje staan. Heb het maar niet gedaan aangezien het bushokje vol hing met spinnenwebben en de bijbehorende kruisspinnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wanneer hoor je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |