Even iets anders, rare vraag misschien.quote:
Sorry hoor Amezquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even iets anders, rare vraag misschien.
Maar jij had toch allemaal oude zooi in huis staan?
Zit daar toevallig ook oude kerstversiering bij? Ik zoek nog wat retro ballen en vogeltjes
#durftevragen
Moest ik ook aan denken, maar kon de Nederlandse loreal reclame me zo niet voor de geest halenquote:
Ja maar is weer is wat anders joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb daar wel andere oplossingen voor
Retro ballen, zo oud is lylt toch niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit daar toevallig ook oude kerstversiering bij? Ik zoek nog wat retro ballen en vogeltjes
#durftevragen
quote:
Had ik wel, maar dat is allemaal naar de vleesboerderij gegaan van maatje van me en die zetten dat ieder jaar rond kerst in hun boerderijwinkel op. Dus daar ben ik al vanafquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
#durftevragen
@aeque ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij denkt aan heel andere dingen!![]()
![]()
![]()
En nu ik ook
@MizzezAmy ik ga niks tussen en zetten maar je snapt het zelf welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had ik wel, maar dat is allemaal naar de vleesboerderij gegaan van maatje van me en die zetten dat ieder jaar rond kerst in hun boerderijwinkel op. Dus daar ben ik al vanaf![]()
Vanavond nog mijn buurman al mijn hengels en molens voor zoetwatervissen cadeau gedaan, dus dat is ook weg. Alleen voor het zeevissen hou ik mijn hengels nog even.
En ja dat bedoel ik voor echt zeevissen voor iemand weer leuk denkt te zijn
Naja, ze beginnen wel kleurtjes te krijgen inmiddels. Zou ik naar de dokter moeten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Retro ballen, zo oud is lylt toch niet?
Delfts blauw?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, ze beginnen wel kleurtjes te krijgen inmiddels. Zou ik naar de dokter moeten?
Nee iets met zweertjes, die verspreiden over het hele lichaam.... De laatste aap die ik ontmoet was dat was digitaal dus snap het niet.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die staan hier ook nog braaf stof te happen
Mpox !!!!!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee iets met zweertjes, die verspreiden over het hele lichaam.... De laatste aap die ik ontmoet was dat was digitaal dus snap het niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
@:MizzezAmy ik ga niks tussen en zetten maar je snapt het zelf wel
Nah. Gewoon een ibu'tje nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, ze beginnen wel kleurtjes te krijgen inmiddels. Zou ik naar de dokter moeten?
Ik was eerst aan het bellen met die Chimpansee maar snapte er geen zak van, na het videobellen ging het beter. Alleen niet lang daarna begon de ellende.quote:
Ze zijn ook voor jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je zou ze toch opsturen?
Of meegeven met een leuke vrijgezelle man die je naar mij toe stuurt?
Thats what she saidquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn ook voor jouIets met tijd en heb gewoon geen doos zo groot waar alles van jou in past......
Phun intended.
jullie denken niet: 'misschien moeten we de rest maar via DM of PM bespreken?'quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zijn ook voor jouIets met tijd en heb gewoon geen doos zo groot waar alles van jou in past......
Phun intended.
Wat is denken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
jullie denken niet: 'misschien moeten we de rest maar via DM of PM bespreken?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |