Ik denk dat Riga top is voor de uitsupporters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
sowieso leuke thuispotjes, clubs die je liever hier hebt dan dat je er naartoe moet qua resultaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Prima toch?
Lazio, Sociedad, Galatasaray, Besiktas prima affiches.
DAAR GA IK NIET HEENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik droom al jaren van Qarabag uit
Veel plezier @:tjacka
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Gigantisch stadion toch, kom je wel binnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAAR GA IK NIET HEEN
Ik heb alleen kans bij Sociedad en Slavia
dat is gewoon uitverkocht met EU+quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Riga is top.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
KNJB!quote:
Je hebt best veel plekken waar je op kan vliegen in de Baltische staten. Zelf vorige week nog op Vilnius gevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.
moet je wel geluk hebben met praagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Gewoon losse kaarten, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
is niet makkelijk met eu hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |