abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214840020
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Het tij kan snel keren.

[ x ]
Iedere Nederlandse speler heeft ooit een Ajaxshirt gehad.

Bel ze en ze komen nog op de fiets naar de ArenA.

Dat soort dingen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214840068
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]
We hebben het nog steeds over Nederland toch?
Nčt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
pi_214840119
Nou kom maar op met dat transfernieuws vandaag..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214840125
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nčt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..

Geen seizoenskaart ofzo hoor. Maar regelmatig naar Ajax is een hele klus helaas
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214840137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..

daar is ook echt helemaal niks mis mee. Ken ook wat gasten die vaak naar Ajax gaan maar ooj af en toe naar fortuna gezien ze daar met de fiets naartoe kunnen.
pi_214840166
Niet in Rijnmond wonen :')
pi_214840178
Overigens als Ajax het stadion moest vullen met enkel Amsterdammers kreeg je vermoedelijk avocado friet geserveerd.
pi_214840190
quote:

[..]

Ben nooit bij MVV geweest, terwijl ik in Maastricht gestudeerd heb. Maar toen was het dankzij gratis OV juist makkelijk om naar Amsterdam te treinen.
pi_214840223
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over

Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214840254
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over

Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.

Wel lekkere take dit. Deze ligt gevoelig goed drukken. Krijg je ze gegarandeerd op de kast.
pi_214840269
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.

Wel lekkere take dit. Deze ligt gevoelig goed drukken. Krijg je ze gegarandeerd op de kast.
Sittard dacht ik, maar oké. Waarschijnlijk wel iets langer

Maar vind het altijd zo’n gigantisch bullshitexcuus. In elk ander land wordt Fortuna - Ajax als een derby gezien qua afstand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214840396
Tis allemaal relatief. Toen ik studeerde (ook in Maastricht) idd met gratis ov wel regelmatig naar Ajax. Nu met 2 jonge kinderen is het toch een heel ander verhaal
  Redactie Sport vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:10:36 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214840434
Speelt Wout dit weekend in z’n Ajax pyjama?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214840440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Wout dit weekend in z’n Ajax pyjama?
Kan ik al ergens geld erop zetten dat hij het logo gaat kussen bij zijn eerste goal?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:12:02 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214840444
quote:

[..]

Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.
Regelmatig op de fiets naar de Goffert.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_214840454
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:12 schreef Houniet het volgende:

[..]
Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.
Regelmatig op de fiets naar de Goffert.
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:15:44 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214840466
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..
Dit gaat prima zo, af en toe potje pakken in Nijmegen is ook leuk voor de gezelligheid. Ben ik snel weer thuis.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_214840484
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Houniet het volgende:

[..]
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..
Dit gaat prima zo, af en toe potje pakken in Nijmegen is ook leuk voor de gezelligheid. Ben ik snel weer thuis.
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214840498
Brobbey moet alles op alles zetten op het feit dat hij nu elke wedstrijd moet scoren
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:33:19 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214840588
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
pi_214840625
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Sittard dacht ik, maar oké. Waarschijnlijk wel iets langer

Maar vind het altijd zo’n gigantisch bullshitexcuus. In elk ander land wordt Fortuna - Ajax als een derby gezien qua afstand.
Uiteindelijk moet je het er voor over hebben.

Maar omdat jij je MacBook koopt nadat je voor de deur hebt geslapen van de Apple Store. Hoef je mij niet te komen vertellen dat ik geen lekkere vadsige wijven mag kijken op de mijne.
pi_214840636
quote:

[..]

Wat een gelul. Ik woon al 2 jaar in de provincie en ga tegenwoordig bijna alle wedstrijden. Ik sta achter jouw post. :)
Groot fan van User Wotte
pi_214840667
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Houniet het volgende:

[..]
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
sommigen hebben een soort van balans in het leven, maar dat is voor sommigen zoals caland kennelijk lastig te begrijpen. Net als in iemands financien kunnen kijken.
pi_214840678
quote:

[..]

Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijden B-)
No bitch to me
pi_214840692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:45 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijden B-)
Hangt er wat vanaf of het enkele reis is voor je respect krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')