Iedere Nederlandse speler heeft ooit een Ajaxshirt gehad.quote:
Nčt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over Nederland toch?
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nčt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
daar is ook echt helemaal niks mis mee. Ken ook wat gasten die vaak naar Ajax gaan maar ooj af en toe naar fortuna gezien ze daar met de fiets naartoe kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..
Geen seizoenskaart ofzo hoor. Maar regelmatig naar Ajax is een hele klus helaas
Ben nooit bij MVV geweest, terwijl ik in Maastricht gestudeerd heb. Maar toen was het dankzij gratis OV juist makkelijk om naar Amsterdam te treinen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor overquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nčt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over
Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
Sittard dacht ik, maar oké. Waarschijnlijk wel iets langerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.
Wel lekkere take dit. Deze ligt gevoelig goed drukken. Krijg je ze gegarandeerd op de kast.
Kan ik al ergens geld erop zetten dat hij het logo gaat kussen bij zijn eerste goal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Wout dit weekend in z’n Ajax pyjama?
Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.
Regelmatig op de fiets naar de Goffert.
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..
Dit gaat prima zo, af en toe potje pakken in Nijmegen is ook leuk voor de gezelligheid. Ben ik snel weer thuis.
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.
Uiteindelijk moet je het er voor over hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sittard dacht ik, maar oké. Waarschijnlijk wel iets langer
Maar vind het altijd zo’n gigantisch bullshitexcuus. In elk ander land wordt Fortuna - Ajax als een derby gezien qua afstand.
Wat een gelul. Ik woon al 2 jaar in de provincie en ga tegenwoordig bijna alle wedstrijden. Ik sta achter jouw post.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over
Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
sommigen hebben een soort van balans in het leven, maar dat is voor sommigen zoals caland kennelijk lastig te begrijpen. Net als in iemands financien kunnen kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf of het enkele reis is voor je respect krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |