Was wel een goed duelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Appie kan zijn "Ik kan elke uitdaging aan" nu wel snel inslikken
Dat vind ik niet terecht, tegen zo rete snel drukken kan bijna niemand op, heeft niet met kennis te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Appie kan zijn "Ik kan elke uitdaging aan" nu wel snel inslikken
Jahh.. godsamme erg maar die kandidaat is pleitte sorry hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vader van Bo zou die dag overlijden.
Kan er geen Towtje aan vast knopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:22 schreef TowtjeMar het volgende:
Tijdens die dans viel het me op hoe sterk Rowena een dochter van Halina Reiin zou kunnen zijn. Gek hoe sympathie op basis daarvan, voor iemand kan stijgen.
Ik haal er uit dat ik beide uiteindelijk erg puur vind. Rowena over anderen bevalt me vaak niet, net als dat ik voor Halina evengoed wegzapte, wanneer dwdd begon. Matthijs is helemaal nooit zo scherp geweest als Jeroen tot laatste maanden voor de coronagekte.
Toen Lubach mijn sympathie verloor met z’n gekte tegen Lange, Doutzen, Tim en wie nog meer hetzelfde label kregen, heb ik de scherpte van o.a. Pauw en Jinek behoorlijk gemist.
OP1 heeft me het observeren van die programma’s snel doen opgeven en dan brengt Rowena me op dit hele verhaal.
Ik had het niet beter kunnen zeggen en ik mag Sam niet eens.. maar hier geef ik haar volledig gelijk, dat eeuwige gejank van Floris..pfffquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Sam wel, ik hou ook niet van dat gekus en geknuffel met iedereen. Dus als Floris steeds wil knuffelen en in je PS (personal Space) komt, dan zou ik daar ook wat van zeggen, maar crybaby Floris mist mama en wil knuffelen, is jaloers op Died, die zijn Britt heeft afgepakt. Niemand mag een andere mening hebben dan Floris, dan gaat hij janken. Krijg jeuk van dat jaloerse ventje. Hij moet eens leren dat NEE, NEE is. Als iemand (een vrouw) NEE zegt, dan niet doorgaan, kan nare gevolgen hebben als hij dat niet wil leren.
Is het heel erg als ik van dit verhaal echt helemaal niets begrijp?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:22 schreef TowtjeMar het volgende:
Tijdens die dans viel het me op hoe sterk Rowena een dochter van Halina Reiin zou kunnen zijn. Gek hoe sympathie op basis daarvan, voor iemand kan stijgen.
Ik haal er uit dat ik beide uiteindelijk erg puur vind. Rowena over anderen bevalt me vaak niet, net als dat ik voor Halina evengoed wegzapte, wanneer dwdd begon. Matthijs is helemaal nooit zo scherp geweest als Jeroen tot laatste maanden voor de coronagekte.
Toen Lubach mijn sympathie verloor met z’n gekte tegen Lange, Doutzen, Tim en wie nog meer hetzelfde label kregen, heb ik de scherpte van o.a. Pauw en Jinek behoorlijk gemist.
OP1 heeft me het observeren van die programma’s snel doen opgeven en dan brengt Rowena me op dit hele verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |