SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Appie is een sukkel, een "FallGuy" ze zullen hem wel heel snel de ¤100.000 geven net als ½Dooie Erik een tijdje terugquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:40 schreef TowtjeMar het volgende:
Vind het een prettig lichaam, maar dat hoofd van Albert.
Het heeft weer alle smiechtelijkheid bewezen.. gauw opdonderen nou.
Nou, ik hoop het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Appie is een sukkel, een "FallGuy" ze zullen hem wel heel snel de ¤100.000 geven net als ½Dooie Erik een tijdje terug![]()
[ afbeelding ]
plottwist: dit is onderdeel van hun variétéshowquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Sam die al wekenlang niet in de schijnwerpers mocht van de Regie is weer helemaal terug.. met het volledig afmaken van jankmuiltje Floortje .. sooowww zieluugg [ afbeelding ]
Zelfs Faat kijkt als een gans naar het weerlicht, naar de Oscar waardige scene die zij nog moet halen![]()
[ afbeelding ]
Welnee, zolang er geen fysiek geweld is, volgen er geen rode kaarten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef King_Merc het volgende:
Loopt morgen uit de hand.. Floris en Sam beide rode kaart.. Britt alleen over in bondje…
Meestal laten ze het ergste als klifhanger zien dus valt het vanavond vast tegen van wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee, zolang er geen fysiek geweld is, volgen er geen rode kaarten.
Ja, dat is b ij alles wat je kijkt, ze laten het hoogtepunt ervan zien en dan denk je er komt heel watquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Teasers zijn dit om je te laten kijken maar dat valt dan altijd tegen.
Ik mis geen een persoon die mee gedaan heeft aan een RLS eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Daniëlle Balk doet mee aan Echte meisjes in de jungle, voor degenen die haar missen
Daniëlle was wel een spraakmakende.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis geen een persoon die mee gedaan heeft aan een RLS eerlijk gezegd
Ik ken haar alleen van bondgenoten, daar vond ik haar nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daniëlle was wel een spraakmakende.
Kan ze daar met haar BolleBB gaan showen, een lekkere Tarzan pakke? neuh geen behoefte aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Daniëlle Balk doet mee aan Echte meisjes in de jungle, voor degenen die haar missen
Maar arme Floortje heeft nu nix meer daar, zijn Beste Geile Vrindje Diedert is bezet met een Nympho, de rest is te stom, glazig, afwezig of gewoon te lelijk ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
Vind overigens wel dat Sam gelijk heeft en kan begrijpen dat ze gefrustreerd raakt als die jankmuil niet snapt dat ze niet wil knuffelen en constant close moeten zijn. Die gast moet eens leren dat het leven niet bestaat uit kumbaya en knuffelen en wat sterker in zijn schoenen gaan staan. En ook dat is niet de taak van Sam om hem dat te leren, van niemand daar.
Sam: Ik houd niet van dat klef geknuffel, dus laat me met rust.
Floris: Maar ik heb daar behoefte aan en wil graag lief doen.
Sam: Maar ik wil het niet.
Floris: Maar ik wil het wel. Snik, snik.
Sam kortsluiting, en begrijpelijk.
Ik mis haar wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |