SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was het vandaag geen Afrikaans dieetdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
Hmm dat was een beetjr veel broccoli
Burp
Ja wat ik net zeiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ze bij de Jumbo liggen laatst
quote:Caramac is the brand name for a caramel-based confectionery created by Mackintosh's, and is manufactured by Nestlé.[1] It was introduced in the United Kingdom in 1959 and was discontinued in 2023 and brought back for a limited period in July 2024.
Nee was te benauwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het vandaag geen Afrikaans dieetdag
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zoquote:
Gaan bij mij best wat potten doorheenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-up
Tot een paar jaar geleden had ik sowieso nog nooit pindasaus op, moest ik eerst voor in het ziekenhuis belandenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meneer de saté-pizza heeft nog nooit pindakaas op
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee was te benauwd
Was rond lunchtijd al beroerd ervan
Morgen maar weer kijken of het dan minder benauwd is
Nu eentje die beter bij de TT en dit topic pastquote:
Aawquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu eentje die beter bij de TT en dit topic past
Nu ben ik sowieso vrij beperkt qua broodbeleg, qua vleeswaren eigenlijk alleen kipfilet, pate en boterhamworst en met zoetigheden pasta of hagelslag. Heb liever wat warms op broodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaan bij mij best wat potten doorheen
Alles staat nu inderdaad op 'niet meer verkrijgbaar'quote:
Ja maar.. Dimmy. She specialquote:
Ohh, even wat over gelezen en ik had hier nog nooit van gehoord laat staat geprobeerd. Waar haal je zoiets?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half-gefermenteerd is eigenlijk nog lekkerder
Ohquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-up
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zo
Je hoeft niet per se eerst naar het ziekenhuis om nieuw eten uit te proberen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden had ik sowieso nog nooit pindasaus op, moest ik eerst voor in het ziekenhuis belanden
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten worden
Heb op vakantie een keertje een ijskoffie besteld maar had geen zin in alle rare smaakjes en dergelijke en ook geen zin in een halve bak ijs. Dus alles uitgevinkt, kreeg ik gewoon letterlijk een bak koude koffiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zo
Hahahaha, ik ben daarmee ook een wat lastigere. Ik vind het vooral smerig worden als je het mee moet nemen. Een vers belegde boterham met pindakaas vind ik lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso vrij beperkt qua broodbeleg, qua vleeswaren eigenlijk alleen kipfilet, pate en boterhamworst en met zoetigheden pasta of hagelslag. Heb liever wat warms op brood
dat kan oprecht heel lekker zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb op vakantie een keertje een ijskoffie besteld maar had geen zin in alle rare smaakjes en dergelijke en ook geen zin in een halve bak ijs. Dus alles uitgevinkt, kreeg ik gewoon letterlijk een bak koude koffie
Nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se eerst naar het ziekenhuis om nieuw eten uit te proberen hoor.
Gewoon een tip
Het was Amerikaanse filterkoffie, dat is warm al niet te hachelen, laat staan koud ...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan oprecht heel lekker zijnligt er volgens mij aan hoe dat gemaakt is maar weet niet zeker
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten worden
Ohhhhh, gatverdammequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was Amerikaanse filterkoffie, dat is warm al niet te hachelen, laat staan koud ...
...quote:
Be careful what you wish for, you just might get itquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb op vakantie een keertje een ijskoffie besteld maar had geen zin in alle rare smaakjes en dergelijke en ook geen zin in een halve bak ijs. Dus alles uitgevinkt, kreeg ik gewoon letterlijk een bak koude koffie
Nee ik ben ook geen fan van belegd brood mee te nemen, en de koelkast op werk zou ik ook niet graag beleg in leggen. Dus meestal neem ik iets makkelijks mee als krentenbollen, of ik ga gewoon in het restaurant etenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben daarmee ook een wat lastigere. Ik vind het vooral smerig worden als je het mee moet nemen. Een vers belegde boterham met pindakaas vind ik lekkerals die pindakaas er al een tijdje op zit dan vind ik het niet meer lekker. En wat betreft keuzes in broodbeleg lust ik alleen pindakaas wat betreft houdbaar broodbeleg. Vlees eet ik niet, dus ehm ja. Vooral broodsalades en kaasjes hier
vega paté is ook oke
Ohnee dat werkte bij mij ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
En de methode 'ze eet het wel op als we haar maar lang genoeg met die boterham laten zitten' bleek niet te werken
GMTAquote:
Ja sindsdien doe ik maar gewoon mee met alle smaakjes en dingen, een lekkere volle vanilla caramel lattequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Be careful what you wish for, you just might get it
kijk nouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sindsdien doe ik maar gewoon mee met alle smaakjes en dingen, een lekkere volle vanilla caramel latte
Brood wordt er zo muffig van hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben ook geen fan van belegd brood mee te nemen, en de koelkast op werk zou ik ook niet graag beleg in leggen. Dus meestal neem ik iets makkelijks mee als krentenbollen, of ik ga gewoon in het restaurant eten
ja maar met koffie heeft dat dus niks meer te makenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sindsdien doe ik maar gewoon mee met alle smaakjes en dingen, een lekkere volle vanilla caramel latte
Dan ben je aan het straffen voor, wat precies? Ik snap wel dat je als ouder mega gefrustreerd kan raken als je kind niet goed eet hoor, lijkt me heel lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee dat werkte bij mij ook niet
Blijkt ook dat dreigen met zonder eten naar bed (als ik iets niet wilde eten) ook niet werkt als kind in kwestie geen hongerprikkel ervaart
Staat nu ook op je lijstje zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ragequiten luktequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhhh, gatverdamme
Oh bah, nee het idee is al echt heel smerig
[..]
...lukt het?
Magic The Gathering Arenaquote:
Hier kun je gewoon personeelsbonnen kopen voor 2,50, heb je gewoon een buffetje met brood en beleg en elke dag een andere soep en warme snack.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brood wordt er zo muffig van he![]()
Ik neem wel beleg mee, in van die sistema bakjesdat vind ik ideaal. Maar de koelkasten zijn vaak wel ronduit smerig. Het is hier iets beters geworden sinds we met stickers werken en alles zonder sticker wordt redelijk snel weggegooid
Eten kopen op locatie is hier zo duur, broodje kaas is 4 euro geloof ik. Dat vind ik zonde. Bij jullie?
Nee maar dat heeft Amerikaanse koffie sowieso al nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar met koffie heeft dat dus niks meer te maken
Mja. Intentie was ook goed bij mij. Was vooral vanuit frustratie dat ik niet genoeg wilde eten geloof ik. Ze probeerden van alles en niet alles is even geslaagd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ben je aan het straffen voor, wat precies? Ik snap wel dat je als ouder mega gefrustreerd kan raken als je kind niet goed eet hoor, lijkt me heel lastig
Al was dat bij mij niet het geval, ik lustte alleen geen belegde (oudere) boterhammen en voor de rest at ik prima. Dus die methode leek me ook niet echt nodig maarja, intentie was vast goed
Ahhh op die fietsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Magic The Gathering Arena
Online versie van Magic The Gathering. Kaartspel dat onder andere @:dud0r en ik spelen.
Slaapse kaerlquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga maar weer te kribbe allenTot morgen!
ohhhhh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon personeelsbonnen kopen voor 2,50, heb je gewoon een buffetje met brood en beleg en elke dag een andere soep en warme snack.
oh gelukkigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja. Intentie was ook goed bij mij. Was vooral vanuit frustratie dat ik niet genoeg wilde eten geloof ik. Ze probeerden van alles en niet alles is even geslaagd.
Maar dit hebben ze ook maar een paar keer geprobeerd.
@onlogisch ik ga liever naar de Aziatischequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen kappertje @:haags
Geen Aziaat @:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |