SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was het vandaag geen Afrikaans dieetdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
Hmm dat was een beetjr veel broccoli
Burp
Ja wat ik net zeiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ze bij de Jumbo liggen laatst
quote:Caramac is the brand name for a caramel-based confectionery created by Mackintosh's, and is manufactured by Nestlé.[1] It was introduced in the United Kingdom in 1959 and was discontinued in 2023 and brought back for a limited period in July 2024.
Nee was te benauwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het vandaag geen Afrikaans dieetdag
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zoquote:
Gaan bij mij best wat potten doorheenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-up
Tot een paar jaar geleden had ik sowieso nog nooit pindasaus op, moest ik eerst voor in het ziekenhuis belandenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meneer de saté-pizza heeft nog nooit pindakaas op
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee was te benauwd
Was rond lunchtijd al beroerd ervan
Morgen maar weer kijken of het dan minder benauwd is
Nu eentje die beter bij de TT en dit topic pastquote:
Aawquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu eentje die beter bij de TT en dit topic past
Nu ben ik sowieso vrij beperkt qua broodbeleg, qua vleeswaren eigenlijk alleen kipfilet, pate en boterhamworst en met zoetigheden pasta of hagelslag. Heb liever wat warms op broodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaan bij mij best wat potten doorheen
Alles staat nu inderdaad op 'niet meer verkrijgbaar'quote:
Ja maar.. Dimmy. She specialquote:
Ohh, even wat over gelezen en ik had hier nog nooit van gehoord laat staat geprobeerd. Waar haal je zoiets?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half-gefermenteerd is eigenlijk nog lekkerder
Ohquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit op dus dat was vanzelfsprekend geen back-up
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zo
Je hoeft niet per se eerst naar het ziekenhuis om nieuw eten uit te proberen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden had ik sowieso nog nooit pindasaus op, moest ik eerst voor in het ziekenhuis belanden
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten worden
Heb op vakantie een keertje een ijskoffie besteld maar had geen zin in alle rare smaakjes en dergelijke en ook geen zin in een halve bak ijs. Dus alles uitgevinkt, kreeg ik gewoon letterlijk een bak koude koffiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik moest denken aan zo'n chemisch koffietoetje van de aldi of zo
Hahahaha, ik ben daarmee ook een wat lastigere. Ik vind het vooral smerig worden als je het mee moet nemen. Een vers belegde boterham met pindakaas vind ik lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso vrij beperkt qua broodbeleg, qua vleeswaren eigenlijk alleen kipfilet, pate en boterhamworst en met zoetigheden pasta of hagelslag. Heb liever wat warms op brood
dat kan oprecht heel lekker zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb op vakantie een keertje een ijskoffie besteld maar had geen zin in alle rare smaakjes en dergelijke en ook geen zin in een halve bak ijs. Dus alles uitgevinkt, kreeg ik gewoon letterlijk een bak koude koffie
Nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se eerst naar het ziekenhuis om nieuw eten uit te proberen hoor.
Gewoon een tip
Het was Amerikaanse filterkoffie, dat is warm al niet te hachelen, laat staan koud ...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan oprecht heel lekker zijnligt er volgens mij aan hoe dat gemaakt is maar weet niet zeker
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou morgen wel een aangename (na)zomerdag moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |