Voorspelling:quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja en met het nieuwe format. tellen de doelpunten extra belangrijk. Ik vrees dat kleine ploegjes zoals Club Brugge en Bratislava daar het slachttoffer van zullen zijn . Omdat grote teams "extra" gaan doorduwen
Zal wel meevallen, die hebben in hun nationale competities ook genoeg belangrijke wedstrijden, puntjes pakken en uitspelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja en met het nieuwe format. tellen de doelpunten extra belangrijk. Ik vrees dat kleine ploegjes zoals Club Brugge en Bratislava daar het slachttoffer van zullen zijn . Omdat grote teams "extra" gaan doorduwen
iedereen roept dat 9 punten de grens is. Ik hoop ergens nog op een stunt tegen thuis tegen Juventus ofzo op verplaatsing tegen AC Milan. puntje is voldoende.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorspelling:
Winst tegen Sturm Graz en Celtic
Gelijk tegen Borussia Dortmund, Sporting Clube de Portugal
Acht punten, benieuwd of dat genoeg is voor KO playoffs.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.worldfootball.net/table_calculator/champions-league/
leef je maar uit
En van PSV houdt het ook niet over.quote:
Ik vind het nog steeds schrikbarend dat @onlogisch op deze post reageerde maar gewoon niet thuis gaf.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar de vraag is of een andere trainer het gewenste effect gaat hebben. Met Arend Martijn aan het roer hebben we gewoon een paar jaar zwaar boven onze stand geleefd.
En ook vorig seizoen waren er potjes waarvan je dacht hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je geen winst boekt en werd PSV met twee vingers in de neus kampioen. Je mist met name voorin ook wel echt kwaliteit. Iets dat zei overduidelijk wel hebben.
Al vind ik het spel nog wel onsamenhangend ogen en doet hij mild uitgedrukt nogal bijzondere wissels.
Juventus heeft dat toch al best lang zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |