Dat is sowieso een schandaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de GGZ.
Goeiemorgen
Hier is het dit weekend volksfeest, hoor dan de muziek ook wel, maar vind dat niet erg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O hier komt dat ookzal wel stadseizoenfeesttijd zijn.
Woon in het centrum dus dat gaat wel geluidoverlast geven..
Ja precies leven en laat leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het dit weekend volksfeest, hoor dan de muziek ook wel, maar vind dat niet erg.
Die ene keer per jaar. Alleen kudt muziek hier die domme hollandse meezingers
Dat is kut, vooral als je gewend was dat het eerder niet zo was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon in een winkelstraat, en sinds kort zetten ze daar van 8.00 tot 20.00 keiharde kutmuziek aan. Ook als de winkels dicht zijn, en daar word ik best flauw van.
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is kut, vooral als je gewend was dat het eerder niet zo was.
Wat kan je er aan doen? Vrij weinig.
Echt niet, eerder stonden er leuke bandjes op straat, tegenwoordig is alles uit het dorp verplaatst naar een tent op een ander terrein. De gezelligheid is er af.geen braderie meer geen klein kermisje meerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies leven en laat leven.
Ooo gezellige slagermuziek hahawat een genot
O dat is echt heel kudt een enkel weekend is nog te doen, maar iedere dag zolangquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik woon in een winkelstraat, en sinds kort zetten ze daar van 8.00 tot 20.00 keiharde kutmuziek aan. Ook als de winkels dicht zijn, en daar word ik best flauw van.
Op zaterdag staat ie ook aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt heel kudt een enkel weekend is nog te doen, maar iedere dag zolang
Oh wat apart. Misschien krijgen ze minder financiering.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, eerder stonden er leuke bandjes op straat, tegenwoordig is alles uit het dorp verplaatst naar een tent op een ander terrein. De gezelligheid is er af.geen braderie meer geen klein kermisje meer
Alleen muziek
Ja precies. Kijken wat je mogelijkheden zijn. Zal wel fijn zijn als wat leefbaarder word qua geluidsoverlast.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhouden
Geen idee, er is altijd wel geld voor die bagger muziek. Dat is dan zo jammer. Die hele dorpsfeesten is gebasseerd op zoveel mogelijk zuipen. Niets meer aanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh wat apart. Misschien krijgen ze minder financiering.
Nou ik zou er op mikken dit helemaal te stoppenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga de winkeliersvereniging mailen of ze iig de openingstijden van de winkels kunnen aanhouden
Met buren een protestpetitie indienen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daar moeten ze dan op zijn minst een vergunning voor hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ouders hadden een stomerij en daar hebben wij jaren boven gewoond in de stad en je weet dat daar vaak een draaiorgel door de hoofdstraat gaat. Nooit problemen mee gehad , het is zijn werk en 's avonds gaan ze ook gewoon naar huis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb ook eens in een winkel straat gewoont. Stonden ze steeds met zo'n draaiorgel onder m'n raam.
Ik raad t iedereen af boven winkels te gaan wonen
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een stomerij en daar hebben wij jaren boven gewoond in de stad en je weet dat daar vaak een draaiorgel door de hoofdstraat gaat. Nooit problemen mee gehad , het is zijn werk en 's avonds gaan ze ook gewoon naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |