Dat was nog voor zijn wereldverbeteraar-periode (alhoewel Sunday Bloody Sunday in '83 uitkwam)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
in 1985 was ie nog redelijk normaal
Een afrader met de Ring deurbellen van tegenwoordigquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met één voet op de bel![]()
Ik heb beeld !quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een afrader met de Ring deurbellen van tegenwoordig
In hoeverre beperkt het jou? Nog veel hulp nodig?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigMaar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.
Lolquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een afrader met de Ring deurbellen van tegenwoordig
Hoi Puzzieee. Hoe is ie?quote:
Mwahhhquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was nog voor zijn wereldverbeteraar-periode (alhoewel Sunday Bloody Sunday in '83 uitkwam)
Sunday Bloody Sunday was meer een protestsong over het optreden vd Engelse politie tijdens een protestmars in Ierland.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was nog voor zijn wereldverbeteraar-periode (alhoewel Sunday Bloody Sunday in '83 uitkwam)
Aan- en uitkleden, eten, koken, boterham maken, douchen en afdrogen, dat was bijvoorbeeld allemaal heel lastig. Gelukkig kan je nog wel assistentie inroepen van je andere vingers aan je rechterhand, dat scheelt wel. Maar inmiddels kan ik het meeste wel weer zelf, behalve snijden e.d.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In hoeverre beperkt het jou? Nog veel hulp nodig?
Ik heb over een week of 3 een kleine ingreep aan mijn hand, mag dan 1 tot 2 weken mijn rechterduim niet gebruiken. En laat ik nou rechts zijn
Bij mij ging het allemaal wel maar ik deed er 3x zolang over.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan- en uitkleden, eten, koken, boterham maken, douchen en afdrogen, dat was bijvoorbeeld allemaal heel lastig. Gelukkig kan je nog wel assistentie inroepen van je andere vingers aan je rechterhand, dat scheelt wel. Maar inmiddels kan ik het meeste wel weer zelf, behalve snijden e.d.
Het is handig om niet te moeilijke kleding aan te doen, jurkjesen broeken met elastiek bijvoorbeeld.
Succes alvast!
Ja dat ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ging het allemaal wel maar ik deed er 3x zolang over.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwahhh
Hij doet toch wel goed voor den mensheid, dacht ik. Stukken beter zó te zijn dan een gemiddeld, in zichzelf zwelgende, artiest.
Zeikstraal
Oh, dat valt erg mee. Zijn alleen maar alle dagelijkse dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan- en uitkleden, eten, koken, boterham maken, douchen en afdrogen, dat was bijvoorbeeld allemaal heel lastig. Gelukkig kan je nog wel assistentie inroepen van je andere vingers aan je rechterhand, dat scheelt wel. Maar inmiddels kan ik het meeste wel weer zelf, behalve snijden e.d.
Het is handig om niet te moeilijke kleding aan te doen, jurkjesen broeken met elastiek bijvoorbeeld.
Succes alvast!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:02 schreef aloa het volgende:
Zo nog ff een korte wandeling richting zee
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat valt erg mee. Zijn alleen maar alle dagelijkse dingen
Maar mooi dat je weer bijna alles kan
Die jurkjes zal ik in beraad houden
Ik moet die andere rechtervingers ook zoveel mogelijk ontzien (mag ze nog wel gebruiken), maar er mag geen spanning op de huid komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |