Sowieso Clannad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
In het genre is dit wel echt top-notch! Vind ikke

Hoe gaat ie nu met je elleboog? Pijn weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappen
Mijn collega kwam gisteren mijn laptop brengen, dus heb vanmorgen een uurtje thuis zitten werken, nou ja, ik heb een begin gemaakt met mijn mailbox lezen

Heb een hekel aan die Bonoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:

Hi Prisquote:
 Hoe is ie?
   Hoe is ie? 

Zolang hij niet de wereldverbeteraar uit probeert te hangen gaat hij nog welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die Bono
Wel ff aangezet.... en zij zingt best aardig

Clannadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:

Volgend jaar (als je vijftig wordt) rijd ik wel ff die kant op om je arm weer te breken rond deze tijd. Tussen twee balken of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappen
Mijn collega kwam gisteren mijn laptop brengen, dus heb vanmorgen een uurtje thuis zitten werken, nou ja, ik heb een begin gemaakt met mijn mailbox lezen
 .
 .   

Moya Brennanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die Bono
Wel ff aangezet.... en zij zingt best aardig

hey heyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi PrisHoe is ie?
Prachtig nummer. Had alleen wel wat langer gemogen. Was 'ons' liedjuh (met een meisje).

Gaat prima.
  Gaat prima. 

Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe gaat ie nu met je elleboog? Pijn weg?
 Maar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.
  Maar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.

in 1985 was ie nog redelijk normaalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang hij niet de wereldverbeteraar uit probeert te hangen gaat hij nog wel

Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Volgend jaar (als je vijftig wordt) rijd ik wel ff die kant op om je arm weer te breken rond deze tijd. Tussen twee balken of zo.

quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks Meatloaf het Volkslied zingen en moest nog aan je denken

Hi! Mooi!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey heyGaat prima.
Mooi nummer voor een "ons liedjuh"

Nog een gel kussentje gehaald?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigMaar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.

ah ook fysio dus nodig...dat zal wel helpen inderdaad. Gelukkig dus weinig pijn. Goed om te horenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik normaal doe heb ik geen pijn, soms maak ik van die bewegingen, sla ik een vlieg weg met rechts, dat is nog niet handigMaar een beetje buigen en strekken gaat steeds beter, al heb ik nog maar weinig kracht in de arm, maar al met al ben ik best tevreden. Volgende week naar de fysio, dan ga ik ook weer vooruit.

Die muismat is inderdaad niet de oplossing, ik wil onderstaande mat bestellen, met een kussen gooi je je schouder omhoog en krijg je daar weer last meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog een gel kussentje gehaald?
Bij nader inzien lijkt me een gewoon kussentje toch lekkerder

Beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die muismat is inderdaad niet de oplossing, ik wil onderstaande mat bestellen, met een kussen gooi je je schouder omhoog en krijg je daar weer last mee
[ afbeelding ]

Ha ja bedankt, maar ik mis mijn collega's wel en eind september is de leukste beurs van het jaar, daar wil ik wel bij zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter.
Ik hoop dat het fijn en (niet te) snel geneest, tis tenslotte nog prima wandelweer

In de brievenbus?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen mannen die in brievenbussen pissen, heb tot nu toe meer vrouwen gesnapt die een poging wagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |