Wat heerlijk melodieus... word er rustig vanquote:

Ik vaak ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heerlijk melodieus... word er rustig van

Vaak zie je op utube wel gelijksoortige muziek in de speellijst.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dit een genre? Kan ik ff een playlist van dit soort engeltjes zoeken

Staat in de OP G.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Link em der ff in D.
quote:

Ja, dat is wel lekker... maar meer tijdens een meditatie of massagequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Zoek maar eens op Alain Morisod en/of Sweet People. Dan krijg je muziek waar je helemaal zen van wordt.![]()

Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
En ik neem jullie even mee op mijn wandeling van vanmiddag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk. Het was een mooie dag ook hier, moest werken.. eigenlijk iets te mooi
Lekker hoor in het groen.

We hebben meerdere van die haventjes en bruggetjes in het centrum, ik moest nog even naar het centrum om een pakje op te halen, dus pakte meteen deze brug mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dat de haven van DB?

Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.

Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heerlijke dag, ik geniet echt van die wandelingen, bof ook wel heel erg met dit weer van de afgelopen weken.

Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister je nog misdaadverhalen onder het wandelen?

Zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch weer verder gegaan met de Echt Gebeurd podcast, korte verhaaltjes van ca. 10 minuten, echt een aanrader.

Perfecte timing ja, heerlijk weer en op mijn werk is het in deze periode altijd zeer rustig. Ik heb een prima conditie dankzij mijn dagelijkse 15.000 stappenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oi Hoi! Had die armbreuk toch ook zuh voordelen!!

eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
In het genre is dit wel echt top-notch! Vind ikke

Twilight Zonequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenEchter niet tijdens het wandelen.. ik wil de omgeving ervaren met geluid.
Met slapen gaan, dat is mijn audio tijd. Meestal Sci-Fi verhalen uit de oude doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |