Lekker man, snel ontbijt. Helaas wel dat de AH de prijs heeft verhoogd van 1,09 naar 1,19quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:28 schreef Nismo1991 het volgende:
Brrrr die frikandellenbroodjes uit de supermarkt
Man man man, je mist watquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:54 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik wist niet dat ze een vegan variant hadden.
Ja, ik zie dat dus nooit. Balen, want zou het wel eens willen proberen.quote:
Hier in de bewoonde wereld is er geen Vomarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:07 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Mensen die naar de AH gaanga gewoon naar de Vomar joh, of nog beter de ReBeWe!
Bij de AH maakt t nie uit waar je werkt, op is opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ook
Ruim een uur verslapen hahahha
Maar boeit niet, ik werk toch maar bij de sociale werkplaats
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te etenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de AH maakt t nie uit waar je werkt, op is op
Frikandel eet je met tomatenketchupquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te eten
Misschien ook een jagermeister met mosterd erbij drinken
Die zijn nie veganquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:57 schreef Rugdopey het volgende:
weet je wat lekker is als ontbijt van die kaaskrosantjes van de AH met een blikje energy drank
Geniet van je vakantie. Haal je ook een zak Beyerlander bij de ploes?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Daar ik morgen vakantie heb als ik klaar ben met werken zal ik dit vieren door een frikandel met mosterd te eten
Misschien ook een jagermeister met mosterd erbij drinken
Waar woon je? Noord Friesland ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier in de bewoonde wereld is er geen Vomar
Rotterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:09 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
[..]
Waar woon je? Noord Friesland ofzo?Hier in de randstad gewoon de Vomar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Frikandel eet je met tomatenketchup
Curry ketchupquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:51 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frikandel eet je met Hela curry saus
[ afbeelding ]
Die landen weten niet wat lekker is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Curry ketchupzo vies dat landen buiten Belgie, Nederland en Duitsland dit niet kennen.
Dan snap ik de klacht al helemaal niet. Overal lekkere broodjes bakkeljauw of garnalen/kousenband met peper te halen en meneer gaat voor ranzige bladerdeegproducten van de fucking Albert Heijnquote:
Jammer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
Vanaf nu kun je alle kleine dingen die je dagelijks meemaakt in dit topic kwijt in plaats van overal een apart topic voor aan te maken.
@:mikeytt
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Geniet van je vakantie. Haal je ook een zak Beyerlander bij de ploes?
Lekker maat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee
Kaufland heeft mccain 600 gram voor 1.39
Zou jij niet op reis gaan en dan ook je ervaringen hier delen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:18 schreef Mikeytt het volgende:
7 uur opgestaan, fucking snel proberen klaar te maken, maar toch mijn 7.09 uur bus gemist...
Man man man![]()
Mu moet ik de 7.19 bus pakken, maar dan ben ik niet meer op tijd bij de AHDie kut v frikandelbroodjes worden om 07.10~ neergelegd, en zijn binnen een kwartier op
Moet wss zo'n kutbak met watermeloen ofzo kopen als ontbijt...
wat schattig hij krijgt de kluunbehandeling, straks krijgt hij ook nog een eigen forumquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
Vanaf nu kun je alle kleine dingen die je dagelijks meemaakt in dit topic kwijt in plaats van overal een apart topic voor aan te maken.
Heeft ook geen zinquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik overweeg het om in de FB te gaan klagen, maar durf niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:28 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Laat mikeytt lekker in ONZ posten
Ik overweeg om een probleemwijken gifje te plaatsen, maar durf niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik overweeg het om in de FB te gaan klagen, maar durf niet.
Ken ik wel weer op zeggen, maar da doe k dan maar weer niequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik overweeg om een probleemwijken gifje te plaatsen, maar durf niet.
Uitstekend! Dit is dč oplossing. Dan zien we die troep niet meer voorbijkomen. Nu hopen dat hij zich er aan houdt. Maar ik las in een topic ook dat hij een wajonger is, en dat zijn de grootste k*ttopic-makers hier, heb ik ontdekt. Het verklaart in ieder geval een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is alleen maar goed, kan ik hem uitzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:37 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
wat schattig hij krijgt de kluunbehandeling, straks krijgt hij ook nog een eigen forum
Gelukkig heb je deze nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat een zwarte dag vandaag. Bah.
Oké Geert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:01 schreef Evangelion het volgende:
De zon gaat weer schijnen op FOK!
Zijn OP's waren compleet verzonnen maar bestonden tenminste uit meer dan twee zinnen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef Puzzie het volgende:
ik heb niet echt een probleem met Mikey, wel met een aantal andere jankmuilen
Juist jaquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zijn OP's waren compleet verzonnen maar bestonden tenminste uit meer dan twee zinnen.
Mikeytt met zwart haarquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
Hoi @:mikeytt hopelijk gaat alles goed met jou!!
Ik vroeg aan chatgtp of hij een foto van jou wilde maken op basis van je pohi. Hieronder zie je het resultaat, ik vind het zelf best wel goed gelukt hopelijk vind jij het ook mooi!
[ afbeelding ]
ChatGPT bij mij maakte deze. komt er dichterbijquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vroeg aan chatgtp of hij een foto van jou wilde maken op basis van je pohi. Hieronder zie je het resultaat, ik vind het zelf best wel goed gelukt hopelijk vind jij het ook mooi!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ook van andere fokkersquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Maik-Eye-TT is een geliefd gebruiker van het FOK! forum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |