En dan trekt Jeroen mijn informatie nog in twijfel door een of andere non-valeurquote:
20 appjes per dag om Karsten op het rechte pad te houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sow, @:wimderon gaat lekker. Zou hij een direct lijntje hebben met Kroon?
Mauro komt nu ook iets dichterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze houden bij Ineos geen rekening met mijn gevoelens.
Ik ben een type André Meganck.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij de co-cocommentator?
Blijf je nog wel een tijd onder ons?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben een type André Meganck.
Zwitsers die Mauro heten deugen niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mauro komt nu ook iets dichter
O ja, nou, dan ga ik wel wat anders doen hoor.quote:
Genoteerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Castrillo gaat niet winnen.
Noteer maar.
Tempo is er wat uit bij Poole en Narvaezquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Castrillo gaat niet winnen.
Noteer maar.
Waarom was je zo zeker ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu loopt ie toch weer uit, jeetje
Hij leek echt moeilijk te hebben en ze kwam wel echt flink dichter.quote:
Ok, Castrillo loopt alleen maar uit nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef silverhill het volgende:
Ik denk Soler 1, Poole 2.
Maar ik hoop Castrillo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |