Maar 3 man en nul pfeerden, maar goed dat is met iedereen met dure klassementsrenners gewoon prima mits ze vooruit blijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen Wout moet nog van mij mee, verder pooltjestechnisch fantastische groep
Minus Soler dan maar je kan niet alles hebben.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 3 man en nul pfeerden, maar goed dat is met iedereen met dure klassementsrenners gewoon prima mits ze vooruit blijven
Ik heb Narvaez, Tejada, Woods (als ie erbij komt), Meintjes (zwart), Vansevenant (zwart), Castrillo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 3 man en nul pfeerden, maar goed dat is met iedereen met dure klassementsrenners gewoon prima mits ze vooruit blijven
Als het pulleton oprot is de dagwinnaar al bijna gekend allen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Narvaez, Tejada, Woods (als ie erbij komt), Meintjes (zwart), Vansevenant (zwart), Castrillo.
Best aardige score. Alleen Wout is mokerduur ja jammer
Dit is voor de heren vooraan als er weer zo gekoerst wordtquote:
Iemand gespot met Woods, Tejada, Poole, Schmid, Castrillo en Oscar Rodriguez (zwart), dus het is nog niet gedaan!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het pulleton oprot is de dagwinnaar al bijna gekend allen.
ik hou sowieso niet van kopgroepenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voor de heren vooraan als er weer zo gekoerst wordt
Soler wordt het sowieso nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta vandaag volledig achter Marco, Pablo en Oscar. Voor Manolo.
Dus het zal wel Max Poole worden, want romantiek bestaat niet.
Dan kun je beter een andere sport kijken. Atletiek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik hou sowieso niet van kopgroepen
voor mij mag het altijd voor de favorieten of de sprinters zijn
Het begint steeds duidelijker te worden dat je helemaal niet van wielrennen houdt, succes met het zoeken van een sport die beter bij je pastquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik hou sowieso niet van kopgroepen
voor mij mag het altijd voor de favorieten of de sprinters zijn
Zeker wel, maar ik houd wel van dominantie. Ik vind het mooi als de kopgroep net op tijd wordt teruggepakt door een ziedend peloton met één ploeg die daar met 8 man op kop rijdtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het begint steeds duidelijker te worden dat je helemaal niet van wielrennen houdt, succes met het zoeken van een sport die beter bij je past
Het recordaantal leiderstruien in de Vuelta voor een Australiër dat O'Connor nu verbreekt. Langer dan 10 en korter dan 30 jaar geleden, geen sprinter en geen klassementsrenner.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de vraag rondom McGee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |