SAD!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:24 schreef Abid-Meher het volgende:
hij maakte inderdaad wel veel topics, maar nu mag hij niks meer.
Wat kan je meer, dan je best doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik voel me vereerd.
Maar overdrijven is een kunst. Ik doe gewoon mijn best.
Hoop het voor je maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef Solotovski het volgende:
Alleen al de gedachte dat ik kans maak, hoe klein dan ook, om kaarten te kunnen bemachtigen voor Oasis pohhh
Manchester heeft de voorkeur maar Londen, Cardiff whatever ook helemaal prima
Je weet nooit dat het hun goed bevalt en dat ze een Europese tour gaan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef Solotovski het volgende:
Alleen al de gedachte dat ik kans maak, hoe klein dan ook, om kaarten te kunnen bemachtigen voor Oasis pohhh
Maar ze live zien in Engeland is het mooiste dat er isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet nooit dat het hun goed bevalt en dat ze een Europese tour gaan doen.
Ach, ik heb een eigen forum gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:24 schreef Abid-Meher het volgende:
zo eindelijk een TT die naar wens is
Capu![]()
![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat je suggereert als mensen mij graag hebben dat ze een kankermongool zijn .quote:
Ik heb vage herinneringen van het T80 forum. Volgens mij was ik net een newbie. Welk jaar was dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb een eigen forum gehad.Ook een eigen smiley trouwens.
Dat zou impliceren dat niemand jou in de SC mag. Dit is wel een van de meest bizarre conclusies die ik ooit gelezen heb hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat je suggereert als mensen mij graag hebben dat meteen een kankermongool zijn .
Ik vind dat echt buiten proporties.
Alweer 14 jaar geleden. FOK! was nog groot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vage herinneringen van het T80 forum. Volgens mij was ik net een newbie. Welk jaar was dat?
Zou het te maken hebben met het feit dat ie een Belg is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat niemand jou in de SC mag. Dit is wel een van de meest bizarre conclusies die ik ooit gelezen heb hier
een jaartje later geregistreerd. Vast gehoord in de "wandelgangen" dat je een eigen forum hadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alweer 14 jaar geleden. FOK! was nog groot.
Tong80 topic verzameling
Ach was een beetje om je op stang te jagen. Neem het met een korreltje zoutquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Capu je bent een lieve jongen maar denk nou toch gewoon eens een keertje na voor je zulke shit post
Jajajajajajajajajajaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach was een beetje om je op stang te jagen. Neem het met een korreltje zout
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Okay dan geef ik het gewoon toe.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:45 schreef Fok-it het volgende:
Het `oh grapje' als je ergens op gewezen wordt vind ik wel echt zo'n zwaktebod.
Gewoon toegeven als je ergens fout zit.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Okay dan geef ik het gewoon toe.
Dus jij liegt gewoon keihardquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Okay dan geef ik het gewoon toe.
Hoe oud is ie eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Doet vooral de nieuwere generatie trouwens
Misschien is Capu 20 jaar jonger dan hij zegt dat hij is
leugentje om best wil.quote:
Ik werd gisteren nog 25 geschat door iemandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben tussen de 30 en 35 jaar.
Maar ik voel me soms 25 mentaal.
En 80 fysiek na een dagje arbeid in de fabriek
35 dusquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat je verstandelijk niet verder komt dan mijn geretardeerde neefje van 8 makkerquote:
retards hebben in je familiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je verstandelijk niet verder komt dan mijn geretardeerde neefje van 8 makker
Niks mis met 80.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn oma werd bijna 100quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
retards hebben in je familie
zwakke genen
3 januari 1990quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie een leeftijd prijsgeven een privacy dingetje?
Lijkt me net de grens vind ik. Toch zeker als je je geboortedatum ook prijs geeft.
Hier juist omgekeerd. Tot 3 generaties aan vaders kant en 2 generaties aan moeders kant is niemand boven de 80 gekomenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma werd bijna 100
Ik heb mastergenen
wat doe je moeilijk, gewoon kaarten kopenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef Solotovski het volgende:
25-09-1989quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie een leeftijd prijsgeven een privacy dingetje?
Lijkt me net de grens vind ik. Toch zeker als je je geboortedatum ook prijs geeft.
haha daar had je hem te pakken!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja joh wat denk je dat ik ga proberen eiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk, gewoon kaarten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |