https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dat werkt niet altijd zelenskyyrimmert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er zou wat lichte ironie in mijn opmerking kunnen zitten. Maar jij weet vast niet wat dat is.
Zéér eloquente opmerking! FVD zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd zelenskyyrimmert.
Sow shots firedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:08 schreef Buitendam het volgende:
Vies stokertje Duk. Trieste kneus.
Met fluwelen handschoentjes. Ik heb m'n portie extreem rechts weer gehad. Eigenlijk moet ik lachen om deze zwakzinnigen kermis. Gijp heeft ook paar woorden gezegd. 'Leuk mens, niks mis mee.' Trusten.quote:
Trusten 👍quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met fluwelen handschoentjes. Ik heb m'n portie extreem rechts weer gehad. Eigenlijk moet ik lachen om deze zwakzinnigen kermis. Gijp heeft ook paar woorden gezegd. 'Leuk mens, niks mis mee.' Trusten.
Bij VI krijgt ie de kans niet, want Genee met z'n ADD wil ieder onderwerp na twee minuutjes max afkappen. In zijn podcast kan ie goed beargumenteren waarom ie zo denkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef Dutch_view het volgende:
Wierd is ook niet meer te redden.
Wereld beter af met Trump
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:38 schreef Martinello het volgende:
Zetelwinst PVV in de peilingen was eerst veel hoger Weird Duck.
Geen dank, ik ben ook in te huren voor feesten en partijen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.
Vies mad lolquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.
Vind het wel een leuke woord / naamspelingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je voor Trump bent ben je niet per se 'weird'. Wierd heeft in mijn ogen gewoon kennis van zaken, luister graag naar hem. Snap de haat naar die man niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke woord / naamspeling. Wierd als "Trumpist"/ MAGA supporter, kun je dan gerust als "Weird" bestempelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |