https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dat werkt niet altijd zelenskyyrimmert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er zou wat lichte ironie in mijn opmerking kunnen zitten. Maar jij weet vast niet wat dat is.
Zéér eloquente opmerking! FVD zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd zelenskyyrimmert.
Sow shots firedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:08 schreef Buitendam het volgende:
Vies stokertje Duk. Trieste kneus.
Met fluwelen handschoentjes. Ik heb m'n portie extreem rechts weer gehad. Eigenlijk moet ik lachen om deze zwakzinnigen kermis. Gijp heeft ook paar woorden gezegd. 'Leuk mens, niks mis mee.' Trusten.quote:
Trusten 👍quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met fluwelen handschoentjes. Ik heb m'n portie extreem rechts weer gehad. Eigenlijk moet ik lachen om deze zwakzinnigen kermis. Gijp heeft ook paar woorden gezegd. 'Leuk mens, niks mis mee.' Trusten.
Bij VI krijgt ie de kans niet, want Genee met z'n ADD wil ieder onderwerp na twee minuutjes max afkappen. In zijn podcast kan ie goed beargumenteren waarom ie zo denkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef Dutch_view het volgende:
Wierd is ook niet meer te redden.
Wereld beter af met Trump
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:38 schreef Martinello het volgende:
Zetelwinst PVV in de peilingen was eerst veel hoger Weird Duck.
Geen dank, ik ben ook in te huren voor feesten en partijen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.
Vies mad lolquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ahahahah hij heet Wierd Duk en jij zegt gewoon Weird Duck. Je bent een ontzettend guitige (ik zou bijna 'ondeugende' willen zeggen) user die ons met leuke woordgrapjes ontzettend amuseert.
Vind het wel een leuke woord / naamspeling . Wierd als "Trumpist"/ MAGA supporter, kun je dan gerust als "Weird" bestempelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je voor Trump bent ben je niet per se 'weird'. Wierd heeft in mijn ogen gewoon kennis van zaken, luister graag naar hem. Snap de haat naar die man niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke woord / naamspeling . Wierd als "Trumpist"/ MAGA supporter, kun je dan gerust als "Weird" bestempelen.
Misschien eens zijn X gedrag bestuderen over een periode van een paar weken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je voor Trump bent ben je niet per se 'weird'. Wierd heeft in mijn ogen gewoon kennis van zaken, luister graag naar hem. Snap de haat naar die man niet.
Sam probeert het soms. Of Ben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:39 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk kan het niet meer, Wierd en Johan naast elkaar aan tafel zonder tegenspraak. Twee oude, rechtse, rijke witte mannen die afgeven op asielzoekers met iPhones. Daar moet eigenlijk een jonger iemand bij, voor een beetje tegengas, Merel ofzo. 🫢
Ik heb geen X, zal eens kijken. In zijn podcast vind ik hem gewoon ijzersterk, voel me verder ook niet geroepen om hem te verdedigen. Ik steek veel van hem op en ben het ook vaak met hem eens, al vind ik hem in het Midden-Oosten debat wel heel subjectief.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Misschien eens zijn X gedrag bestuderen over een periode van een paar weken?
Deze man die pretendeert een journalist te zijn, is op een nogal demonstratieve wijze continu extreemrechtse (en soms ronduit racistische) dog whistles aan het posten, onder het mom van "dit is wat leeft onder de mensen". Voordat je vraagt om voorbeelden, nodig ik je uit om zelf eens te gaan kijken met een kritische blik voor een aantal weken. Het is zo ostentatief dat het zielig is.
Prima als men PVV stemt en daar (naar zijn of haar idee) moverende redenen voor hebt, maar verberg dat niet onder een neppe laag van vermeende kennis van zaken ("historicus", af en toe eloquent praten).
Dit. Johan is een grotere wappie met al die spuitenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Moet die Weghorst toch zelf weten of hij wel of geen vaccinatie neemt.
Genee begreep er echt helemaal niets van. Die dacht volgens mij dat die acht clubs allemaal aan elkaar gekoppeld zijn en allemaal tegen elkaar spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn dat ze zich hadden ingelezen in de CL. (lol)
En verrassend dat proleet Gijp een fatbike heeft, wat is het toch ook een luie tokkie.
Verrassend ja, als hij het niet al 8x had gezegdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn dat ze zich hadden ingelezen in de CL. (lol)
En verrassend dat proleet Gijp een fatbike heeft, wat is het toch ook een luie tokkie.
Ik ben toe aan luchtige tv.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom dit kijken als je ook kan genieten van de KKD schakelgenot op ESPN
Het is ook een waardeloze presentator. Laat niemand uitpraten en totaal geen kennis van zaken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Altijd grappig als Derksen en vd Gijp Genee op een voetstuk proberen te zetten terwijl ieder programma wat hij buiten VI presenteert faliekant mislukt. Hij mag de schoenen van Pauw, v. Nieuwkerk en Jinek niet eens poetsen.
Dat heb ik allemaal al gezienquote:
Dit ja. Als het interessant wordt start ie een schijtlollig filmpje in. Toen het nog alleen over voetbal ging was ook hij meer op zijn plek. Het is en blijft een one trick pony.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:06 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Het is ook een waardeloze presentator. Laat niemand uitpraten en totaal geen kennis van zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |