quote:
Op dinsdag 17 september 2024 04:54 schreef Alicia76 het volgende:Derksen wordt steeds extremer. De man is het totaal kwijt. Hij heeft de laatste verkiezingen gestemd op FVD, BBB en NSC. En hij had naderhand spijt van iedere stem. Alleen al daardoor is de man niet meer serieus te nemen. Ook kan Derksen totaal geen kritiek verdragen. Hij maakt anderen graag kapot, maar zodra het over hem gaat steigert hij als een aangeschoten paard. Derksen is een sneu mannetje geworden die is vastgeroest in waanideeen. Hij zal dat alleen nooit toegeven. Het feit dat hij al heel lang stemt op partijen waar hij later spijt van heeft zegt genoeg. Johan Derksen is een oude man, een zielig type.
Ik heb ook geen hoge pet op van Derksen maar stemmen op iets waar je kater spijt van hebt, dat lijkt me gewoon menselijk. Ik vind het juist verfrissend dat iemand naar andere en nieuwe partijen kijkt, in plaats van die volgevreten oude mannen die al 40 jaar VVD stemmen zonder eigenlijk nog te kijken wat zo'n partij uitspookt.