SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik liet hem bewust voor je openquote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Oh ja, ik zou echt niet meer weten waar ik het voor gebruikt heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Kokosmeel is nietneen hansige vervanger maar moet jr voor specifieke recepten gebruiken.
Want het beemt heel veel vocht op en dan wordt je baksel droog
Snirffffquote:
Ik vind het echt fijn dat jij de honneurs voor mij waar neemt.quote:
Zo'n uitpuilende jand?quote:
janden te weinigquote:
Doe niet zo lulligquote:
Jaquote:
*wieeeeeeeeeejquote:
zetten we jou naast ess neer, kunnen jullie samen in geheimtaal typenquote:
Oh goed ideequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
En een ijsje gegeten. Meloen en Key Lime Pie
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zetten we jou naast ess neer, kunnen jullie samen in geheimtaal typen
Oke, ik hou al opquote:
Ikjeb dasr geen wijn goor nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezelf quoten is gayquote:
Working on itquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*wieeeeeeeeeej
ik wou dat ik dronken was.
Oldskool gay?quote:
Fjdjd reewoor daaafrjetjertigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je bent zelf gayquote:
Ik snaphet nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fjdjd reewoor daaafrjetjertig
*side eyed Flesquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fjdjd reewoor daaafrjetjertig
IVFquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zelf gay
Je moeder is gay!
Wacht, dan had je helemaal niet bestaan. Nou ja meeste mensen draaien later bij of zo
Nee dnek een fles met alcoholquote:
Ja dat is valsspelen. Dan kunnen we doping ook wel priem vinden.quote:
niets mis met dopingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is valsspelen. Dan kunnen we doping ook wel priem vinden.
Of alcohol met fles.quote:
Hoe is dit een vergelijking ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is valsspelen. Dan kunnen we doping ook wel priem vinden.
Nou vanavond valt het mee hoor, het is al laat. Ik ga zoquote:
niet vandaar ook mijn reactiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is dit een vergelijking ?
Ja morgen mag jij weer hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn dat jij de honneurs voor mij waar neemt.
Op @EttovanBelgie?quote:
Verrek, die missen we, koensquote:
Ja dat hebben we gedaanquote:
quote:
Ja nou ja die redt zich wel een nachtje buitengaats.quote:
krijg jou nog wel tuich van de richelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja nou ja die redt zich wel een nachtje buitengaats.
En anders maar niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
krijg jou nog wel tuich van de richel
Jouw eiland? Waaaaahhhrr ik heb het helemaal gehad met jullie aso biggenquote:
Voor mij het vrijdag, het mag wat laterquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de brug al opgehaald? Is het kattenplaatje al geweest?
brug wel kattenplaatje nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bah bahquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
naaktslakkenbuffet onderweg
Met lekkere vette dimmysausquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Etto’s spiezen voor op de bbq
als vlinder er maar tussen zitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Etto’s spiezen voor op de bbq
Nee die gaat in de vlinderaioliquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als vlinder er maar tussen zit
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die gaat in de vlinderaioli
Heb je al gesneden tot 100?quote:
Ja, maar ik wil er nog een keer doorheen.quote:
quote:
Thank youquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef sacha het volgende:
oh ja, en noggefeli mevrouw Dotteke en meneer UitStraling
![]()
én beterschap mevrouw Dimmiedebimmie
de brug gaat nu omhoogquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niks wat er niet al honderd jaar mee is?quote:
Hahahaha nou ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Wie werkt er hier in een winkel?
Je hebt gelijk, nog kei lekker buiten!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks wat er niet al honderd jaar mee is?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks wat er niet al honderd jaar mee is?
Ja, kan aan mij liggen, maar ik volg dit gesprek niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, nog kei lekker buiten!
Is er nog wat te volgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, kan aan mij liggen, maar ik volg dit gesprek niet meer
Wel vind ik het grappig, maar dat heeft echt geen enkele reden![]()
Oh, die had je nog niet op?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Zitten klonten in m'n kwark die een dag buiten de koelkast heeft gestaan
Johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond de openingsceremonie van de OS lichtelijk verontrustend, maar ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er nog wat te volgen?
Ik ben de openingsceremonie aan het kijken en zelfs dat proberen ze zo onvolgbaar mogelijk te maken. Maar het lukt ze niet om die van de Olympische Spelen te overtreffen wat dat betreft.
Probeerde je hüttenkäse te maken ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Waren twee bakken van een kilogram, de tweede heb ik zojuist de helft van op gegeten. Ben er bijna van af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die had je nog niet op?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waren twee bakken van een kilogram, de tweede heb ik zojuist de helft van op gegeten. Ben er bijna van af.
Snelweggenotquote:
Alweerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je jarig? In dat geval gefeliciteerd!
Zou ik nooit typenquote:
Ja joh ik ben iedere 3 weken jarig en ik ben ergens geboren in een koud gebied net na de laatste ijstijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je jarig? In dat geval gefeliciteerd!
In je Panzerkampfwagen VIII Mausquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh ik ben iedere 3 weken jarig en ik ben ergens geboren in een koud gebied net na de laatste ijstijd.
Ik ga je niet iedere 3 weken feliciterenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh ik ben iedere 3 weken jarig en ik ben ergens geboren in een koud gebied net na de laatste ijstijd.
Ah.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hoort wel zoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je niet iedere 3 weken feliciteren
Dan moet je dus ook elke 3 weken trakteren op worgggggstenbroodjes.quote:
Ga je dan ok doen alsof je 1500 jaar oud wordt en zoquote:
Nee joh dat kan de proletenUWV toch niet trekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook elke 3 weken trakteren op worgggggstenbroodjes.
Wel kwekveel zin in nu ineens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook elke 3 weken trakteren op worgggggstenbroodjes.
Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat kan de proletenUWV toch niet trekken
Trakteer danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel kwekveel zin in nu ineens.
Ja, veel te warm om te slapenquote:
Dat US blij mag zijn dat ie heeft leren watertrappelen want dat niemand anders verder zijn hoofd boven water houdtquote:
Plaknachtgenotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, veel te warm om te slapen
Ik wil dit niet.quote:
Ja nee oke, helder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat US blij mag zijn dat ie heeft leren watertrappelen want dat niemand anders verder zijn hoofd boven water houdt
Het is benauwd, dat is er aan de hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Wat is er nou aan de hand? Niks
Goodnightiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, eindelijk klaar. Nu tijd voor bed.![]()
Idd, het voelt ook veel te warm.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt nog niet als bijna kwart voor twaalf
Ik denk dat er iemand een grapje met ons uit haalt, ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier nog wel oké, volgens mijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd, het voelt ook veel te warm.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand een grapje met ons uit haalt, ik heb hetzelfde.
Nee maar we gaan zo toch maar even slapenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ha ha. Heb ik ook. Gewoon niet te vroeg gaan liggen in deze temperatuur. FF nog beste album van het jaar grijs draaien. Morgen naar opening tentoonstelling waar ik teksten bij schilderijen heb geschreven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Jupquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar we gaan zo toch maar even slapen
Heee, die zag ik twee weken terug nog live!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Heb ik ook. Gewoon niet te vroeg gaan liggen in deze temperatuur. FF nog beste album van het jaar grijs draaien. Morgen naar opening tentoonstelling waar ik teksten bij schilderijen heb geschreven.
Doet ze speciaal voor onsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy![]()
Wat leuk dat je er zo vroeg bij bent.
Ellende is dat he?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer heel slecht geslapen.
Moet je ook niet doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Uitslaapgenotquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou welterusten liebchensmorgen uitslapen
wat is er qua voetjebal?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:26 schreef Karzai het volgende:
Vandaag gewoon weer werken, vanavond bij moeders eten, daarna voetballen kijken en weer naar bed
Die is net terug van stappen en gaat nu slapen zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy![]()
Wat leuk dat je er zo vroeg bij bent.
Same, 3 uur en 25 minquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ahja dat is zo. Uit al dik gewonnen dus dat zit wel goedquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er iemand wat zin over om ff te lenen?
Dan kom ik misschien van deaf
oplossing, naar huis gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zin in iets zoets.
Thuis is er appeltaart
Colombiaans marcheerpoeder? @Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er iemand wat zin over om ff te lenen?
Dan kom ik misschien van deaf
Naar bed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:32 schreef Pheno het volgende:
Half dagje en dan parttime hier. En eerst een uur slecht-nieuws-meeting, en om 11 uur tandarts want kies afgebroken. Daarna zie ik wel weer hoe en wat ik met de rest van de dag doe
Www.werk.nlquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een foutmelding op de hoofdpagina van het werk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een foutmelding op de hoofdpagina van het werk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een constructieve oplossing
Heb je een hondenuitlaatservice?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb 156 datadog-alertmeldingen in mijn mail. En ik ben al thuis
ik ben een hondenuitlaatservice. Voor Yukiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je een hondenuitlaatservice?
Wat een schatjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben een hondenuitlaatservice. Voor Yuki
[ afbeelding ]
Yukiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wildvreemden spreken me aan. Of Yuki, als ze hoi tegen de hond zeggen en schrikken als ik hoi terug zegquote:
Het is veel werk, dus dat begrijp ik wel. Je kunt ook niet even spontaan een weekendje weg of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een hond. En toch ook weer niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n dekentje voor op de bank is praktischer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een hond. En toch ook weer niet.
Of zelfs maar een dagje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is veel werk, dus dat begrijp ik wel. Je kunt ook niet even spontaan een weekendje weg of zo.
Dan moet je ze laten uitknijpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Honden wrijven constant hun anaalklieren af aan de gordijnen, bank en je kleding op de grond.
Is jouw hobby toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je ze laten uitknijpen.
Het is nog voor tienen ...quote:
Dus ruim je kleding opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Honden wrijven constant hun anaalklieren af aan de gordijnen, bank en je kleding op de grond.
* kijkt verschrikt naar de klokkie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog voor tienen ...
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Weet je wie ook een hondenliefhebber was
Het vriendje van Donald Trump, Kim Jong-un, die liet zijn oom opeten door 120 honden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk dat ik drie honden kan aanwijzen die hij duidelijk niet mag, en bij twee ervan weet ik ook de reden. De derde is me een raadsel, maar he, you can't have it all.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Yuki is idd echt een mooie hond. denk ook super lief
ja je kan niet altijd iedereen aardig vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik drie honden kan aanwijzen die hij duidelijk niet mag, en bij twee ervan weet ik ook de reden. De derde is me een raadsel, maar he, you can't have it all.
Zaken die uit de aars van een Antiliaan komen trekken mij niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Colombiaans marcheerpoeder? @:Kukelecucktsju10
Nou?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon ie zo hoog springen?
als je dat nu al weet kan je maar beter gewoon op de wc gaan zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga vandaag de bank van het balkon naar de berging brengen. Schijt nu al in mijn broek voor alle spinnen die op het balkon zitten
Neem je vlammenwerper mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga vandaag de bank van het balkon naar de berging brengen. Schijt nu al in mijn broek voor alle spinnen die op het balkon zitten
goeiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem je vlammenwerper mee.
Nee Fles de directie hep je nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gedoucht en aangekleed![]()
Lekker man, vrij![]()
Drukste wat ik vandaag ga doen is BBQvlees uit de vriezer halen.
gratis extra knapperige proteïnequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
HANSquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem je vlammenwerper mee.
*blockquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
gratis extra knapperige proteïne
kruipen zo door je krullen over je nek je mond in
Morgen weerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee Fles de directie hep je nodig
Waarom niet een leuk dagje brood en spelen bij Burnside?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gedoucht en aangekleed![]()
Lekker man, vrij![]()
Drukste wat ik vandaag ga doen is BBQvlees uit de vriezer halen.
Waarom zou een spin dat doen. Die houden helemaal niet van vochtige plaatsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
gratis extra knapperige proteïne
kruipen zo door je krullen over je nek je mond in
must be gayquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou een spin dat doen. Die houden helemaal niet van vochtige plaatsen.
omdat er nog sushi tussen haar kiezen zitquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou een spin dat doen. Die houden helemaal niet van vochtige plaatsen.
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, nog een paar uur en dan heb ik weekend.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, nog een paar uur en dan heb ik weekend.
quote:Beste Fles,
Je was 5 x op een rij thuis toen we voor de deur stonden. Daarom ben je onze favoriete ontvanger. Dus bij deze: dankjewel.
Ding dong. Een pakketje!
Reden is wat minder, morgen in de ochtend oogarts en ik verwacht van die druppels waardoor je een paar uur kut kijkt. Da's geen goeie combi met werk waarbij je dingen moet kunnen lezen.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die hebben ook niet veel nodig
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reden is wat minder, morgen in de ochtend oogarts en ik verwacht van die druppels waardoor je een paar uur kut kijkt. Da's geen goeie combi met werk waarbij je dingen moet kunnen lezen.
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pakketjes die ik op werk laat bezorgen worden altijd aangenomen, waar is mijn complimentquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed van jou Nattekat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn pakketjes die ik op werk laat bezorgen worden altijd aangenomen, waar is mijn compliment
Nee, die druppels zijn voor het onderzoek zelf. Kunnen ze alles goed zien enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hopen helpen die druppels.
En de spinnen in de berging? Die zijn nog tien keer groterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
daar zie ik ze nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de spinnen in de berging? Die zijn nog tien keer groter
Bij de baliedames denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn pakketjes die ik op werk laat bezorgen worden altijd aangenomen, waar is mijn compliment
Oh zo. Ja, dan kan je beter de rest van de dag vrij nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die druppels zijn voor het onderzoek zelf. Kunnen ze alles goed zien enzo.
Maar als ik met een beetje pech tegen 13u pas weer fatsoenlijk kijk, neem ik wel vrij verder.
Ja maar niet op het balkonquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik er nu snel aan begin kan ik straks smurfen
Ik neem altijd vrij als naar de oogarts moet, want andere stad + oogdruppels en dan amper iets zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die druppels zijn voor het onderzoek zelf. Kunnen ze alles goed zien enzo.
Maar als ik met een beetje pech tegen 13u pas weer fatsoenlijk kijk, neem ik wel vrij verder.
Heb je wel de goeie printer geselecteerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stuur een opdracht naar de printer. In het voorbeeld mooi in kleur. Print ik het uit, is het zwart/wit.
Ja, anders zou het er sowieso niet uitkomen. Maar nu bij eigenschappen nog de keuze gemaakt om het in kleur te printen. Straks eens kijken of dat helpt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie printer geselecteerd
Wat een mooi uitzicht heb jijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:11 schreef bitterbal het volgende:
deel 1. kijken of ik door de gangen beneden pas om naar de berging te komen.
jammer dat ik deze bank niet mee kan nemen naar thailand. erg fijne bank voor buiten
[ afbeelding ]
Wil je je apartment niet tijdelijk verhuren?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:11 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik deze bank niet mee kan nemen naar thailand. erg fijne bank voor buiten
[ afbeelding ]
Wil je het huren?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je je apartment niet tijdelijk verhuren?
nee. wel even aan gedacht maar voor nu teveel gedoequote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je je apartment niet tijdelijk verhuren?
Waarom laat je hem niet gewoon in de woonkamer staan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja staat zo in de weg ook. Deze komt van het balkonquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet gewoon in de woonkamer staan?
Maar je bent "straks" toch weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat zo in de weg ook. Deze komt van het balkon
Ja, dat snap ik. Heb je daar een leuke huisje?quote:
jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Heb je daar een leuke huisje?
Dat is ook mooi, de tijd zal het leren hoe relaxt je buren zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jatussen de palmbomen met een tuin
Nu nog duimen voor relaxte buren
Omdat die bank vol met spinneneitjes zitquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet gewoon in de woonkamer staan?
Meh.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reden is wat minder, morgen in de ochtend oogarts en ik verwacht van die druppels waardoor je een paar uur kut kijkt. Da's geen goeie combi met werk waarbij je dingen moet kunnen lezen.
Regel daar een baan voor ons, kunnen wij je buren worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Vladimir en Olga in adidas pakken die elke avond vodka zuipen en Russische hardstyle luisterenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan daar zo Engels docent worden hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regel daar een baan voor ons, kunnen wij je buren worden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vladimir en Olga in adidas pakken die elke avond vodka zuipen en Russische hardstyle luisteren
Geilquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vladimir en Olga in adidas pakken die elke avond vodka zuipen en Russische hardstyle luisteren
Nee man, mijn talen zijn allemaal bagger.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan daar zo Engels docent worden hoor
voor die functie hoef je geen thai te sprekenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, mijn talen zijn allemaal bagger.
Laat staan dat ik de lokale taal niet spreek en ze dus niet kan helpen.
Wel Engels?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor die functie hoef je geen thai te spreken
Maar dan toch de vraag... Zou ie lekker smaken?quote:
Hoe kun je ze dan helpen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor die functie hoef je geen thai te spreken
ja bij voorkeur je moedertaalquote:
Cow cow cowquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
denk dat ze al wat engels hebben gehad op de lagere school ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |