Dat valt nog wel mee, niets uitzonderlijks vandaagquote:Op maandag 11 november 2024 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah is gewoon de markt. Aandelen schieten ook omhoog.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb veel te weinig Bitcoins gekocht
Ik blijf in herhaling vallen:quote:Op maandag 11 november 2024 21:35 schreef LXIV het volgende:
Mooie stijging hoor. Is er een aanleiding? Dat Trump president wordt wisten we immers al
Baal je nou niet dat je een deel verkocht hebtquote:Op maandag 11 november 2024 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen:
[ x ]
Blackrock koopt agressief. Microstrategy koopt agressief. Trump praat over een Bitcoin Reserve. Er is speculatie over natiestaten die Bitcoin opkopen. Pensioenfondsen kopen Bitcoin. Er wordt hier steeds meer aandacht aan gegeven door reguliere media. Voor het eerst zijn crypto's een onderwerp van de Amerikaanse verkiezingen geweest.
Zoals ik laatst al zei: institutionalisering. Toen zat je me nog net niet uit te lachen.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik heb veel te weinig Bitcoins gekocht
Zie ik nog steeds niet gebeuren hoor. Maar fijn voor jullie dat het stijgt.quote:Op maandag 11 november 2024 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen:
[ x ]
Blackrock koopt agressief. Microstrategy koopt agressief. Trump praat over een Bitcoin Reserve. Er is speculatie over natiestaten die Bitcoin opkopen. Pensioenfondsen kopen Bitcoin. Er wordt hier steeds meer aandacht aan gegeven door reguliere media. Voor het eerst zijn crypto's een onderwerp van de Amerikaanse verkiezingen geweest.
Zoals ik laatst al zei: institutionalisering. Toen zat je me nog net niet uit te lachen.
Ik ook, rijd er een mooie wagen van. Geen moment spijt.quote:Op maandag 11 november 2024 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Baal je nou niet dat je een deel verkocht hebt
Ja want sinds ie koopt is Bitcoin nog niet gezakt.quote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tot bitcoin 10% zakt en Marge belt
Het is onvermijdelijk.quote:Op maandag 11 november 2024 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie ik nog steeds niet gebeuren hoor. Maar fijn voor jullie dat het stijgt.
Auto's zijn vrijwel altijd een waardeloze investering. Blijf wel in mijn barreltje rijden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, rijd er een mooie wagen van. Geen moment spijt.
Beste investering ooitquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Auto's zijn vrijwel altijd een waardeloze investering. Blijf wel in mijn barreltje rijden.
Volgens mijn berekeningen moet Ethereum naar 25000 voor ik een huis kan kopen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Beste investering ooit
Edit: nouja, naast een huis dan
nog maar 22k te gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen moet Ethereum naar 25000 voor ik een huis kan kopen.
Eh nee, hoe duurder de auto des te rapper de waardevermindering, kosten voor onderhoud, verzekeringen wegenbelasting etc.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Beste investering ooit
Edit: nouja, naast een huis dan
Solana doet precies wat ETH doet in 2018. Daar zie ik nog wel een 10x gebeuren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen moet Ethereum naar 25000 voor ik een huis kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |