Die klimaatklever zou het toch moeten weten, groenten die in Nederland kunnen groeien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Die groente is wel even een graadje moeilijker.
Nicolaas doet het echt de hele tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:11 schreef Magere_Gein het volgende:
Echt zo'n hekel aan als ze precies dezelfde riedel antwoorden herhalen als de vorige kandidaat.
Ja, ergerlijk, daar zijn we in ieder geval van af nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nicolaas doet het echt de hele tijd
Makkie juistquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Die groente is wel even een graadje moeilijker.
Ja die vond ik ook strengquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:21 schreef Magere_Gein het volgende:
Victoriaanse tijd en 19e eeuw, hmm, wat vinden we? Die kun je toch ook wel goed rekenen dan, zeker als je ziet hoe coulant ze eerder zijn geweest.
Die ook de hele tijd wat toe te voegen heeft na zo'n beetje elk antwoord of einde van de ronde, wees anders gewoon even stil voor een ogenblik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:19 schreef Kanaroe het volgende:
Grrrr, morgen weer die hijgende Hannah
Jammer dan Nicholaas weer weg is
Ik wist meer Van Gogh schilderijen te herkennen dan die groentesquote:
Haha, ik hou van kunst èn van eten, de van gogh dekbedovertrekken waren ook een makkiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:27 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik wist meer Van Gogh schilderijen te herkennen dan die groentes 😏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |