yepquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je hem in je mond gehad ?
Rijkhoff is gewoon jong Ajax en Akpom gaat verhuurd worden. Niet zo janken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kroes, die vorig jaar klaagde over 5 linker verdedigers koopt nu een 4e spits.
Eriksen kan het niveau niet meer aan. Geef mij maar een harde werker ipv een net niet speler zoals bijv Hendersonquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme.. Eriksen te duur vinden en dan wel Rugani en Weghorst halen..
Ik ben wel klaar met Kroes
Want als je eerst Akpom of Brobbey zou verkopen, heb je wel een goede onderhandelingspositie als je ergens aanklopt voor een spits? Dan is toch ook duidelijk dat er urgentie is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Kroes zet zichzelf ook wel weer in een hele matige onderhandelingspositie ten opzichte van een eventuele verkoop van Akpom of Brobbey.. je kunt moeilijk de hoofdprijs vragen als je net al een andere spits hebt binnengehaald
Goede speler, ondankbaar mens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey weg bij Ajax lijkt me het beste wat je als club kan overkomen. Is al jaren niet fit.
Waanzinnig onprofessioneel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Goede speler, ondankbaar mens.
Kopsterk. Jij kent hem dus niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:43 schreef Origami94 het volgende:
Iedereen hier MADalsof ze bij de Ajax NV aangesloten zijn
Wees blij dat een kopsterke meevoetballende spits die een halve finale WK en EK heeft gespeeld is gehaald
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat elke positie minimaal dubbel bezet moet zijn
Je hebt bij Ajax altijd van die figuren die af en toe en volkomen willekeurig de grootste purist moeten uithangen. Een beetje een lompe spits past juist heel goed bij Ajax, het hangt er vooral van af wie daar achter staat en wat voor vleugels je hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:43 schreef Origami94 het volgende:
Iedereen hier MADalsof ze bij de Ajax NV aangesloten zijn
Wees blij dat een kopsterke meevoetballende spits die een halve finale WK en EK heeft gespeeld is gehaald
Dit klonk in je hoofd vast logisch en stoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kent iedereen, alleen jezelf niet zo goed.
Bij jou wat hol uiteraard.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast logisch en stoer.
Ik denk van wel, anders had je wel wat minder domme takes in diverse vbl topics, oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uw verbale vernedering nog langer aan kan.
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Naci Ünuvar voor huur/koop naar Espanyol. Zo zie je maar weer, het hypen van jeugdspelers is voor infantielen.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-en-espanyol-rond-over-unuvar
Die kan misschien wel niveau Excelsior aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.
Bami?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |